Bougies kunnen prima een val van 1 meter hoog aan. Gewoon gebruiken.

Als het erg koud is kun je hem misschien nog in de de fik steken.:P
Ik bedoel maar! Probeer dat maar eens met een lege benzinetank...
Ik heb niets tegen electrisch rijden, maar zou het niet verboden moeten worden om met 0% emissie te adverteren , per slot van rekening is de emissie bij electrische voertuigen al van te voren uitgestoten....
Of misschien verplaatst naar de rand van de stad.. :X Maar ja, het voertuig zèlf stoot niks uit. Maar who cares het rijdt gewoon lekker :P
 
Ik heb niets tegen electrisch rijden, maar zou het niet verboden moeten worden om met 0% emissie te adverteren , per slot van rekening is de emissie bij electrische voertuigen al van te voren uitgestoten....
Alleen als je hem laadt met grijze stroom. Als je leverancier Greenchoice of De Bron is heb je geen uitstoot.
 
Worden de elektronen gescheiden aangeboden?
:+

Het is natuurlijk een debit/credit verhaal. Als 100% groene stroom wordt afgenomen, dan moet deze ook in theorie worden aangeboden. O-)
 
Laatst bewerkt:
Alles maar via internet bestellen, wat is er mis met zelf er op uit gaan om je onderdeeltjes te kopen. Ieder z’n ding hoor, begrijp me aub niet verkeerd, maar ik snap niet dat er tegenwoordig bijna alleen maar “besteld” word. Maar goed, ik stam nog uit de contactpuntjes tijd.


Daar ben ik het volledig mee eens, ouwehoerpraatje, bakkie koffie, ritje... Vandaag ook naar Van Wijk en Goedhart... voor een bandenreparatieset en een fles olie...
 
En windmolens en zonnepanelen groeien aan struiken in de Noordoostpolder.
Elk jaar 10.000 bruinvissen doof door het heien in de Noordzee voor het windmolenpark.
En dit speelt al enkele jaren. Ik wist niet eens dat er zoveel vissen waren voor de Nederlands/Engelse kust. :o
 
Bougies maken schokken ze doen het. Bedrijf; wikkel ze voortaan om in een klein stukje bubbelfolie en reken hiervoor desnoods 0,01uur arbeid extra.

Gezien waar het nu over gaat, laten we afsluiten met groene stroom schokken, de mythe van de groene economie.

Lubach:


En deze literatuur 'De mythe van de groene economie' nog veel diepgaander voor gevorderden:

 
En windmolens en zonnepanelen groeien aan struiken in de Noordoostpolder.
Nee, die komen uit dezelfde fabriek als kolen- en kern centrales. Die kolen komt ook vanzelf aanwaaien uit China en Rusland.Om niet te spreken van de zwaar gesubsidieerde afvalcentrales die vuilnis uit Italië en Engeland importeren.
 
Nee, die komen uit dezelfde fabriek als kolen- en kern centrales. Die kolen komt ook vanzelf aanwaaien uit China en Rusland.Om niet te spreken van de zwaar gesubsidieerde afvalcentrales die vuilnis uit Italië en Engeland importeren.

Als men geen afval importeerd is er niet genoeg om op te stoken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan