Bouwjaar vs km-stand

Slip

MF veteraan
23 mrt 2005
4.838
37
Tiel
Nog 2 maanden en dan ga ik mijn R6 inruilen op een R1. Ik ben hier en daar al aan het rondkijken en testrijden. Nou vind ik de R1 uit 2002 heel mooi, maar de R1 uit 2000 / 2001 ook.
Kan ik nou beter gaan voor een nieuwer bouwjaar of voor een wat ouder bouwjaar met minder kilometers en wat zijn eigenlijk (naast de uiterlijke veranderingen natuurlijk) de grote verschillen tussen de R1 uit 2000 / 2001 en die uit 2002?
 
Grapjas....das zo lekker goed te zien aan de buitenkant.... :W

Veranderd niets aan mijn uitspraak.

Zoek iemand die verstand van zaken heeft en die kan je een aardig eind op weg helpen. En anders...jah, dan koop maar gewoon de mooiste, ieder datgenewat hij zelf het belangrijkste vind *D
 
Nog 2 maanden en dan ga ik mijn R6 inruilen op een R1. Ik ben hier en daar al aan het rondkijken en testrijden. Nou vind ik de R1 uit 2002 heel mooi, maar de R1 uit 2000 / 2001 ook.
Kan ik nou beter gaan voor een nieuwer bouwjaar of voor een wat ouder bouwjaar met minder kilometers en wat zijn eigenlijk (naast de uiterlijke veranderingen natuurlijk) de grote verschillen tussen de R1 uit 2000 / 2001 en die uit 2002?

zit 2 jaar verschil tussen, wat denk je :? km stand of bouwjaar :X
probeer eens bij een dealer
;)

[me]Sjeik denkt dat je voor een 2000 met een lage km stand minder betaalt dan een 2002 met een hogere km stand[/me]
 
Bedankt voor de comments, ik ga gewoon voor degene die ik het mooist vind en dat is op dit moment het 2002 model.
 
Terug
Bovenaan Onderaan