BOT20 in Bourgogne Côte D'or?

Prachtig Juup! Dappere stap en een mooi bezit.

Maar eh...Bot20 = 2020? Da's wel erg ver weg. Er zit nu al heel veel speling op de lagers van mijn knieën. Voor BOT 2019 zie ik nog wel kansen.
 
waar zie jij 2020 staan d'Ouwe?

ik was van plan gewoon dit jaar naar Juup te rijden
 
volgens mij is dat juist de vraag van d'Ouwe.

BOT 19 was in 2018 dus BOT 20 in 2019 klinkt logisch voor mij :)
 
BOT 20 associeerde ik met 2020. Met een vraagteken. Dat dan weer wel. Dus een vraag.
Is nu duidelijk; het gaat over de 20e BOT.
Met de B van Bourgogne. Ach het is allemaal zo logisch.
 
Ik ga het denk ik niet in één keer rijden over de snelweg. Door België wel snelweg en daarna lekker slingeren over en wegen of kleiner.
 
Ik ook, maar....in de Bourgogne? De plek waar o.a. die ongelooflijk lekkere Pinot Noir vandaan komt? Als, als als het allemaal doorgaat dan zal mijn spanneke na afloop niet leeg huiswaarts keren.

Nee Hellracer! Niet vol met lege bierflesjes!

Een goed wijn is nog geen bier....
 
Ik heb hem in de agenda.
En gelijk maar gevraagd of met je vrouw werkrooster er op aan past
 
Wij komen waarschijnlijk van de zomer wel even langswaaien maar voor een weekendje is het net even te ver.
 
Ik ga het denk ik niet in één keer rijden over de snelweg. Door België wel snelweg en daarna lekker slingeren over en wegen of kleiner.

op donderdagavond alvast afzakken tot zuid NL (volgens mij ken ik daar wel iemand (@slijptol )met een afdakje achter een hekje waar wel een matje een paar uur mag liggen) en dan op vrijdag op het gemakkie lekker binnendoorslingerend dat stukkie Belgie en Frankrijk pakken, waarbij ik het wel met je eens ben dat je dat eerste stuk Belgie maar beter zo snel mogelijk doorheen kan knallen.

tegen die tijd is er vast wel een goed plan ontstaan... Misschien kunnen we onderling wat afstemmen, zodat niet iedereen geisoleerd op pad hoeft; Er zal toch wel geen 20 man die kant op gaan gok ik zo.... O-)
 
op donderdagavond alvast afzakken tot zuid NL (volgens mij ken ik daar wel iemand (@slijptol )met een afdakje achter een hekje waar wel een matje een paar uur mag liggen) en dan op vrijdag op het gemakkie lekker binnendoorslingerend dat stukkie Belgie en Frankrijk pakken, waarbij ik het wel met je eens ben dat je dat eerste stuk Belgie maar beter zo snel mogelijk doorheen kan knallen.

tegen die tijd is er vast wel een goed plan ontstaan... Misschien kunnen we onderling wat afstemmen, zodat niet iedereen geisoleerd op pad hoeft; Er zal toch wel geen 20 man die kant op gaan gok ik zo.... O-)

Dan liggen we aast elkaar, Hellracer, want ik lig ook al onder dat afdak 8-). Zo heb ik het vorg jaar met Slijptol ook gedaan naar de Coupe Moto Legend in Prenois. Dat is net zo ver. Toen hebben we ook op ons gemak die 610 km gereden. Het eniges stukkie snelweg wat we toen gedaan hebben was rond Namen.
 
Ik moet zeggen dat ik 1300 km rijden ook best veel vind voor een weekend. En rond die tijd ben ik meestal druk.
Maar het lijkt me wel leuk dus ik zet het op de kalender :)
 
Mooi plekje. Komen ook. Maken er dan een mooie heenreis van via de Ardennen en de hoge venen en een mooie terug reis via de vogezen en de eifel
 
Kilometer of 40 bij het huisje in Moux van mijn ouders vandaan! Als ik van de zomer daar nog naar toe ga, kom ik zeker langs. Ze gaan het alleen helaas verkopen, wordt wat te ver voor ze(en voor mij ook om een weekend heen te knallen. Iemand interesse😊?).
 
Kilometer of 40 bij het huisje in Moux van mijn ouders vandaan! Als ik van de zomer daar nog naar toe ga, kom ik zeker langs. Ze gaan het alleen helaas verkopen, wordt wat te ver voor ze(en voor mij ook om een weekend heen te knallen. Iemand interesse😊?).
Altijd welkom natuurlijk. Kan alleen niet beloven dat er ook jupiler in de frigo staat maar een goed glaasje wijn is geen probleem. ;)
 
Mooie plek man. Lijkt idyllisch dorpje gezien de foto's. Gefeliciteerd.
 
Lijkt ons ook geweldig, maar geen afstand om op 1 dag te rijden, en vooral geen 800+km snelweg voor JFJ. Voor een weekend word het dan kort dag. Mogelijk maken we er een meerdaags tripje van en uiteraard bij redelijke weersverwachtingen. Het idee is prachtig!
 
Begrijp volkomen dat het niet evident is wat afstand betreft maar zal het zeker waarderen moest je het toch voor elkaar krijgen. Jullie het 10de, ik het 1ste. Wie weet krijgt de B in BOT treffen wel een nieuwe betekenis O-).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan