Boxer meeting

Volgende meeting?

  • Over een maand op 12

    Stemmen: 1 3,1%
  • Over een maand of 6

    Stemmen: 11 34,4%
  • Over een maand of 3

    Stemmen: 20 62,5%
  • ... geen vervolg ...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    32

PieterMX

MF veteraan
27 feb 2006
1.304
92
Doorwerth
Boxer meeting

full


Just in!

* PieterMX is weer thuis (m'n vorige post was nog vanuit Barneveld), totaal 512 km gereden vandaag!

Ik, en zo te lezen jullie allemaal, heb genoten vandaag! Het aantal deelnemers oversteeg alle verwachtingen. De route was, op een paar puntjes na, prima te rijden. Bovendien zijn er, op een klokje op zomertijd na, geen (ernstige) incidenten gebeurd (voor zover mij bekend).

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties/bedankjes die ik tijdens de meeting, en nu op het forum, heb (en ga ) ontvangen! Ik wil ook iedereen bedanken voor deelname, zonder deelnemers immers geen meeting!

Voor een volgende boxer meeting worden vast & zeker plannen gemaakt. Hier kom ik (komen we) t.z.t. wel op terug. Voor nu ben ik erg benieuwd naar de foto's die nog geupload gaan worden, althans volgens mij zijn er onderweg nog foto's gemaakt (of moet ik daarvoor bij het CJIB zijn?).

De laatste/juiste route bestanden

- Zip (alles, zonder PDF)
- Garmin: Garmin (http://www.tencats.nl/GPS/Nederland/2009/Boxermeet.gdb (TenCats versie))
- TomTom
- PDF (instructies)

@IEDEREEN: Veiligheid staat morgen voorop! 't Is een tourtocht, geen wedstrijd. Uiteraard is het uit het oogpunt van voorband-slijtage beter om de tocht enkel op het achterwiel te rijden, echter dit komt de veiligheid niet altijd ten goede... Blijkt er een stun(s)ter (ik noem geen namen Enjoy-Rider ;) ) in de groep te zitten waarin je rijdt voel je a.u.b. niet genoodzaakt het voorbeeld te volgen. 't Zelfde verhaal geldt natuurlijk voor de snelheid.

@IEDEREEN MET GPS: Vanavond staat definitieve route online! Kom evt. wat eerder om de route in te (laten) laden op locatie! Een laptop is aanwezig, neem a.u.b. wel je eigen USB kabel mee.

@IEDEREEN ZONDER GPS: Maak je geen zorgen! We rijden in een groep (of groepjes) waarbij altijd wel iemand zal zijn met een GPS. Bovendien is de route op locatie ook op papier verkrijgbaar, morgenochtend even uitprinten in dat geval!

Uh... Wat?

2009 is begonnen, tijd om plannen te maken voor dit jaar! Het lijkt mij leuk in het voorjaar, wanneer de vogeltjes terug zijn, de elfstedentocht achter de rug is en de pekel van de weg is gespoeld een meeting speciaal voor BMW boxers te houden. Van nieuw (R1200.., R1100.., etc.) tot "oud" (R32.., R80.., R100.., etc.) - alles wat 2 cilinders (flat twin) heeft en beschikt over een blauw met wit embleempje is welkom!

Waar zijn we?

  • Stap 1: Animo peilen
  • Stap 2: Datum vaststellen (zondag 15 maart)
  • Stap 3: Inschrijven (OVB -> DEF)
  • Stap 4: Rijden (15 maart)!

Belangrijke info

  • Datum: zondag 15 maart
  • Verzamelen: 12.45; Goudreinet; Zelderseweg 63 Terschuur
  • Heb je navigatie? Zet de route erin en neem mee!

Route

full


Er is een route uitgezet in het midden van het land. We starten bij de Goudreinet te Barneveld om 12.45 en zijn daar naar verwachting uiterlijk 17.00 terug. Voor de meeting (12.00 <-> 12.45) en na de meeting (17.00 <-> 18.00) kan er gegeten worden, maar je kunt natuurlijk ook gewoon even langs de Mac Donalds (zit er naast) of een broodtrommel van huis meenemen. Bij het startpunt zit een Tango, mijn advies is om daar je tank even vol te gooien.

Zie boven in dit topic voor de nieuwste bestanden!

Inschrijvingen

OVB = Onder voorbehoud, weet je (>95%) zeker dat je wilt & kunt komen maar sta je nog genoteerd als OVB? Geef het even door!
DPV = Definitief, mits pekel vrij
DEF = Definitief

DEF ®win (R1200GSA)
> + DEF RobTwo (R1100S)
DEF *ac*
DEF cb400fbrik
> + OVB vader (R850R)
DEF corrosie (R1100RT of R75/6 of R80/7)
DEF dayrider
DEF Douglas
DEF GirlR1100S (R1100S)
DEF Hans45 (R1200RT)
DEF ivfoqui (R1200R)
DEF john-john (R1200RT)
DEF Kato (R1200GS)
DEF littleloony (R1100RS)
> + DEF broer huibje (R1200ST)
DEF motomaatje (R1150R)
DEF ootje (R1200RT)
DEF oudenhuijzenajk (R1100RS)
DEF PieterMX (R1200RT)
DEF sienablaze (R850R)
DEF Stampertje_35 (R1200GS/A of R1100S)
> + OVB vriend 1 (R1150GS)
DEF TenCats (R1200S)
DEF ufootje (R1100GS)
DEF voormast
DEF Vuttercees (R80RT)
DEF Wiserider (R1100GS)

DPV Coos (R1200RT)
DPV Enjoy-Rider (R1200R)
DPV FastFreddie (R1200RT)
DPV motormaniac58
> + DPV vriend 1 (R1200GS)
> + DPV vriend 2 (R1150RT)

OVB janc'borg
OVB Dr-Votec (R1150GS of R1200RT)
OVB Freeez (R1100S)
OVB glk
OVB jvsoelen
OVB Motormuis1956 (R1150RT)
OVB Peer1989 (R65)
OVB rjwblom (R1100RS)
OVB Roadje36 (R1100RS)
OVB RoLoo (R1200RT)
OVB Stokmans
OVB tirpitz (R100RS)
OVB waal (R1200RT)

Beemercees
Bikermouse (R100RT)
DAF400 (R60/7)
Djuro (R1150R)
Henkbmw (R1200RT)
Humphrey Tellings (R80RT)
J@@ST (R1200C of R80)
Jeroen79
jolle (R1100R)
lichthuis (R1100S)
MarcoR1100
Oemoemenoe
Tres (R65)
wildripper (R1100RT)
Wobbert (R1200RT of R1100S)

WKDKUDB-lijst

Ook wel de "Wij-Kijken-De-Kat-Uit-De-Boom-lijst" genoemd. Personen op deze lijst komen misschien wel, misschien niet... Time will learn ;)

10usnl (R1150R)
Autoreply (R1100GS)
Bijke
gpz_decoy (R1150R)
Jeroen12 (R850R)
reaperhome
 
Laatst bewerkt:
Yeah me too!!!!!!!!!! :Y
't Begint nu de feestdagen achter de rug zijn steeds meer te kriebelen om weer op m'n R te stappen, je moet tenslotte ook iéts hebben om je op te verheugen in deze grauwe lange januarimaand :]

Goed initiatief Pieter! *O*
 
Laatst bewerkt:
Yeah me too!!!!!!!!!! :Y
't Begint nu de feestdagen achter de rug zijn steeds meer te kriebelen om weer op m'n R te stappen, je moet tenslotte ook iéts hebben om je op te verheugen in deze grauwe lange januarimaand :]

Goed initiatief Pieter! *O*

Die R start ook wel met temperaturen onder het vriespunt :] Je staat op de lijst!
 
Grappig is dat bij b.v. de pannekoekenmeet iemand gewoon een bepaalde datum vaststelde; wie kan die komt en wie niet: volgende keer beter.

Was toch altijd een leuke opkomst.

29 maart kan ik in ieder geval niet. :N
 
Grappig is dat bij b.v. de pannekoekenmeet iemand gewoon een bepaalde datum vaststelde; wie kan die komt en wie niet: volgende keer beter.

Was toch altijd een leuke opkomst.

29 maart kan ik in ieder geval niet. :N

Ik wil eigenlijk een drietal data voorstellen en vervolgens a.d.h.v. een pol de definitieve datum vaststellen. Er zullen altijd een paar afvallen, is niet te voorkomen.
 
Lijkt me leuk! Zet me maar op de lijst.

Misschien ook maar eens een V-twin rit topicje opengooien. :P
 
Verstandig om dan 26 april door te strepen.

Er is dan nl al een rt treffen van leden van het http://r1100rt.123forum.nl

Veel succes met de organisatie.

Grtn,

Jack

Idd, 26 april wordt namelijk de wereldberoemde en alom geprezen "Brabantse Landschaps Rit" verreden......... :9

Maar op een andere datum mag je me erbij zetten.............. mits ik niet hoef te werken natuurlijk.

@ootmans: had 29 maart in het hoofd zitten voor de alom geprezen pannenkoekenmeet..... :?
 
Lijkt me leuk, maar is heel erg afhankelijk van locatie en datum... Het motorrijden zal pas weer in februari gaan beginnen vrees ik...
 
Verstandig om dan 26 april door te strepen.

Er is dan nl al een rt treffen van leden van het http://r1100rt.123forum.nl

Veel succes met de organisatie.

Grtn,

Jack

Toevallig, is mijn verjaardag *:) Ik zal het noteren!

P.S. Als ik je mag noteren geef het a.u.b. nog even aan/door.
 
Idd, 26 april wordt namelijk de wereldberoemde en alom geprezen "Brabantse Landschaps Rit" verreden......... :9

Maar op een andere datum mag je me erbij zetten.............. mits ik niet hoef te werken natuurlijk.

@ootmans: had 29 maart in het hoofd zitten voor de alom geprezen pannenkoekenmeet..... :?

Toegevoegd.
 
Lijkt me leuk, maar is heel erg afhankelijk van locatie en datum... Het motorrijden zal pas weer in februari gaan beginnen vrees ik...

Januari zal het ook niet worden hoor, eerst nog een elfstedentocht :} Toegevoegd op de lijst.

@ Oemoemenoe: Toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Als de datum mij schikt ben ik erbij *O*

Of op de R1200c ( cruiser ) of de R80 ( brik )

en ik dus ook alvast niet op 29 maart
 
Terug
Bovenaan Onderaan