BOT20 in Bourgogne Côte D'or?

Bekijk bijlage 1435990

Ik was zondag al vroeg weg, maar nu net weer thuis na een geweldig BOT weekend!
Gisteren via de Vogezen naar t Duitse Saarland gereden en vandaag nog lekker wezen boenderen in Duitsland, Luxemburg en België.

Juup had t fantastisch voor elkaar!
Er valt ongelooflijk mooi te rijden in al die landen, maar t mooiste asfalt met bijbehorende bochten ligt toch echt wel in Luxemburg is mijn eindconclusie...

Dus zullen we BOT 21 eens daar proberen te organiseren?...
En dan niet in een school vakantie! Zag er mooi uit het tripje naar juup.
 
2e weekend in oktober blijkt wel het vaakst mooi weer op te leveren...
Maar gelukkig schuiven die vakanties elk jaar 😇
 
Zelf was ik maandag om ca. 17.30 uur weer thuis van een gezellig volledig verzorgde all inclusif BOT. Juub,Juubin en hun vrinden enorm bedankt voor dit goed geslaagde festijn
 
Laatst bewerkt:
Ziet er gezellig uit !:t

En nog redelijk weer als ik zo links en rechts zie/lees.... Ik heb afgelopen week staand staan te verzuipen zo ongeveer, in de Ardennen....
 
Bekijk bijlage 1435531
Zo, de laatste lijken zijn de deur uit. Ik vond het super geslaagd.
Allemaal leuke kerels wat wil je nog meer. Ouwe hoeren, lachen en zuipen. En toen de Jup, wijn en andere dingen op waren zijn we maar aan de whisky begonnen. Bedankt gasten voor een super weekend.
Alweer een jaar geleden. Er is een boel veranderd in een jaar......
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Inderdaad, wat vliegt de tijd toch voorbij. Door heel die corona toestanden hebben we besloten de verbouwingen vd schuur een jaar uit te stellen.
We zijn wel aan het denken om een motorcamping te maken met sanitaire voorziening.
We zijn nog altijd aan het wachten op de nieuwe septische installatie.
En heb een nieuw 2dehands speeltje aangeschaft.:)

gehl-4240,131b97d7.jpg
 
Noeste plannen!

Komen jullie de dagen nog wel een beetje door dan met dit rare jaar.
Wel slechte planning dat die covid net in je eerste jaar gelijk moet binnenvallen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan