Bouwtekeningen zijspan

mail ze naar mij ( staat in profiel ) en ik mail ze je in 100 Kb formaat terug ( of zeg waar ze geplaatst moeten worden :)
 
komt er aan, mag ze terug mailen en op forum zetten, stuur er 2 door maar heb er nog een hoop, indien je meer wilt zien laat je maar iets weten
Thanks
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht eerst dat het een diligence zijspan was maar dat is het niet
maar wat is het wel want ik vind het een Vet frame met een superveer en een mega band

ps ik heb de bestanden op 70 en 88 kb verkleind maar de MF server pakt ze nog steeds niet :(

dus heb ze maar ff op me eigen webspace gezet ( tijdelijk ! )
PICT0002.jpg

PICT0003.jpg
 
Ik dacht eerst dat het een diligence zijspan was maar dat is het niet
maar wat is het wel want ik vind het een Vet frame met een superveer en een mega band

Dat slijkplaatje oogd mooi, net zoals de rest trouwens, maar stel je dat eens voor bij een nat (regen) wegdek en wat zijwind richting bak. Gratis douche?????
Knap stukje vakwerk, dat hele span.

full


P.S. Effe het reservewiel van de Vito geleend? *D
 
Ik dacht eerst dat het een diligence zijspan was maar dat is het niet
maar wat is het wel want ik vind het een Vet frame met een superveer en een mega band

ps ik heb de bestanden op 70 en 88 kb verkleind maar de MF server pakt ze nog steeds niet :(

dus heb ze maar ff op me eigen webspace gezet ( tijdelijk ! )
http://members.chello.nl/~hvandervelden/PICT0002.jpg ((Afbeelding))
http://members.chello.nl/~hvandervelden/PICT0003.jpg ((Afbeelding))

ziet er gaaf uit dws!die supertrapps :9~
 
Laatst bewerkt:
Allemaal bedankt voor de fijne reacties, vind het zelf ook wel netjes. Weet ook niet wat het voor een span is, heb gekozen voor een gaaf uitzicht en een iets minder comfort, zoals je ziet ga ik voor het uitzicht en heb geprobeerd een span te bouwen in de zelfde stijl als de motor, frame bouwen viel goed mee, heb buizen geplooid met hydro buizen plooier (type loodgieter) verder alle draai en freeswerk zelf gedaan (heb zelf een aantal machines staan). Velg en scherm gekregen van echte vriend daarna velg laten coaten en schildje van bezienetank Harley opgekleefd, scherm ingekort en iets verplooid (warm maken met verfstripper). Zetel is een voor een Moris mini (sportzeteltje) tevens de 4 punts gordel (leuk winkeltje trouwens), veer en stuurdemper van motorsloop, bak bij Sander VDB gekocht, gezandstraald en de nodige aanpassingen aan gelast en verlast. Spatbord is gemaakt van 2 verlaste aanhangwagen spatborden (type legerstock zoals ze hier zeggen). Vervolgens getest hou het rijd en dit ging verbazend goed ook recht door, Stuur nog wel eens een foto als hij volledig klaar is.
Hou jullie op de hoogte.
ps harley bedankt voor het plaatsen van de foto
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan