Botlektunnel flitspalen of iets anders

Wayne 74

Die hard MF'er
7 jun 2006
997
0
Rozenburg
Hallo,

Ik rij zelf nogal vaak door de Botlektunnel bij Spijkenisse, alleen daar staan sinds afgelopen weekend aan beide kanten nu flitspalen, tenminste daar lijkt het op, ben er zelf nog niet achter wat het nu zijn, flitsers, camera's of kenteken registratie miscchien.

Ze staan aan allebei de kanten van de tunnel buizen als je de tunnel in rijdt.

Ook staan ze aan allebei de kanten zowel naast de weg, als in de middenberm.

De kasten staan op je gericht als je komt aanrijden, dus van voren.

Iemand een idee waar deze voor zijn ? :)
 
Als ze voor snelheidscontrole zijn, dan zal ik het je binnenkort laten weten, want ik rij daar echt altijd te hard. Sowieso op de A15 als ik er rij, buiten "kantooruren"rij ik daar met auto/motor altijd 120 km/u. Ik vind die 100 daar als het rustig is zo'n flauwekul.
 
kom uit rozenburg misschien voor gordel om in de auto, handsfree bellen??
of voor vrachtauto's de te hoog zijn?
(even opsomming van wat het eventueel kan zijn)

of misschien een nieuw soort pasfoto voor de rijbewijs.. *D
 
hoe zien ze eruit??

hangen ze halverwege een lantaarnpaal?
groene kast onder aan de lamtaarn paal?
en zijn het 2 zwarte kastjes en heeft 1 ervan een groen lazerpuntje:P?

zoja

dan zijn het dezelfde als in omg gelderland bij arnhem en rheden/dieren.

heb gehoord dat deze dingen alles registreren, bumperkleven, hardrijden, roekeloos rijgedrag denk aan slingeren op de weg.

schijnt dat die dingen zelfs kunnen zien of je aan het rukken bent in de auto, (maar zo erg zal het ook wel niet zijn :P )

deze nemen alles op en halen de vreemde situaties uit de film en zo krijg je een printje thuis..
 
Laatst bewerkt:
Hmmz, dus ik moet stoppen met rukken in de auto...

Ach dan kan het op de motor altijd nog ;)

Maar zijn er misschien foto's van die dingen? Dan kunnen wij zien wat het is.
 
Pffff. 30 seconden googlen:

7e1f737257b93c944e1dc4e0befadd25_full.jpg


en

fotohc.jpg


Maar ze flitsen van voren, dus who cares :]
 
Mij viel het van het weekend ook op!

Zal geen flitspaal zijn gezien je hier in Ned. aan de achterkant wordt geflitst.
Zoals al werd geopperd kan het best een gordel/handsfree bellen camera zijn.

Edit: kentekenregistratie camera's hangen er al. Dit lijkt meer op de nieuwe digi flitspaal.
 
Laatst bewerkt:
Mij viel het van het weekend ook op!

Zal geen flitspaal zijn gezien je hier in Ned. aan de achterkant wordt geflitst.
Zoals al werd geopperd kan het best een gordel/handsfree bellen camera zijn.

Edit: kentekenregistratie camera's hangen er al. Dit lijkt meer op de nieuwe digi flitspaal.

lees nog even alle posten door
 
Laatst bewerkt:
Is me nog niet opgevallen dat ze er staan, rij ook altijd te hard maar met de motor maakt het dan toch niet uit al zouden ze voor snelheid zijn en ze flitsen van voren. :)
 
Mij viel het van het weekend ook op!

Zal geen flitspaal zijn gezien je hier in Ned. aan de achterkant wordt geflitst.
Zoals al werd geopperd kan het best een gordel/handsfree bellen camera zijn.

Edit: kentekenregistratie camera's hangen er al. Dit lijkt meer op de nieuwe digi flitspaal.

Waarschijnlijk zijn ze nog niet actief. Ik verwacht dat wanneer ze actief gezet worden, dat ze dan afgaand gaan flitsen.(Ook al krijg je dan nooit een foto met ook het stoplicht erop, opkomend trouwens ook niet)
Met een beetje pech pakt hij buiten de te hoge vrachtwagens ook de voertuigen die te hard rijden.
Maar ja, ik rijd er eigenlijk alleen tijdens de ochtend en avondspits, dus mij zullen ze niet snel pakken met een te hoge snelheid bij de tunnel.
 
Laatst bewerkt:
Kneep hem al!!!! ging laatst dinsdag aaf denk nog met 150 doorheen. Was super rustig na 22.00. :/ Gelukkig voor vrachtwagens neergezet! *O*
 
Laatst bewerkt:
Kijk das toch mooi om te weten dat ze voor vrachtwagens zijn, maar denk dat ze ook wel de normale auto's zullen flitsen evt als ze door rood gaan.
 
kom uit rozenburg misschien voor gordel om in de auto, handsfree bellen??
of voor vrachtauto's de te hoog zijn?
(even opsomming van wat het eventueel kan zijn)

of misschien een nieuw soort pasfoto voor de rijbewijs.. *D

Kom ook uit Rozenburg :W

Maar ze zijn dus voor als je door het rode licht gaat als de tunnel dicht gaat.
 
Dat is mijn WW route, maar waar staan die krengen dan? Ik heb nog geen post ontvangen..

Als je de tunnel in gaat aan allebei de zijde, zijn flinke palen/kasten dus beter opletten :P en staan zowel links in de middenberm als rechts aan de zijkant van de weg.
 
Kom ook uit Rozenburg :W

Maar ze zijn dus voor als je door het rode licht gaat als de tunnel dicht gaat.

volgens mij ken je mij ook ;) ik jouw wel in ieder geval ;)
je bent vast de 30ste weer te bewonderen in rozenburg ;)

heb ook nog niets op de deurmat gehad met de auto ook niet en heb er toch wel te hard gereden zo ondertussen.
 
volgens mij ken je mij ook ;) ik jouw wel in ieder geval ;)
je bent vast de 30ste weer te bewonderen in rozenburg ;)

heb ook nog niets op de deurmat gehad met de auto ook niet en heb er toch wel te hard gereden zo ondertussen.

Ja ik zie het nu aan je achternaam inderdaad Steven, ken jou ook ;)
Rij je zelf ook motor?

Nee dit jaar zal ik niet rijden met de Supermoto, KTM heb ik sinds een jaartje al niet meer, maar ben wel van plan in de nabije toekomst weer een Supermoto te kopen, heb nu ook me VTR Sp-1 te koop staan, vind het rijden op de weg wel leuk maar mis het circuitrijden gewoon dus vandaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan