BOT20 in Bourgogne Côte D'or?

Of zaterdag al weer een stukje terug rijden, dan ben je er iig op vrijdag en zat ochtend nog bij...

Het leven is veel te kort om dingen niet te doen...
 
  • Leuk
Waarderingen: hevu
hoi @Jupiler
kan je de gegadigden misschien alvast het precieze adres PM-en?
denk dat we die namelijk nog wel nodig gaan hebben ;)

thanks!
 
Ook hier ontvangen. Ga route plannen via rustige 4 baans autowegen tot grens Belgie en Franssiesland. Hierna over drukke slingerende binnenwegen. Ga er denk ik 2 dagen over doen met een overnachting in de buurt van Langry aan de Franse grens
 
Vanuit Moergestel moet het in één dag heen gaan lukken.
Terug gaan we nog wat meer van het Franse land genieten dus dat wordt een 2 daagse rit
 
je mag het gerust hier ook neerzetten , wie weet komen de anderen op een ander tijdstip eens af :) en een beetje reclame moet kunnen...
Ik weet maar na het BOT ga ik de bezoeken on hold zetten. Ik heb al zoveel bezoek gehad dat ik niets gedaan krijg hier. 😂
Na het BOT beginnen ook de grote verbouwingswerken en dan is ook moeilijk om mensen te ontvangen, zeker als je de septische installatie moet vernieuwen.
We hopen dat we volgend voorjaar/zomer al een klein gedeelte als chambre/table d'hotes kunnen aanbieden. De rest volgt in de volgende jaren en is afhankelijk van het budget.
 
Route in 3 delen is in voorbereiding. 8-)
Screenshot_20191004-172904.png
 
Jullie trekken er een week voor uit? ;-)
Een dag en misschien een beetje langer, dat we een camping pakken op 450 km ofzo.
Dus vrijdag vroeg vertrekken en maandag laat weer thuis.
P.s. ik gaf eerder al aan dat ik m'n driewieler niet potent genoeg vind op het moment. Leluk wel op de 3wiel, maar ik kom op m'n baby-versys.

ik hoop in een dag heen en in een dag terug te rijden. gedeeltelijk over de snelweg en vanaf franse grens binnendoor
Daar komt deze route wel op neer. Gpx bestandjes hebben?
 
Juist ja. De één gaat in drie etappes de ander in een dag en weer anderen helemaal niet. Wat zal ik zeggen.
Allereerst een klein en hoogst onbelangrijk detail. Mijn paspoort is in 2012 verlopen. Was dus van plan om een nieuw paspoort aan te vragen. Vijf werkdagen zegt de website van de gemeente. Prima. Gisteren weer op de website gekeken en toen zag ik dat je zo maar niet binnen kunt huppelen, maar moet reserveren. Zou je ze anders in hun slaap storen? Eerste gelegenheid volgende week dinsdag. Daar gaan je vijf werkdagen. Prima. Oude paspoort bij de papieren. Goed zat. 't Is toch niet te geloven dat je iedere keer een nieuw paspoort aan moet vragen. Ben in Nederland geboren en oud geworden en dan toch. Een vriend van me was heel lakoniek en zei Ja, je paspoort is verlopen, maar jij bent ook wel wat verlopen. Vrienden. Wat moet je er mee.
Dan een ander probleem. De rit in één keer is best wel lang. Tolwegen is al helemaal mijn ding niet. Dus binnendoor en een tussenstop. Camping? Nou nee. Mijn tentje is bedoeld voor Sussey. Te gammel om nog meer te gebruiken. Mijn lijf is overigens ook te gammel om meer dan één nacht in zo'n ding door te brengen. Pension/hotel? Dan jatten ze mijn spullen van de motor. Jullie weten toch hoe ouder je wordt hoe meer beren je op de weg ziet?
Voorlopige marsroute wordt dus zaterdagochtend tussen 07.00 en 08.00 vertrekken. Routeplanner met tolwegen in de ban en dan maar gassen naar Juup.
 
Afgelopen zomervakantie hebben wij overnacht in een formule1 hotel. Heel simpel, goedkoop maar prima voor 1 nachtje.
Misschien is zoiets een idee??
 
Een dag en misschien een beetje langer, dat we een camping pakken op 450 km ofzo.
Dus vrijdag vroeg vertrekken en maandag laat weer thuis.
P.s. ik gaf eerder al aan dat ik m'n driewieler niet potent genoeg vind op het moment. Leluk wel op de 3wiel, maar ik kom op m'n baby-versys.


Daar komt deze route wel op neer. Gpx bestandjes hebben?

ja stuur maar, van waar vertrekken jullie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan