bouwjaar gsx-r 750

willem_125

MF'er
3 nov 2009
72
0
hallo,
hoe kan je het exacte bouwjaar zien van een suzuki gsx-r 750.
ik twijfel tussen 1998 en 1999.
op de papieren staat dit niet uitdrukkelijk vermeld,wel de eerste ingebruiktname.deze is in 1999.

bij mijn crossmoto staat dit in de wielen gegraveerd,maar bij de gsx-r is dit niet zo.
iemand raad?

alvast bedankt
 
hallo,
hoe kan je het exacte bouwjaar zien van een suzuki gsx-r 750.
ik twijfel tussen 1998 en 1999.
op de papieren staat dit niet uitdrukkelijk vermeld,wel de eerste ingebruiktname.deze is in 1999.

bij mijn crossmoto staat dit in de wielen gegraveerd,maar bij de gsx-r is dit niet zo.
iemand raad?

alvast bedankt

ff googlen en de kleuren vergelijken :?
 
kuipwerk/tank(kan natuurlijk later vervangen zijn maar lijkt mij on waarschijnlijk)

1998


full
 
hij kan natuurlijk ook overjarig gekocht zijn door de eerste eigenaar. Dan heb je bijv. een 97 model maar staat er 99 op kenteken ;)

Ja en dan zou ie er zo uit moeten zien en vanaf 98 heeft ie injectie(staat ook op de kuip)

1997

full
 
alvast bedankt voor de snelle reacties,wat een actief forum is dit hier :p
sorry dat ik mij nog niet had voorgesteld ,ik zal dit binnenkort wel eens doen.
dan plaats is fotos van mijn gsx-r en yz monobike.

ik denk dat het een 2008 model is,gezien de kuipstickers.
het is al een model met injectie
wel had de vorige eigenaar een chrash gehad waardoor enkel de rechter kuip is geschonden(meer is er niet aan,behalve de hendel maar die was al vervangen) vandaag prijs gehad 600 euro !!!!! ik viel achterover
 
alvast bedankt voor de snelle reacties,wat een actief forum is dit hier :p
sorry dat ik mij nog niet had voorgesteld ,ik zal dit binnenkort wel eens doen.
dan plaats is fotos van mijn gsx-r en yz monobike.

ik denk dat het een 2008 model is,gezien de kuipstickers.
het is al een model met injectie
wel had de vorige eigenaar een chrash gehad waardoor enkel de rechter kuip is geschonden(meer is er niet aan,behalve de hendel maar die was al vervangen) vandaag prijs gehad 600 euro !!!!! ik viel achterover

Dat lijkt me wel erg gortig voor 1 kap, hoe duur ze ook zijn. Voor 600 kan je de hele motor laten spuiten.
 
ja sorry ik had me mistypt,ik bedoelde 1998 model.
ik zou dus beter eens prijsvragen bij een andere dealer.(misschien een suzuki dealer)
 
alvast bedankt voor de snelle reacties,wat een actief forum is dit hier :p
sorry dat ik mij nog niet had voorgesteld ,ik zal dit binnenkort wel eens doen.
dan plaats is fotos van mijn gsx-r en yz monobike.

ik denk dat het een 2008 model is,gezien de kuipstickers.
het is al een model met injectie
wel had de vorige eigenaar een chrash gehad waardoor enkel de rechter kuip is geschonden(meer is er niet aan,behalve de hendel maar die was al vervangen) vandaag prijs gehad 600 euro !!!!! ik viel achterover


Volgens mij was het model 1998 de eerste met de injectie. Ik heb een 600 uit 1998 gehad en deze had ze ook. :Y
 
Dat lijkt me wel erg gortig voor 1 kap, hoe duur ze ook zijn. Voor 600 kan je de hele motor laten spuiten.

Moet je eens opletten als je bij de Aprillia dealer navraag doet voor kuipdelen.

Die mooie special paints waar die leeuwenkop in zijn verwerkt zijn DUUUUUUUR! :o

600 euro voor een compleet zijkuipdeel met stickers en al is eerlijk gezegd niets bijzonders voor wat betreft originele delen.
Ja, het is bakken met geld, maar alle merken zijn zo duur.
 
Moet je eens opletten als je bij de Aprillia dealer navraag doet voor kuipdelen.

Die mooie special paints waar die leeuwenkop in zijn verwerkt zijn DUUUUUUUR! :o

600 euro voor een compleet zijkuipdeel met stickers en al is eerlijk gezegd niets bijzonders voor wat betreft originele delen.
Ja, het is bakken met geld, maar alle merken zijn zo duur.

Je moet ook gewoon laten spuiten door een fatsoenlijke spuiter, dan kan je voor 600e je hele motor laten overspuiten.
 
spuiten is geen optie want ik kan de stickerset niet los verkrijgen. dus kan ik mijn kuip dan niet bestickeren (en moet toch doorlopen naar de tank he)

net prijs gehad van motoshop wauters te eeklo, 547 euro,scheelt al 100 euro in prijs !!!deze is wel een oficieele suzuki verdeler
 
spuiten is geen optie want ik kan de stickerset niet los verkrijgen. dus kan ik mijn kuip dan niet bestickeren (en moet toch doorlopen naar de tank he)

net prijs gehad van motoshop wauters te eeklo, 547 euro,scheelt al 100 euro in prijs !!!deze is wel een oficieele suzuki verdeler

Een goede spuiter spuit die kleurstelling van je stickers gewoon. Ook kan je eventueel nog bij een ander bedrijf stickers laten maken, als je per se stickers wilt. (als de rest van je kuipen ook stickers heeft zou dat mooier zijn natuurlijk)
Er zijn zat stickerbedrijven die stickers voor je perfect na kunnen maken, even zoeken hier op MF en je kan er al zal info over vinden. :Y

1 kuipdeel laten spuiten met stickers gemaakt door een stickerbedrijf. Misschien 150 a 200e.
 
Laatst bewerkt:
Alle 600-Sradjes zijn uitgerust met carbs. Srad 750 v/a bouwjaar 98 injectoren, inclusief gratis aan-uit-effect... Betaalbare kappen volop op ebay.co.uk / .de of idd spuiten/repareren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan