Bougie kleur van > Gs500E 1992 powerfilter

Snijboon

MF veteraan
10 okt 2007
8.598
35
Veendam
2iw9h6q.jpg

2z6xr3p.jpg

ru2yxh.jpg


Kleur nog goed of net te slecht???

Het middelste deel(oftewel hoe me motor loopt)

Hopelijk kunnen jullie mij advies geven

Ps. Als ik een sport demper binnen kort monteer moet ik het dan weer veranderen?? Qua sproeiers

Alvast bedankt
 
Hij lijkt mij ietwat donker, dus hij zou een tikje te rijk kunnen staan.
Maar; als alles origineel is behalve een 'powerfilter' (open luchtfilter :? ) zou hij eerder iets armer van gaan lopen, dus dat vind ik raar.

Een sportdemper laat hem in de regel ook ietsje armer lopen, dus grotere sproeier.

Maar als je het zeker wil weten moet je er iemand live naar laten kijken (foto is lastig te beoordelen) of nog beter: op een dynobank.

Dus dat je niet door mijn post een aanpassing doet, je blok vastloopt en dat ik het dan gedaan heb he :P
 
Het bougiebeeld is alleen goed te beoordelen las je een stuk volgas hebt gereden, dan de koppeling intrekt en de motor meteen uitschakelt. (en je moet een nieuwe bougie gebruiken).
Als hij met lage belasting heeft gedraaid of zelfs stationair heeft gelopen is er niks van te zeggen.

Overigens is het bougiebeeld sinds de invoering van de loodvrije benzine ook veel minder duidelijk geworden.
 
beste manier is om zogenaamd een transparante bougie te gebruiken. Je kan dan o.a. aan de ontbrandingskleur bepalen of het mengsel correct is. CO2 meting is misschien wat makkelijker :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan