Bouwtekening? (R6 kont op GS500)

Reptielenfreak

Die hard MF'er
9 jan 2008
822
1
hallo,
ik zou graag een R6 kont op mijn gs500 willen maken.. maar welke buizen kan ik hier het beste voor pakken om ten eerste het frame werk te maken, dus de dikte e.d.
heeft iemand daarnaast een bouw tekening? van hoe die buizen moeten komen te staan? wil ik een R6 kont erop kunnen maken. dus een stevige, betrouwbare constructie.
ik hoor het wel.
mvg Luuk
 
Denk niet dat je een bouwtekening vind. O-)
Beetje logisch nadenken en gewoon een driehoek gebruiken(zoals gezegd).
Stalen koker van 20x20x2 is sterk zat. :Y
 
nu heb ik een 2de vraag, stel ik heb het frame gebouwd. hoe kan ik dan bevestigingspunten maken? heeft iemand hier ervaring mee. of hoe zet je de kap vast?


tsja er zijn heel veel mogenlijkheden.. tis maar net wat je wilt en wat je kan en wat je je kan veroorloven (schrijf ik dat goed zo? :P)

je moet gewoon je gezonde verstand gebruiken en je creativiteit... dan komt alles wel goed..... ermm meestal dan :+
 
je zou ook een R6 subframe op de kop kunne tikke .... dan hoef je alleen nog maar te klooie met hoe je dat subframe mooi en goed op je GS frame vast krijgt....

lassen valt al af... zal wel een alu subframe zijn en jou frame is waarschijnlijk gewoon staal .... dus plaatjes op je gs frame lassen en dan het subframe erop bouten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan