BOT20 in Bourgogne Côte D'or?

Hier de knoop doorgehakt. We komen niet. Onze dochter heeft het goed te pakken. Afgelopen weekend met 41 gr. op de spoedeisende hulp gezeten. Leek gister even goed te gaan, maar vanavond weer met 39.8 op bed gelegd. Zo willen we haar niet naar de oppas brengen. Ontzettend jammer, maar helaas..
Alle anderen die wel heen gaan, ontzettend veel plezier, geniet van het mooie rijden daar.

Allereerst veel beterschap voor de kleine meid. Spijtig maar natuurlijk alle begrip voor jullie beslissing, de kinderen gaan nu eenmaal voor.
Ik ga hier vermoedelijk toch nog een tijdje blijven dus jullie zijn altijd welkom in de toekomst. :)
 
De weersvoorspellingen zijn goed. Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Ik wens allen een goede reis, een fijn verblijf en veel plezier.
 
IMG_20191010_2037235.jpg


Hier is t eerste stukje weg gekauwd
 
Tja wat zal ik zeggen, oh ja ben al ruim 400 km van huis en heb de snelwegen nu achter mijn gelaten. Spanneke liep na een schrikactie gisteravond weer prima en heeft geen verkeerde slag gemaakt. De stenenhut heeft een prima bed, douch en wekker (ook niet onbelangrijk). En om het in kwastert taal te spreken, morgen lekker een kleine 300 km binnen door slakkeren naar het bier van Jupiler. En voor zij die wel gaan groet ik u, slaap wel en tot morgen. En voor zij die niet gaan, u gaat een hoop leuks missen en maar evenzo weltrusten en hopelijk heeft u geen onrustige nacht door het besef dat u niet gaat.
 
Ik sta nu op de camping in Chalons en Champagne. Heerlijk zonnetje, m'n eten staat al zachtjes te pruttelen op de benzine brander en het eerste blik bier is al op. Morgen nog een mooi stukje binnendoor rommelen en dan ben ik er ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
IMG_20191011_204942.jpg


Wij zijn geloof ik ook al een stukkie Frankrijk in. Ik versta er hier tenminste vrij weinig van.

Nog ongeveer 180 km tot Juup's Palace.

Alleen morgen vroeg kijken of we kunnen uitvogelen wat er scheelt aan de Honda. Is iets niet goed onder in het blok lijkt het. En laatste stuk ook erger. :X
 

Bijlagen

  • IMG_20191011_204942.jpg
    IMG_20191011_204942.jpg
    109,3 KB · Weergaven: 2
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt onderweg en op de camping:
 

Bijlagen

  • IMG_20191011_160257.jpg
    IMG_20191011_160257.jpg
    258,4 KB · Weergaven: 10
  • IMG_20191011_174929.jpg
    IMG_20191011_174929.jpg
    513,5 KB · Weergaven: 10
  • IMG_20191011_185653.jpg
    IMG_20191011_185653.jpg
    281,6 KB · Weergaven: 10
  • IMG_20191011_185705.jpg
    IMG_20191011_185705.jpg
    315,3 KB · Weergaven: 11
Vanavond rond 19.00 thuis gekomen. Heb enorm genoten van de heenreis Via Dijon. Heb enorm genoten van het verblijf bij Juup. Prima locatie en super gastvrij onthaal. Daarnaast vond ik het heel fijn om veel mensen te ontmoeten die ik via de laatste jaren (zijspan G'muiden, zijspan BOT, zijspan Motorforum) heb leren kennen. Motorrijden is voor mij puur therapeutisch. Het slapen in een tentje beduidend minder. Iedereen nog wel bedankt en samen met de laterkomers nog een heel fijn verblijf gewenst.
 
Vanavond rond 19.00 thuis gekomen. Heb enorm genoten van de heenreis Via Dijon. Heb enorm genoten van het verblijf bij Juup. Prima locatie en super gastvrij onthaal. Daarnaast vond ik het heel fijn om veel mensen te ontmoeten die ik via de laatste jaren (zijspan G'muiden, zijspan BOT, zijspan Motorforum) heb leren kennen. Motorrijden is voor mij puur therapeutisch. Het slapen in een tentje beduidend minder. Iedereen nog wel bedankt en samen met de laterkomers nog een heel fijn verblijf gewenst.
 
Oh ja, de terugreis zoals door mijn routeplanner uitgevogeld ging over Troyes. Dat hield in dat de eerste paar honderd kilometer over B-wegen ging (en Ad; je wist mij te vertellen dat er fikse regen was verwacht voor Sussey in de middaguren. Welnu die heb ik ook op mijn pet gehad onderweg.) Die B-wegen was ondanks de regen prachtig rijden. Daarna de wegen via Brussel en Antwerpen dodelijk saai. Nogmaals: geniet er van in het mooie Frankrijk en van Juup's gastvrijheid.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan