boze automobilist

Ben dit

MF'er
9 sep 2004
76
0
Reed ik vanmiddag lekker op mn Bandietje ff langs n rij wachtende auto's voor t stoplicht. Licht op groen, eerste auto rijd weg en ik rits m er netjes tussen, ongeveer 1 of 2 seconden later hoor ik getoeter en zie ik een auto hard optrekken. Gaat de niet zo heel erg vrolijke meneer naast me rijden en duwt me bijna met Bandiet en al de struiken in.
Dus ik laat de held me maar passeren en bedankte m even dmv paar keer gas geven (broem broem) voor deze niet zo fijne aktie. Gaat die mafketel aan zn handrem trekken, gooit zn deur open, loopt op me af, geeft een klap op mn vizier (mn vizier doet nog zeer) en begint hele zinnige dingen te roepen zoals: "Met je idiote rijgedrag" en "Ik ben rijinstructeur dus ik kan zorgen dat je rijbewijs wordt ingevorderd". Ik vroeg m netjes hoe hij dat doet dan, maar meneer was niet meer aanspreekbaar, dus ik vroeg maar niet aan m wat hij zn leerlingen vertelt over agressie in t verkeer enzo.

Zo, dat was voor Ben dit weer een wijze les vandaag: Na driftig getoeter, laat je je niet passeren.
 
Reed ik vanmiddag lekker op mn Bandietje ff langs n rij wachtende auto's voor t stoplicht. Licht op groen, eerste auto rijd weg en ik rits m er netjes tussen, ongeveer 1 of 2 seconden later hoor ik getoeter en zie ik een auto hard optrekken. Gaat de niet zo heel erg vrolijke meneer naast me rijden en duwt me bijna met Bandiet en al de struiken in.
Dus ik laat de held me maar passeren en bedankte m even dmv paar keer gas geven (broem broem) voor deze niet zo fijne aktie. Gaat die mafketel aan zn handrem trekken, gooit zn deur open, loopt op me af, geeft een klap op mn vizier (mn vizier doet nog zeer) en begint hele zinnige dingen te roepen zoals: "Met je idiote rijgedrag" en "Ik ben rijinstructeur dus ik kan zorgen dat je rijbewijs wordt ingevorderd". Ik vroeg m netjes hoe hij dat doet dan, maar meneer was niet meer aanspreekbaar, dus ik vroeg maar niet aan m wat hij zn leerlingen vertelt over agressie in t verkeer enzo.

Zo, dat was voor Ben dit weer een wijze les vandaag: Na driftig getoeter, laat je je niet passeren.

Wat lullig voor je vizier dat hij nog steeds pijn heeft -O-


Maar ff serieus...vizier niet stuk?
 
Aangifte doen wegens poging tot doodslag, c.q. zware mishandeling.
Bel 0900-TUIG, maar wat een :r :r engerd :r :r .
 
en je hebt na die klap op je vizier niet terug geslagen? kenteken toevallig onthouden?

Ik heb ook eens zoiets gehad met een instructeur, het beviel hem niet dat ik 50 in een 30km zone reed en dat liet hij ook merken. (het bleef alleen bij schelden, geen klappen oid).
 
kijk das nog eens een manier om mensen te leren rijden als ze het fout doen dan sla je ze gewoon???????????
maar goed, het lijkt mij ook wel dat ik aardig met mijn bek vol tanden zou staan als het me zou gebeuren maar ik zou het er zeker niet bij laten!!
en jij?
verder nog actie ondernomen of nie??????????
 
Reed ik vanmiddag lekker op mn Bandietje ff langs n rij wachtende auto's voor t stoplicht. Licht op groen, eerste auto rijd weg en ik rits m er netjes tussen, ongeveer 1 of 2 seconden later hoor ik getoeter en zie ik een auto hard optrekken. Gaat de niet zo heel erg vrolijke meneer naast me rijden en duwt me bijna met Bandiet en al de struiken in.
Dus ik laat de held me maar passeren en bedankte m even dmv paar keer gas geven (broem broem) voor deze niet zo fijne aktie. Gaat die mafketel aan zn handrem trekken, gooit zn deur open, loopt op me af, geeft een klap op mn vizier (mn vizier doet nog zeer) en begint hele zinnige dingen te roepen zoals: "Met je idiote rijgedrag" en "Ik ben rijinstructeur dus ik kan zorgen dat je rijbewijs wordt ingevorderd". Ik vroeg m netjes hoe hij dat doet dan, maar meneer was niet meer aanspreekbaar, dus ik vroeg maar niet aan m wat hij zn leerlingen vertelt over agressie in t verkeer enzo.

Zo, dat was voor Ben dit weer een wijze les vandaag: Na driftig getoeter, laat je je niet passeren.


volgende keer gewoon laten gaan en bij jezelf denken van "wat een mafkees" als dat een instructeur is geeft hij wel een lekker voorbeeld zeg. en ik maar in mijn hoofd prenten wat defensief rijden inhoud :+
 
en je hebt na die klap op je vizier niet terug geslagen? kenteken toevallig onthouden?

Ik heb ook eens zoiets gehad met een instructeur, het beviel hem niet dat ik 50 in een 30km zone reed en dat liet hij ook merken. (het bleef alleen bij schelden, geen klappen oid).


Deze meneer was/is niet erg goed bij zn hoofd. En ik nog steeds wel en dat wil ik zo houden. Dus hij heeft een probleem en niet ik, ben alleen ff geschrokken, maarja daar kan ik morgen wel weer om lachen. Wat een dwaas was dat zeg!
 
Tssss, jij ook met je idiote rijgedrag.
Als ik rijinstructeur was zou ik je rijbewijs invorderen.

Niet toevallig even een voetafdruk in die auto geplaatst. :+
 
Tssss, jij ook met je idiote rijgedrag.
Als ik rijinstructeur was zou ik je rijbewijs invorderen.

Niet toevallig even een voetafdruk in die auto geplaatst. :+


Haha!

Nee, helaas niet, kan dan ook beter zn nummerplaat eraftrekken, dan had ik nu zn kenteken geweten.
 
Ik had hem toch effe een mooie rechtse gegeven. Heb toch bescherming op mn handschoen. Misschien een tip?

full
 
Ik had zn spiegel er af gekickt :W

Of burnout op zn rotkop :9

Of hem een rechtse gegeven :Y















Gevolgt door een linkse :+
 
En begint hele zinnige dingen te roepen zoals: "Met je idiote rijgedrag" en "Ik ben rijinstructeur dus ik kan zorgen dat je rijbewijs wordt ingevorderd". Ik vroeg m netjes hoe hij dat doet dan, maar meneer was niet meer aanspreekbaar, dus ik vroeg maar niet aan m wat hij zn leerlingen vertelt over agressie in t verkeer enzo.

Mooi verhaal, wat een lul. hoewel mijn naam anders doet vermoeden ben ik ook rij-instructeur cat. B passeerde je links of rechts de file?
Moet wel toegeven dat het soms best zwaar is op de weg met een lesbak.
Tuurlijk, je kunt zeggen, ga dan wat anders doen maar wat sommige presteren is echt aso maar dan gaat het meer om koekblikkers. ze doen het ook echt op de manier van, opzij opzij opzij met je kl**e lesbak of gooien hem ervoor. maar de manoeuvre zoals jij hem beschrijft is volgens mij geen probleem. zal wel een overspannen dagje hebben gehad hahaha.
Hoe rot mijn dag ook was geweest, voor wat jij verteld was ik niet uitgestapt.
Moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik dat wel eens heb gedaan. BV als het kruispunt weer eens geblokkeerd wordt door zo'n irritante lul die een rijdend kantoor heeft i.p.v. een auto.
De emmer is groot maar hij raakt wel eens vol. |(
Trouwens; een instructeur kan er alleen voor zorgen dat je een rijbewijs krijgt, en niet kwijtraakt. *D
 
Laatst bewerkt:
Hoe groot ben jij is de meest zinvolle vraag als het geen nieuws mededeling was ;)
 
Eerlijk gezegd vind ik het jammer dat je hem niet out geslagen hebt, dat zijn de leukste verhalen toch :)

Dat een of andere idioot een agressieve debiele bek op zet en dan zo wordt neergehoekt :)

Zou me ook kapotgeschrokken zijn, maar idd er zijn nou eenmaal gekken in de wereld en ze hebben het niet op jou persoonlijk gemunt.

Vriend van mij fietstje (ja serieus) vorige week met losse handen, zet z`n fiets neer en op slot. Komt er een of andere vent die hem voor een ziekte uitscheld omdat ie met losse handen fietst :? (gaat hier om 2 volwassene)
 
:^

dat was dus helaas geen rijinstructeur. en die kunnen je rbw niet in laten vorderen :W helaas kwam ie een niet goed gebekte motorrijder tegen _O-

Ja, ik vroeg al aan m hoe die dat doet dan.

Ben wel goed gebekt. Kon m ook zo onder tafel lullen (kwam toch weinig zinnigs uit), maar had geen zin in een vechtpartij. En de verkeerde komt iemand zoals hij echt wel een keer of meer tegen. :)
 
Vriend van mij fietstje (ja serieus) vorige week met losse handen, zet z`n fiets neer en op slot. Komt er een of andere vent die hem voor een ziekte uitscheld omdat ie met losse handen fietst :? (gaat hier om 2 volwassene)

ik zou op de grond liggen van 't lachen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan