Bouw je Yamaha om!

Hypertraxxx

MF veteraan
22 mei 2008
1.617
0
Voor de knutselaars onder ons vond ik deze actie van yamaha. Ze dagen je uit om je standaard motor om te bouwen tot je eigen unieke motor en deze kan je deze met de andere knutselaars delen =). De officiele opening is pas ergens in januari, maar ik vind het wel een hele mooie uitdaging! Denk ik deel het =)

Yamaha Sport Heritage




P.S. ik heb bij modjes toestemming gevraagd :Y
 
Yamaha is inderdaad goed aan het inspelen op de trend in inderdaad, in het buitenland slaat dit goed aan, Deus in Australie, Wrench monkees in Noorwegen, 8Negro in Spanje.

In nederland lijkt die cultuur nog niet veel verder dan de hobbyisten te gaan. Best jammer er zijn veel leuke (lichte cc) daily's voor jongeren om naar eigen smaak aan te passen en op rond te crossen. in Sydney zag ik er zat rondrijden.

Op de beurs stond op de stand van Yamaha afgelopen jaar en door Roland Sands aangepaste x-max, dat zeg genoeg over de ingeslagen weg.

Hier een via Spanje maar eigenlijk Nederlandse link/filmpje van hetzelfde verhaal

En ondanks dat mijn Spaans niet je van het is een leuke site om rond te kijken!
 
Stond laatst ook een stuk over in de Pro Motor, dat ging over de XV950R.
Irl gezien bij Gebben motoren.

full
 
Laatst bewerkt:
Vind die stijl, simpele lichte motoren gericht op jongeren wel leuk..

Alleen nieuw zijn de 6duizend euro. voor 1000 heb je een écht oude. met even veel vermogen.
Heeft beide z'n voor en nadelen.

Maar creativiteit is altijd goed!
 
Geniaal, verkoop een nieuwe motor die eigenlijk niemand mooi vindt en verkoop er vervolgens de losse delen bij om hem alsnog mooi te maken.
 
Yamaha gaat HD nadoen. Inderdaad extra cashen. Maar wel leuk voor de liefhebber. En voor een HD moet je oud zijn en een baard hebben. Yamaha heeft wel leuke motoren. VMAX, XJR.
 
dat is hij ook
wrenchmonkees maakt veel gave motoren en gezien hun prijzen hebben ze meestal ook een staaf goud in de tank gestopt :+

Over smaak valt niet te twisten. (vind ze niet zo bijzonder namelijk) Maar de prijs zal snel oplopen als je de uren zakelijk moet rekenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan