Bouwtekeningen M72 gedigitaliseerd

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.824
523
Ik heb een set technsiche tekeningen van een M72 onder de scanner gegooid. Het gat om een set van 28 tekeningen waar zo'n beetje elke maat opstaat. Alleen de motor, niet het zijspan. Kun je je eigen schaalmodel maken :+ .

Het is een TIF-bestand van zo'n 4 MB geworden; kan iemand dat ergens hosten ofzo? Hoef ik het niet elke keer te mailen :P .

Sneak preview:

full

Nog een sneak (beetje klein geworden)
full

Originele tekeningen zijn A3-formaat. :)

Heee, das een strak plan!

ik wil graag een kopie hebben, heb iik nog wat ruimte over op de site dus zou ik hosting ook wel kunnen verzorgen

Doe je mailadres even dan. Of is dat die in je onderschrift? Dan mail ik je de tekeningen wel. :)

Inderdaad, dat is mijn email adres, als je'm daar naar toe mailt dan doe ik hem morgen bij mijn homepage dan post ik daarna wel een directe link daarnaartoe.

heb het zelf wel kunnen downloaden op mijn werk, ging niet snel.
Je kunt het best de zaak downloaden en op de hardeschijf zetten en daarna openen.
het zijn 29 paginas en daar moet je doorheen bladeren met pijl knopjes

Het hangt van je tekenprog af. Ik heb hier Kodak Imaging, die kan de verschillende pagina's wel zien, andere tekenprogramma's niet.

Ik heb ook nog de losse vellen in de aanbieding, zal eens kijken of ik die ergens kwijt kan :?

heb het zelf wel kunnen downloaden op mijn werk, ging niet snel.
Je kunt het best de zaak downloaden en op de hardeschijf zetten en daarna openen.
het zijn 29 paginas en daar moet je doorheen bladeren met pijl knopjes
Leuk...al waren het 100 pag's maakt niet uit snelheid plenty hier.

Maar ik krijg toch echt niet meer dan het eerder vermelde :P

Zal vast wel aan mijn oude zooi liggen O-)

De losse vellen zijn ca. 7 MB bij elkar. Iemand ruimte? Catweazle?

Terug
Bovenaan Onderaan