Bougie-uitval

VUT1000

Rookie
25 apr 2006
4
0
Krimpen aan den IJssel
Van mijn Police 1000 (4 cilinder - luchtgekoeld 1000 cc) valt na korte tijd de bougie van cilinder 3 uit. Vervangen en hij rijdt weer prima.
Kan geen oorzaakvinden in de ontsteking.
De in serie geschakelde bougie blijft intact.
Kan iemand aangeven waar ik nog meer kan zoeken de oorzaak te vinden.
bedankt vast.
:]
 
(Edit); bougiekappen al vervangen, nee weinig kans dan dat het daaraan ligt.

Is het zo'n ding? 4 carbs dan; het zou dus aan 1 carb kunnen liggen.

KZ1000P-spec.jpg


Mooi ding, alleen die blote armen vind ik link:

kz1000p.jpg



 
Laatst bewerkt:
Check (waarschijnlijk tamelijk gemakkelijk) of er niet wat hapert (verstopt/geknikt/beklemd) in de "overloop"=vlotterkamerventilatie. Moet open zijn van vrije einde tot IN de vlotterkamers.
 
Hij ziet er uit als nieuw.
Uiteraard wel vet, maar ja wat wil je, hij vonkt niet, dus het lucht/brandstofmengsel slaat er op neer.
Als hij gedurende 300km "wel" vonkt, dan gok ik op een brandstof of kleppenprobleempje. Je bougie wordt nat waardoor hij op den duur gewoon doorslaat. Lijkt me anders vreemd dat je kabels het elke keer na 300 km voor gezien houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan