boutje kwijt aan blok.

wotaar

Rookie
30 mei 2020
5
0
Hallo🙂ik rijd een yamaha fz1 n uit 2011
nu viel mij gisteren op dat hij denk ik een boutje of iets dergelijks kwijt is aan het blok(foto van een blok van een yamaha fz1 n in mijn bijlage).
Er is duidelijk een schroefdraad aanwezig aan de binnenkant van het gaatje het is volgens mij niet zomaar een boutje om een kap of iets dergelijks dicht te schroeven want dat deel van het blok is 1 deel uit zijn geheel.
Kan iemand mij vertellen wat hier hoort te zitten en waarvoor dit boutje dient?
zodat ik weet ofdat in zo kan blijven verder rijden of niet tot ik weer een ander boutje heb. alvast bedankt🙂
 

Bijlagen

  • 0BC68EE8-98A7-4B9B-A377-0B7BA01552F9.jpeg
    0BC68EE8-98A7-4B9B-A377-0B7BA01552F9.jpeg
    24,2 KB · Weergaven: 9
Daar hoort geen boutje in,het zal waarschijnlijk aan gat zijn om een onderspoiler beugel aan te bevestigen,
nu is dit een R1 blok dus het kan ook zo zijn dat er bij de R1 daar iets aan bevestigd zat,bij jou motor hoort er
ieder geval niks te zitten.
 
Daar hoort geen boutje in,het zal waarschijnlijk aan gat zijn om een onderspoiler beugel aan te bevestigen,
nu is dit een R1 blok dus het kan ook zo zijn dat er bij de R1 daar iets aan bevestigd zat,bij jou motor hoort er
ieder geval niks te zitten.

Daar hoort geen boutje in,het zal waarschijnlijk aan gat zijn om een onderspoiler beugel aan te bevestigen,
nu is dit een R1 blok dus het kan ook zo zijn dat er bij de R1 daar iets aan bevestigd zat,bij jou motor hoort er
ieder geval niks te zitten.
RG-gamma,

bedankt voor je raad👍,nu weet ik dat ik me hier niet verder druk over hoef te maken🙂
 
Terug
Bovenaan Onderaan