Bougie Rs 125

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
Ik heb een aantal bougies gehad maar bij sommige komt er meer "gestotter" bij kijken dan andere.
Volgens de verkoper reed zijn rs 125 nieuw model op een ngk br8es en dat ding het prima deed. Bij mij was ie niet voooruit te branden met dat ding.
En nu heb ik een br10 nog wat erin zitten, die doet het veel beter maar in hoge toerne gaat ie ook stotteren. Weet iemand welke bougie het beste is??
Ik word hier gek van ..... :? :? :? :? :?

Alvast bedankt..
 
Bekend probleem. In mijn RS heb ik de standaard bougie van een RS250 gebruikt, op aanraden van mijn dealer. Dit werkte perfect.

Weet je zeker dat het probleem aan je bougie ligt ?

Wat is het toerental waarop hij begint te stotteren ?
Het niet (volledig) opengaan van je powervalve leidt namelijk ook tot stotteren en zorgt er voor dat je vervolgens niet hoger in de toeren kan klimmen.
 
Ik heb mijn powervalve inderdaad ook gecheckt. Ik heb hem zelfs in de hoogste stand (dat ie helemala open is ) vastgezet ff om te testen of het daaraan lag, maar in de hoge toerne ging toch nog stotteren. Alsof de bougie het niet bij hield
maar ik zal eens kijken voor die rs 250, maar je wee tniet wat voor bougie dat was?
 
Ik heb mijn powervalve inderdaad ook gecheckt. Ik heb hem zelfs in de hoogste stand (dat ie helemaal open is ) vastgezet ff om te testen of het daaraan lag, maar in de hoge toeren ging toch nog stotteren. Alsof de bougie het niet bij hield
maar ik zal eens kijken voor die rs 250, maar je wee tniet wat voor bougie dat was?
 
Terug
Bovenaan Onderaan