BOT20 in Bourgogne Côte D'or?

mooi man vanmiddag rondje gereden.en aan de bbq met nazit.. komt nog een filmpje als ik thuis ben .Hou je haaks 20191012_202147.jpg20191012_202234.jpgd
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Had er graag bij willen zijn. Maar Isa liet vandaag ook zien, dat we echt niet weg hadden kunnen gaan. Dametje is verre van fit. En dan gaat ze ver voor een weekendje motor rijden. Al baal ik flink..
Mooi dat Isa naast het nare virus waar ze nu last van heeft ook het motorvirus heeft. Er zullen voor haar nog heel veel mooie momenten komen. Nu even een dipje, maar er zit nog zoveel moois in het vat voor haar! Sterkte en beterschap.
 
BOT data; Gereden 1674 Km. Omgerekend naar banden en wielmaat; 1674 x 0,877 = 1469 echte km. Getankt 97,12 ltr. Verbruik 1 : 15,1. Zuinig hè zo'n K.
Alle BOT-deelnemers een veilige thuiskomst gewenst.
 
nog harstikke bedankt voor de goede organisatie. we hebben een prachtig weekend gehad. mag wat mij betreft nog gerust een keer op dezelfde plaats
 
Sta er weer mooi op , zie ik. Desondanks vandaag lekker binnen door gereden. Bij het zoeken naar een slaap plek, zien we Henk z'n brommer voor een hotel staan. Vanavond dus maar een kleine after party dan. Grt. aan allen .😎
 
Sta er weer mooi op , zie ik. Desondanks vandaag lekker binnen door gereden. Bij het zoeken naar een slaap plek, zien we Henk z'n brommer voor een hotel staan. Vanavond dus maar een kleine after party dan. Grt. aan allen .😎

Wij hebben ook een ezelstal gevonden als onderdak...
 

Bijlagen

  • 15709893760658087167518803241579.jpg
    15709893760658087167518803241579.jpg
    66,4 KB · Weergaven: 8
Ik ben pas om 12.15 vertrokken vanochtend maar het reed zo lekker dat ik al om 18.30 thuis was.

Het was een absoluut TOP weekend.
Heel veel gelachen, heerlijk gereden, heel bescheiden een klein biertje gedronken en lekker gegeten.
Juup: Bedankt voor de gastvrijheid en de versnaperingen!
 
Ik ben weer thuis.
Wat een prachtig weekend was het toch weer. Mooi BOT treffen en geweldig mooi motor gereden.
Bedankt allemaal, en vooral Ronald en Gina bedankt voor de gastvrijheid en de goeie zorgen

Ik had gisteren nog een oeps momentje
In de Eifel, rond een uur of zes, reden we door een bos. Links een steile helling omhoog, rechts een steile helling omlaag. We reden 80 of zoiets, Arjan voorop en ik een meter of 30 erachteraan
Komt er ineens, van rechts uit het bos, een volwassen wild zwijn uit het bos. En die steekt tussen Arjan en mij over.
Daar achteraan zag ik 3 halfwas zwijntjes die achter moeders aan wilden.
Gelukkig zagen ze mij op tijd en staken ze niet over.
Het engeltje op mijn schouder zag helemaal bleek
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad goed schrikken!
Zo ben ik een eekhoorn tegen gekomen. Die maakte een hele vreemde duikeling toen hij onder mijn voorwiel vandaan kwam.
Bij een wild zwijn maak je zelf een duikeling ben ik bang.
 
Ook ik ben weer thus. Het was een prachtig weekeinde, met 1850 fijne kilometers. Het verblijf bij Juup en Jupiline was door hen beiden perfect geregeld! Dank daarvoor!
 
Wij om 16.30 thuis. Op de laatste km een paar druppels.
Juup heeft nu het record van het verste Bot ooit.
Eens kijken wie daar overheen kan :)
Het was een Top wekend.
 
IMG_20191013_0718212.jpg


Ik was zondag al vroeg weg, maar nu net weer thuis na een geweldig BOT weekend!
Gisteren via de Vogezen naar t Duitse Saarland gereden en vandaag nog lekker wezen boenderen in Duitsland, Luxemburg en België.

Juup had t fantastisch voor elkaar!
Er valt ongelooflijk mooi te rijden in al die landen, maar t mooiste asfalt met bijbehorende bochten ligt toch echt wel in Luxemburg is mijn eindconclusie...

Dus zullen we BOT 21 eens daar proberen te organiseren?...
 
Bekijk bijlage 1435990

Ik was zondag al vroeg weg, maar nu net weer thuis na een geweldig BOT weekend!
Gisteren via de Vogezen naar t Duitse Saarland gereden en vandaag nog lekker wezen boenderen in Duitsland, Luxemburg en België.

Juup had t fantastisch voor elkaar!
Er valt ongelooflijk mooi te rijden in al die landen, maar t mooiste asfalt met bijbehorende bochten ligt toch echt wel in Luxemburg is mijn eindconclusie...

Dus zullen we BOT 21 eens daar proberen te organiseren?...

Ik stem vóór!
 
Terug
Bovenaan Onderaan