BOT20 in Bourgogne Côte D'or?

Ik overweeg het in 2 dagen te doen. Over de snelweg naar omgeving Langry bij Franssies grens en dan dag 2 binnendoor over toch wel meest NR wegen.
Vertrek woensdag of donderdag eea afhankelijk weer en werk
 
Zo brommert met zijaanhangsel is klaar, hotelleke in Verdun is geboekt en wekker staat reeds op 07.00 uur voor a.s donderdag. Heb er zin an
 
It giet oan!!
Vanmiddag nieuwe achterband en zijspanband erom. Achterband was na 10k slick geworden. Vrijdagmorgen vroeg, ja heul vruug, vertrekken. Mijn routeplanner heeft uitgevogeld dat wanneer je de tolwegen mijdt, de reis over bijna 1.000km gaat. Dat is me iets te heftig. Daarom heb ik de route uitgezet met tolwegen en afhankelijk van de omstandigheden kies ik voor binnendoor. We zien wel.Verheug me er op.
 
Sjaak Afhaak meld zich!

Ik trek 't even niet om naar dit BOT te kunnen komen vrienden. Wens jullie allen natuurlijk een prachtig weekeinde bij Jupiler toe, en maak me volgende week gek met mooie pheauteaux en sappige verhalen.
 
Ik en mijn schaduw maat gaan mrg ochtend ook vertrekken. Wij gaan via couvin en nemen wel een B&B of zo.
Maar eens kijken hoever we komen morgen. Chalon Champagne of zo. Tot Vrijdag.
 
ik ben er mentaal al wel helemaal klaar voor; praktisch gezien nog niets voorbereid, maar dat grijp ik morgen wel even snel bij elkaar en dan morgenavond net na de avondspits ga ik het eerste stukje vast wegkauwen en vrijdag de rest.

heb er zin aan!!!!
 
ik ben er mentaal al wel helemaal klaar voor; praktisch gezien nog niets voorbereid, maar dat grijp ik morgen wel even snel bij elkaar en dan morgenavond net na de avondspits ga ik het eerste stukje vast wegkauwen en vrijdag de rest.

heb er zin aan!!!!

Hier net zo.
 
Hier de knoop doorgehakt. We komen niet. Onze dochter heeft het goed te pakken. Afgelopen weekend met 41 gr. op de spoedeisende hulp gezeten. Leek gister even goed te gaan, maar vanavond weer met 39.8 op bed gelegd. Zo willen we haar niet naar de oppas brengen. Ontzettend jammer, maar helaas..
Alle anderen die wel heen gaan, ontzettend veel plezier, geniet van het mooie rijden daar.
 
Hier de knoop doorgehakt. We komen niet. Onze dochter heeft het goed te pakken. Afgelopen weekend met 41 gr. op de spoedeisende hulp gezeten. Leek gister even goed te gaan, maar vanavond weer met 39.8 op bed gelegd. Zo willen we haar niet naar de oppas brengen. Ontzettend jammer, maar helaas..
Alle anderen die wel heen gaan, ontzettend veel plezier, geniet van het mooie rijden daar.
-O-
 
wel heel vervelend en ongelooflijk jammer, maar wel het enige juiste besluit dat je in zo'n geval kan nemen lijkt me...

beterschap voor Isa!
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Klotedag. Wilde nieuwe bandjes achter en op span. Ja, dat was geen probleem. Prima. Waarom balanceert u niet? Ja, de asdiameter is nogal klein, dat kunnen we niet aan. Maar het wiel van het span dan? Is niet nodig, doen we bij aanhangers ook niet. Ja, maar ik wil het wel graag hebben. ...Je voelt je gvd als betalende malloot volledig in de zeik genomen!
Dan maar op weg naar de Ducati dealer in Zaltbommel. Heel erg vriendelijk en bereid om er iets van te maken, maar de asdiameter van het balanceerapparaat is te groot. Het is, hoe dan ook, uiteindelijk een wiel voor een K100. Misschien Motoport den Bosch. Oke. Kom ik al jaren. Prima zaak. Maar dan; asdiameter te klein voor ons balanceerapparaat. Let wel een BMW dealer waar je met je BMW K100 niet terecht kunt om een wiel gebalanceerd te krijgen. Heel erg triest. Voor mij overigens geen reden om Motoport Den Bosch links te laten liggen. Daar heb ik te veel goede ervaringen mee. Wel een teleurstelling. Oke. Morgen ga ik op pad voor het balanceergedoe. Verhalen als 'achter en van het span is niet nodig' interesseren mij niet. Dat kreeg ik ook te horen toen ik mijn achterwiel van het span destijds uitgebalanceerd wilde hebben. Wil je weten hoeveel lood er uiteindelijk aan kwam te hangen? Niet nodig? Lariekoek.
 
Laatst bewerkt:
Hier de knoop doorgehakt. We komen niet. Onze dochter heeft het goed te pakken. Afgelopen weekend met 41 gr. op de spoedeisende hulp gezeten. Leek gister even goed te gaan, maar vanavond weer met 39.8 op bed gelegd. Zo willen we haar niet naar de oppas brengen. Ontzettend jammer, maar helaas..
Alle anderen die wel heen gaan, ontzettend veel plezier, geniet van het mooie rijden daar.
Er is niets belangrijker! Sterkte en beterschap.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Hier de knoop doorgehakt. We komen niet. Onze dochter heeft het goed te pakken. Afgelopen weekend met 41 gr. op de spoedeisende hulp gezeten. Leek gister even goed te gaan, maar vanavond weer met 39.8 op bed gelegd. Zo willen we haar niet naar de oppas brengen. Ontzettend jammer, maar helaas..
Alle anderen die wel heen gaan, ontzettend veel plezier, geniet van het mooie rijden daar.
Da's jammer, beterschap voor de kleine meid......
 
QUOTE="TruusopdeSuus, post: 29300042, member: 70474"]
Hier de knoop doorgehakt. We komen niet. Onze dochter heeft het goed te pakken. Afgelopen weekend met 41 gr. op de spoedeisende hulp gezeten. Leek gister even goed te gaan, maar vanavond weer met 39.8 op bed gelegd. Zo willen we haar niet naar de oppas brengen. Ontzettend jammer, maar helaas..
Alle anderen die wel heen gaan, ontzettend veel plezier, geniet van het mooie rijden daar.
[/QUOTE]

Sterkte met jouw dochter. 'K weet niet hoe oud/jong ze is, maar jij weet wanneer je je wel weg kan of niet.




Klotedag. Wilde nieuwe bandjes achter en op span. Ja, dat was geen probleem. Prima. Waarom balanceert u niet? Ja, de asdiameter is nogal klein, dat kunnen we niet aan. Maar de wiel van het span dan? Is niet nodig, doen we bij aanhangers ook niet. Ja, maar ik wil het wel graag hebben. ...Je voelt je gvd als betalende malloot volledig in de zeik genomen!
Dan maar op weg naar de Ducati dealer in Zaltbommel. Heel erg vriendelijk en bereid om er iets van te maken, maar de asdiameter van het balanceerapparaat is te groot. Het is, hoe dan ook, uiteindelijk een wiel voor een K100. Misschien Motoport den Bosch. Oke. Kom ik al jaren. Prima zaak. Maar dan; asdiameter te klein voor ons balanceerapparaat. Let wel een BMW dealer waar je met je BMW K100 niet terecht kunt om een wiel gebalanceerd te krijgen. Heel erg triest. Voor mij overigens geen reden om Motoport Den Bosch links te laten liggen. Daar heb ik te veel goede ervaringen mee. Wel een teleurstelling. Oke. Morgen ga ik op pad voor het balanceergedoe. Verhalen als 'achter en van het span is niet nodig' interesseren mij niet. Dat kreeg ik ook te horen toen ik mijn achterwiel van het span destijds uitgebalanceerd wilde hebben. Wil je weten hoeveel lood er uiteindelijk aan kwam te hangen? Niet nodig? Lariekoek.

Wat nou "dat is niet nodig" ? Dat heeft zo'n condoomboer niet te bepalen! B|
 
Wij (leluk & ikke) arriveren ergens midden op de dag op zaterdag. Voor heen en terug hebben we luukse slaap plekken met ontbijt gereserveerd. *O*
Mooi weer is ook gereserveerd. *O*
weer.PNG
 
Terug
Bovenaan Onderaan