bougiepoort vuil cbr600f2

5 apr 2017
14
1
Wanssum
Goede avond,

Ik ben bezig met het lopend krijgen van een cbr600f2 en na het demonteren van de bougies merk ik op dat rondom de poort nogal wat smerigheid zit.
Het lijkt me dat dit verwijderd moet worden, vanwege compressieverlies, maar hoe kan dit het beste gedaan worden? Zou MAF sensor reiniger wellicht goed werken? Je kunt er voor geen meter goed bij en je ziet zonder hulpmiddelen helemaal niets. Ook zie ik een soort kamers ingefreesd. Wat voor kamers zijn dit?
 

Bijlagen

  • Photo_2.jpg
    Photo_2.jpg
    28 KB · Weergaven: 10
  • Photo_3.jpg
    Photo_3.jpg
    28,5 KB · Weergaven: 13
  • Photo_5.jpg
    Photo_5.jpg
    28,2 KB · Weergaven: 14
  • Photo_3(1).jpg
    Photo_3(1).jpg
    28,5 KB · Weergaven: 12
Goede avond,

Ik ben bezig met het lopend krijgen van een cbr600f2 en na het demonteren van de bougies merk ik op dat rondom de poort nogal wat smerigheid zit.
Het lijkt me dat dit verwijderd moet worden, vanwege compressieverlies, maar hoe kan dit het beste gedaan worden? Zou MAF sensor reiniger wellicht goed werken? Je kunt er voor geen meter goed bij en je ziet zonder hulpmiddelen helemaal niets. Ook zie ik een soort kamers ingefreesd. Wat voor kamers zijn dit?
De bougie heeft een ring die afsluit, als er een lekkage had geweest had de ruimte om je bougie heen net zo vies geweest als je nu ziet in het bougiegat :)
 
Perslucht, met bougies erin schoonblazen, of eerst oplossen met reiniger, remmenreiniger, ander goedje. Je wil niks in je cilinders hebben hè! Bougies erin. Je ziet geen moer in dat gat, Als ik bougies vervang doe ik dat grootdeels op de tast, kappen er af, blaasje er overheen en wisselen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan