Boze motorrijder achtervolgt automobilist

Status
Niet open voor verdere reacties.

B1ke

Die hard MF'er
13 mei 2003
364
0
Amsterdam
WEERT - Een 22-jarige motorrijder uit Thorn heeft donderdagavond een 50-jarige automobilist uit Echt over een afstand van 240 kilometer achtervolgd uit ergernis over diens rijgedrag.

In Weert kwam de politie eraan te pas om tussen beide bestuurders te bemiddelen. Dat meldde de politie vrijdag.



De doodsbange automobilist was met de motor op zijn hielen vanaf de A2 bij het Limburgse Wessem naar Amsterdam en terug naar Weert gereden. De inmiddels gewaarschuwde politie leidde de automobilist en de motorrijder naar het bureau in Weert. Daar schudden de mannen elkaar uiteindelijk de hand.

De motorrijder had zich geërgerd omdat de automobilist een tijd lang met hoge snelheid "op enkele centimeters" achter een andere motor had gereden.



bron http://www.nu.nl/news/1089785/122/Boze_motorrijder_achtervolgt_automobilist.html
 
en daar is ie weer op mijn verjaardag nog wel :P

thread4sale.gif
 
Nog ff zwaaien :W :W :W

voor dat ook hier ......

216735slotje6zx.gif


[me]pfff .... net op tijd[/me] :W
 
Laatst bewerkt:
Waarom moeten er ook telkens artikelen van nu.nl gekopieerd worden op m-f? is het dan zo belangrijk om over elk motor onderwerpje een of een aantal keer hetzelfde topic te openen?
 
ik vind t wel een goede zaak, ik krijg soms ook de neiging gewoon achter iemand aan te rijden als ze achterlijk rijden..

bijv slippend de bocht doorkomen of 'm dr nog net even voor gooien op de rotonde...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan