boze automobilist

Ik snap het probleem niet. als ze me uitschelden hoor ik het niet (Laser demper op een brik, maakt wat kabaal :P ) en ik heb altijd oordoppen in.

en als ze hem er voor gooien is dat ook niks nieuws. dat is hier standaard. parkeren op de rijbaan, bedoel ik.

en me van de weg af drukken hoeft niet. ik verongeluk wel uit mezelf '(
 
@TS: :} :} Erg goed dat je zo kalm gebleven bent en nog in staat bent geweest om te vragen naar wat die mongool zn leerlingen verteld over aggressie in het verkeer _O- .
 
laten we eerlijk zijn,....het valt ook niet mee om in een AUTO te moeten zitten! Daar kan je behoorlijk van in de war raken! Hhaha,..de pannenkoek!!
 
Er is maar 1 Rambo?

Ik zie er hier wel 10!!! :P

Ik zou ws perplex staan, maar nog wel ff zijn kenteken inprenten en aangifte doen.

En rij-instructeur, Yeah right, als hij dat was dan wist hij ook wel dat ie geen rijbewijzen kan laten invorderen.
 
Typisch geval van rij-instructeur :N

Viel mij al op dat een hoop instructeurs zichzelf altijd zo verafgoden, wat is dat toch? Haantjes gedrag??(en ja, bij de vrouwelijke versies, Kipjes gedrag??)
 
Nou het erge is dat hij je afsnijdt!! Hij duwt je de berm in. Nou dan ben ik wel pislink! Dat zijn geen grappen. Dat hij toetert etc, tot daan aan toe maar dreigen om je het ziekenhuis in te rijden!!
Dan nog een klap geven tegen je vizier :(

Die gozer ligt bij mij echt wel out (kleine klap op de ademsappel is genoeg)
 
Die vent is duidelijk niet goed bij ze paasei :]

En daar kan je het beste lekker bij uit de buurt blijven.

Lekker voor laten gaan en er vanuit gaan dat ie iets heeeeeel raars gaat doen. Koekblikkers willen je vaak ff 'afstraffen', een schijnbeweginkje, bumperkleven, rem aantikken, jullie kennen het wel :X .

Dat wordt dus weer tot 10 tellen..............

:Y :W :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan