Botsmuts gekocht :D

Titan

MF'er
18 jan 2004
247
0
Schoonhoven
Heb vandaag toch maar besloten om m'n bankrekening te plunderen, en een helm te kopen, en aangezien ik weinig zin heb om te besparen op m'n veiligheid, heb ik gelijk maar een goede (lees: dure) gekocht; De Arai RX7 Corsair :9~

full

*D
M'n outfit begint eindelijk compleet te raken :)

Aardige lui trouwens bij Arie Molenaar, de verkoper had alleen net zoveel moeite om het vizier te verwisselen als ik, hij presteerde het zelfs om het afdekkapje te slopen :X Kan gebeuren, uiteraard gevraagd of hij dat voor wou doen voor dat ik af ging rekenen :P Het kapje werd ter plekke vervangen voor een nieuwe, door een andere verkoper die er blijkbaar meer ervaring mee had :P

Thuis voorzichtig ook geprobeerd het vizier eraf te halen, dat was nog vrij simpel, alleen het erop zetten duurde iets langer dan de minuut die aangegeven staat in de reclame (was ongeveer 45 minuten aan het klooien)
De 2e keer lukte het overigens wel binnen een minuut om het vizier eraf te halen en er weer op te zetten :)
 
Super mooi

Ik heb dezelfde kleuren maar wel de astro j.

Heb ook wel een tijdje gekloot om mijn spiegelvizier 8-) er op te zetten.
 
moet niet zo moeilijk zijn, deze ochtend verschillende keren op Eurosport gezien dat ze wisselen bij een pitstop bij de races van TT OF MAN.

De Kale
 
825 euro :X
Maar dankzij de stempelkaartkorting (stempeltje bij elke 50 euro, volle stempelkaart is 500 euro, geeft je 25 euro korting) hoefde ik maar 800 euro neer te tellen.
Dat kan ongetwijfeld goedkoper, maar vriendelijk behulpzaam personeel en een goed verzorgde winkel mag van mij best wat kosten. Ik zal er in ieder geval nog vaker terugkomen :)

Viziertje verwisselen is inderdaad niet echt moeilijk, je moet alleen even doorkrijgen hoe het werkt, en je wilt de eerste keer niet al te ruw doen (vooral niet als de verkoper heeft gedemonstreert dat het ook kapot kan :X ).

Anyway, ik ben er blij mee *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan