Bougie kabels XS750

JWTS

Rookie
31 dec 2013
20
2
Is er iemand die bougie kabels heeft liggen voor een xs750, met daaraan nog de wartels voor de bobines. En ik ben ook nog op zoek naar de bedrading tussen de CDI unit en bobines.
als ik een goede stekker heb voor in de cdi unit kom ik er ook wel uit.

laat maar horen, vast bedankt

Johan
 

Bijlagen

  • 78ED9372-B62C-4B14-8488-72CEC834CB1C.jpeg
    78ED9372-B62C-4B14-8488-72CEC834CB1C.jpeg
    275,2 KB · Weergaven: 7
Ik heb een hele, originele kabelboom van een 750 2D type (met punten ontsteking) liggen.
Aangezien die in nieuwstaat is, die ik hem niet weg voor een kratje bier, maar als je interesse hebt...
 
Je hebt de bekabeling van je bobines naar je punten toch al?
Knip die op ongeveer 5cm van de oude puntenplaat af en knip er 5mm vrouwtjes aan, geïsoleerd.
Dan hoef je alleen nog een plus en min aan te leggen naar de CDI...
Plus aftakken van bruin (bobines), en min pak je van een framepunt..klaar

Bobinekabels nieuw kopen, koop 'oud type' met koperkern.
De knelring en dop zijn nog te bestellen bij de dealert
 
Helaas is het deel van de punten is door de vorige eigenaar al verwijdert en het stukje kabelboom tussen ontsteking en bobine is weg. Dus zou ik nog ergens een nieuwe stekker voor in de cdi kunnen krijgen? Of kan de dealer die ook nog leveren?
vast bedankt voor de reactie.
 
Na de opmerking van PLR over het originele deel van de punten nog maar een keer de kabelmodem eraf gehaald en op tafel uitgelegd. En zo toch de stekker voor de cdi gevonden... de stekkers voor de bobines waren wel anders. Nu nog op zoek naar een kleuren schema en dan moet het wel lukken, als iemand een duidelijke weet dan hoor ik het graag.
 
..en de andere kleine 6-polige stekker is degene die van je grondplaat komt.
Zoals je ziet; je hóeft niet met een multi-stekker te werken...losse geïsoleerde 5mm vrouwtjes wil ook prima.

Zwart is min, rood is (geschakeld) plus, die verbind je met een bruine draad naar je bobines.
De overige kleuren wit, oranje en blauw zijn de triggerdraden per bobine
 
Terug
Bovenaan Onderaan