Boxer meeting

Volgende meeting?

  • Over een maand op 12

    Stemmen: 1 3,1%
  • Over een maand of 6

    Stemmen: 11 34,4%
  • Over een maand of 3

    Stemmen: 20 62,5%
  • ... geen vervolg ...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    32
janc'borg over z'n Viffer :

[...]

Volgorde in het oog houden? ja natuurlijk. Zere polsen op een viffer? zou je moeten uitproberen. Is uiteraard zeer persoonlijk maar een viffer kan je niet vergelijken met een sportmoter qua zit dan, zijn prestaties evenaren bijna een sportmotor. En stoer ja wat moet je daar nu mee. Elke motor heeft wel iets toch.

Ik had het niet specifiek over de Viffer hoor.......maar ik kreeg de indruk dat Rolette op/voor wat sportiefs valt, vandaar mijn opmerking ;)
 
Enjoy-Rider analyseert...:

...ik kreeg de indruk dat Rolette op/voor wat sportiefs valt...

...behoorlijk goed bedacht...


...R1100S...
...Suzuki GSX1400F...
...R1200RT...
...mij...
...R1200S...
...Honda bol d'Or...
...R1150RT...
...Honda CB1300...
...Honda GoldWing 1800...
...BMW K1200S (in het blauw/wit)...
...BMW R1200GS, en dan de Adventure uitvoering...

...m.a.w. ; als het maar niet te klein is...



...echter ; met geen van de genoemde motoren zou ze ook maar iets kunnen...

...maar nogmaals ; de tijd zal het leren...
 
RoLoo acht zichzelf de motor achter het gezin :

...behoorlijk goed bedacht...


...R1100S...
...Suzuki GSX1400F...
...R1200RT...
...mij...
...R1200S...
...Honda bol d'Or...
...R1150RT...
...Honda CB1300...
...Honda GoldWing 1800...
...BMW K1200S (in het blauw/wit)...
...BMW R1200GS, en dan de Adventure uitvoering...

...m.a.w. ; als het maar niet te klein is...
Alles is relatief :+
...echter ; met geen van de genoemde motoren zou ze ook maar iets kunnen...
Maar met jou wél blijkbaar *D
 
Laatst bewerkt:
Nou dan moet ze het maar op jou houden :Y want het zijn inderdaad wel ien bietje grote maschienkes.

Ik vond die r850r wel een leuk ding trouwens.
 
RoLoo over zijn relatie:


...behoorlijk goed bedacht...


...R1100S...
...Suzuki GSX1400F...
...R1200RT...
...mij...
...R1200S...
...Honda bol d'Or...
...R1150RT...
...Honda CB1300...
...Honda GoldWing 1800...
...BMW K1200S (in het blauw/wit)...
...BMW R1200GS, en dan de Adventure uitvoering...

...m.a.w. ; als het maar niet te klein is...



...echter ; met geen van de genoemde motoren zou ze ook maar iets kunnen...

...maar nogmaals ; de tijd zal het leren...

Deze vond ik ook wel leuk.


Toch, een zware motor geldt meer voor het gewicht.
Mevrouw Ootje wil ook niet zo'n zwaar kreng.
Kan ze zelf niet uit de garage halen en lastig bij het manouvreren.

Ik ken nog een verhaal van iemand die op haar slippertjes ergens in een plantenbak belandde.
 
Ik vond die r850r wel een leuk ding trouwens.

:^

Genoeg PKtjes, fijne zithouding en goed met de voeten aan de grond.

Leuk toch om samen met je partner te kunnen rijden? Als je echt bang bent dat ze blijft omvallen kun je nog zo'n Piaggio MP3 voor haar kopen, heeft ze ook nog eens geen motorrijbewijs voor nodig.
 
sienablaze doet aan marketing:

[...]


:^

Genoeg PKtjes, fijne zithouding en goed met de voeten aan de grond.

Leuk toch om samen met je partner te kunnen rijden? Als je echt bang bent dat ze blijft omvallen kun je nog zo'n Piaggio MP3 voor haar kopen, heeft ze ook nog eens geen motorrijbewijs voor nodig.

De R850R is net zo zwaar als de R1100R,
en de R850R (model dezelfde als de R1150R !) is net zo zwaar als de R1150R :Y
Tsja ... een R1200R is dan net weer even wat lichter *D

P.s. de 850 blokken draaien wel héél errug prettig :]
 
Laatst bewerkt:
ivfoqui heeft niet zo'n GROOTS ontzag voor RoLoo:
Nou dan moet ze het maar op jou houden :Y want het zijn inderdaad wel ien bietje grote maschienkes.
Ik schat toch wel in dat ze aan manlief haar handen vol heeft hoor ;)
Ik vond die r850r wel een leuk ding trouwens.
Ik had eerst m'n zinnen gezet op een R850R met de body van de R1150R. In Nederland zijn die maar mondjesmaat geleverd geweest, alleen aan het leger heb ik me laten vertellen, maar in Duitsland waren/zijn ze in grote getale voorhanden.
Het blok van de R850R schijnt namelijk geweldig goed te zijn, beter dan dat van de R1100R. Ik vind echter de R1150R qua uiterlijk aantrekkelijker. Maar tweedehands was die (op dat moment) in NL niet te vinden, dus ik had al over de grens moeten gaan.

En inderdaad.....het aantal pk's is niet alleszeggend, integendeel. Ik heb proefgereden op een R1150R maar omdat die in gewicht zwaarder en logger is dan de R1200R is de R1200R voor mij veel hanteerbaarder zeg maar. En natuurlijk moet je de zelfdiscipline hebben om niet dat gas in één keer open te draaien waardoor je vooruit schiet, maar omdat een boxer een zeer goedmoedige motor is zal dat niet zo gauw (per ongeluk) gebeuren denk ik. Met andere woorden: ik blijf erbij dat een R1200R een ideale beginnersmotor is :] . Waar je ook nog jaren en jaren op door kunt rijden zonder eruit gegroeid te raken. Eventueel kan ik de kat er nog eens uit halen waardoor hij nog wat meer vermogen krjgt, maar nu vind ik dat nog niet echt nodig :N
:N
 
Laatst bewerkt:
Stampertje_35 spreekt gewichtig::

[...]


De R850R is net zo zwaar als de R1100R,
en de R850R (model dezelfde als de R1150R !) is net zo zwaar als de R1150R :Y
Tsja ... een R1200R is dan net weer even wat lichter *D

P.s. de 850 blokken draaien wel héél errug prettig :]


Tja, ik hoef het ding niet boven mn hoofd te tillen he, dus dat gewicht doet me niet zoveel. Het zwaartepunt is laag en dat maakt hem zeer makkelijk te manoeuvreren, op lage snelheden of als je hem uit de schuur pakt.
 
Laatst bewerkt:
:W :W :W :W :W allemaal zijn die drie maanden nu nog niet om .
ik vind het hier trouwens wel erg :X :X :X .
zijn jullie allemaal al zoveel aan het :] :] :] dat er hier geen tijd meer voor is .

*O* *O* *O*
 
Jaaaaaaa op naar de volgende boxermeeting !!!

Voorlopig rijd ik wel op mijn eigen boxer de nodige km's weg. Soms lekker in mijn uppie en wat vaker met vrienden. Op boxers en de rest.....(lees japanners )

:]
 
Ja vroeg me ook al af waar iedereen gebleven was maar gelukkig zijn er nog een paar :Y maar de afspraak (min of meer)was na de zomer,niet te vaak was de mening :+
maar dat houd niet in dat er niet meer gepost kan worden :? toch.

Is er eigenlijk geen boxer topic,dus niet van die aparte R RT RS etc. hokjes?
 
mijn zadel is op 3 plaatsen gescheurd , kan iemand mij vertellen waar ik dat kan laten maken of overnieuwd laten bekleden .
in de buurt van brabant .
want als het geregend heeft trekt het water in mijn broek , en met een ritje van 1 tot 2 uur is dat niet fijn :N
en het ziet er niet uit
 
Als jullie binnenkort eventueel weer willen meeten is onderstaande misschien iets............

full
 
mijn zadel is op 3 plaatsen gescheurd , kan iemand mij vertellen waar ik dat kan laten maken of overnieuwd laten bekleden .
in de buurt van brabant .
want als het geregend heeft trekt het water in mijn broek , en met een ritje van 1 tot 2 uur is dat niet fijn :N
en het ziet er niet uit

Mijn zadel was ook gescheurd :Y en bij de garage zei men opnieuw bekleden gaat +- 165.- (Tr)euris kosten plakken en zo was het niet, en laten zitten ook nie :N want je weet hoe dat voelt :( dus heb nieuwe gekocht. Maar in jouw geval is het misschien,anders want loopt jouw zadel door?
 
Terug
Bovenaan Onderaan