BOT14 (hollandse waterlinie)

Ratman

MF veteraan
15 apr 2004
6.770
2
IJmuiden
Beste zijspanners,

er komt weer een nieuw BOT en deze zal net niet plaats vinden in Brabant.... ik heb een lokatie gevonden en deze bleek dus net 100meter van de grens Brabant-zuidholland te liggen. Het idee was om in Brabant te kijken maar daar bleek de accommodatie niet Bot waardig te zijn, er werd verwezen naar een andere locatie en dat wordt dan Fort Vuuren van de nieuwe Hollandse waterlinie. Hier kan gekampeerd worden en een kampvuurtje stoken mag ook (heb ik al gevraagd) en daarmee voldoet de locatie dus. Voor mensen die meer luxe willen valt er ook een slaapplaats in het Fort te regelen, daar zijn natuurlijk wel extra kosten aan gebonden.

Wat BOT betekent en wat de bedoeling is staat in de 13 andere BOT topics, het is in het kort een kampeerweekend voor MFers die iets met zijspanrijden hebben.

Er is ook een thema aan gekoppeld en dat is de Nieuwe Hollands waterlinie (zo leer je ook nog wat), een verdediging systeem dat stamt uit de periode vanaf Napoleon tot de koude Oorlog.
Dit zal vooral tijdens de zaterdag toerrit tot uiting komen.

Nog even de RBOVD code:
Rit (zaterdag om 14.00u aanwezig)
Bbq
Overnachting zaterdag op zondag +ontbijt
Vrijdag en overnachting vrijdag op zaterdag + ontbijt.
D staat voor definitief

Datum: 5-6-7 Oktober

Lokatie:
Fort Vuuren nabij Gorinchem

Deelenemers:

  • Ratman: RBOVD
  • Tim: RBOVD
  • Halflive:RBO(V)D
  • BMwoman: RBO(V)D
  • Zeepok:RBOVD
  • Rutgertje:
  • Hello Kitty:
  • Leluk2000: RBOVD
  • Hellracer: RBO(V)D
  • Roestendoenze: VRD
  • Hevu: VRBOD
  • JFJ: RBOD
  • Lasmoat: RBOD
  • Powersl@ve: RBO
  • Ting Ting:
  • -
 
Laatst bewerkt:
Tegen die tijd maar eens even zien.

In ieder geval weer Hulde voor het innitiatief *O*
 
Je traditie als laatste aan de bar is helaas overgenomen door Thijs van de motorschuur..
Jammer, maar het is niet de eerste de beste natuurlijk...
 
Op zoek naar de kampeermogelijkheid kom ik de huisregels tegen, Qua communicatie mogen de beheerders nog wel een traininkje volgen:

onder het motto: Even goede vrienden!!
Wij proberen deze locatie zo leuk en goed mogelijk te exploiteren.
Dat houdt in dat er enkele regels zijn waar u geacht wordt zich aan te houden.Bent u het er niet mee eens, vindt u het onzin.....mag allemaal, sterker wij zullen uw mening respecteren maar stellen het dan wel op prijs als u onze deur voorbij loopt.
Het is ons echt onmogelijk het iedereen naar zijn zin te maken, en wij weten zeker dat er locaties zijn waar uw gedrag of houding wel op prijs gesteld wordt.


Meenemen is ook duur !!
Helaas, men wordt steeds vrijer en denkt dat van alles kan. Jawel, er kan ook veel maar altijd in samenspraak !
Indien
u gebruikt maakt van een locatie, betaalt u huur voor die locatie. Dit
houdt niet in, dat u daarna een alles zelf kunt bepalen. U moet dit
bedrag zien als entreekosten. Het is dus niet toegestaan zelf taarten, drank, nootjes, of noem maar op mee te nemen.
Indien u dat wel wenst, dient u dit vooraf kenbaar te maken en met ons hierover overeenstemming te hebben. We berekenen dan altijd een bedrag voor derving van inkomsten en kosten voor servies.
Uw taart, heeft u goedkoop denkt u maar wij kunnen bijna alles leveren en we staan toch ook niet te werken voor de katse viool.

Niet meer dan normaal
Wat betreft betalen, ja dat hoort er ook bij, gaan wij ervan uit dat u na ontvangst van de factuur, binnen 3 dagen de rekening betaalt.
Het kan zijn dat wij in overleg een andere tijd zijn overeenkomen, maar dan weten wij en u hoe die betalingsregeling in elkaar zit.
Bij ingebreke blijven.
Wij schromen niet indien wij u, na verzending factuur en u nog 2maal verzocht hebben de rekening te voldoen, de vordering aan derde uit handen te geven.
De kosten die deze handelingen met zich mee brengen komen dan geheel voor uw rekening.


Geen PIN
Het is niet mogelijk om bij ons te pinnen.
Wel, indien u een gewone bankpas heeft, kunnen wij een incasso met u overeenkomen.
kosten € 3,00
Onze voorwaarden worden altijd met u tijdens het gesprek doorgenomen.
Bij de gesprekken worden zullen we samen met u alle datails doornemen, opdat u niet voor vreemde verrassingen komt te staan, en eerlijk gezegd: wij ook niet

http://www.wff.nl/diensten.php?id=p101208131212
 
@Halflive; ik moest af en toe wel lachen eigenlijk. Vooral dat stukje over de Katse Viool _O-
 
weten we zeker dat we daar wel willen gaan staan. Je mag niet eens je eigen bier mee nemen. Mag ik nog wel mijn kont afvegen met mijn eigen wc papier of mag dat ook alleen met de door de stichting verstrekte schuurpapier?
 
Je mag wel eigen bier meenemen, dan moet je alleen een bijdrage omzetderving betalen.
Anders moeten ze de Katse viool pakken, ofzo.
 
de camping is 10 euro voor een tent en 2,50 per persoon
Als we op papier krijgen dat we onze eigen spullen mee kunnen (mogen?) nemen ,
wat volgens mij volstrekt normaal is op een camping vind ik het wel een leuke bestemming.
Zo niet dan gaan wij niet mee.
 
weten we zeker dat we daar wel willen gaan staan. Je mag niet eens je eigen bier mee nemen. Mag ik nog wel mijn kont afvegen met mijn eigen wc papier of mag dat ook alleen met de door de stichting verstrekte schuurpapier?

Met het regelement in gedachte ga ik nog wel een keer onderhandelen, dit soort discussies hebben we ook altijd als we met de motorclub een treffen willen organiseren. Er is nog niets afgesproken verder, mocht het de spuigaten uitlopen dan kunnen wellicht die extreem gristelijke homofiele neef inzetten }) .
 
Met het regelement in gedachte ga ik nog wel een keer onderhandelen, dit soort discussies hebben we ook altijd als we met de motorclub een treffen willen organiseren. Er is nog niets afgesproken verder, mocht het de spuigaten uitlopen dan kunnen wellicht die extreem gristelijke homofiele neef inzetten }) .
:} :} :}
 
Met het regelement in gedachte ga ik nog wel een keer onderhandelen, dit soort discussies hebben we ook altijd als we met de motorclub een treffen willen organiseren. Er is nog niets afgesproken verder, mocht het de spuigaten uitlopen dan kunnen wellicht die extreem gristelijke homofiele neef inzetten }) .


_O- _O- _O- _O- _O-
 
Met het regelement in gedachte ga ik nog wel een keer onderhandelen, dit soort discussies hebben we ook altijd als we met de motorclub een treffen willen organiseren. }) .

@Ratman je hebt mail ;)
deze zijspanner was daar geweest ''Peuk''
peuk in "3e Achterhoekse Slakkerweg-zijspantreffe..."
camping Vessem is echt een leuke locatie :Y :)

http://eurocampingvessem.nl/nl/nieuws/37/Uitgeroepen-tot-camperplaats-van-het-jaar-2012
(wij moeten zelf meestal in het weekend werken maar misschien kan ik er dan zelf zondag nog even bij zijn )
 
Laatst bewerkt:
@Ratman je hebt mail ;)
deze zijspanner was daar geweest ''Peuk''
peuk in "3e Achterhoekse Slakkerweg-zijspantreffe..."
camping Vessem is echt een leuke locatie :Y :)

http://eurocampingvessem.nl/nl/nieuws/37/Uitgeroepen-tot-camperplaats-van-het-jaar-2012
(wij moeten zelf meestal in het weekend werken maar misschien kan ik er dan zelf zondag nog even bij zijn )
Ik zal deze alternatieve lokatie in gedachte houden en daarmee de organisatoren om de oren slaan, als dat niks wordt dan zal ik deze camping zeker in overweging nemen.
Dan zal de tourrit wel naar een van de Forten gaan want de Hollands waterlinie blijft toch het thema.
 
Ik zal deze alternatieve lokatie in gedachte houden en daarmee de organisatoren om de oren slaan, als dat niks wordt dan zal ik deze camping zeker in overweging nemen.
Dan zal de tourrit wel naar een van de Forten gaan want de Hollands waterlinie blijft toch het thema.

:) je moet wel even rekening houden met de seizoenperiodes van campings want het kan zijn dat die na 1 november of zelfs al eerder gesloten zijn :]
 
He, dit lijkt weer op een ouderwetse BOT. *O*
Ik ga eens kijken wat ik kan ritselen hier, dus schrijf
mij er maar bij, maar wel onder voorbehoud. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan