Ik ben er in elk geval achter dat bij het opknappen van je motor het weinig nut heeft om de boutjes en moertjes (zelf, spuitbussen dus) te spuiten.
Ondanks dat ze gestraald, 2x geprimerd, en 2 keer gespoten zijn, is dat effect na montage weer verwaarloosbaar. De verf spat er weer af met als gevolg dat door het stralen de boutjes en moertjes nog harder roesten dan voor het opknappen .
De vraag: Hoe kun je de boutjes en moertjes zo (laten) behandelen dat deze als het ware een toevoeging voor de fiets zijn ipv een noodzakelijk kwaad....?
verchromen is uiteraard geen optie...
Ondanks dat ze gestraald, 2x geprimerd, en 2 keer gespoten zijn, is dat effect na montage weer verwaarloosbaar. De verf spat er weer af met als gevolg dat door het stralen de boutjes en moertjes nog harder roesten dan voor het opknappen .
De vraag: Hoe kun je de boutjes en moertjes zo (laten) behandelen dat deze als het ware een toevoeging voor de fiets zijn ipv een noodzakelijk kwaad....?
verchromen is uiteraard geen optie...