Brabant rit 19 Juni 2011

Datum????

  • 12 juni

    Stemmen: 4 16,7%
  • 19 juni

    Stemmen: 20 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Dat is waar ook, nog een Fazer :o *O* . Whoeps, helemaal over het hoofd gezien :$ . Als het kan ---> lijkt me gezellig :Y
idd, hij heeft wel wat meer krasjes dan de vorige keer dat je hem zag |( maar de jouwe is ook niet splinternieuw meer dus valt niet op hoop ik haha
 
Laatst bewerkt:
idd, hij heeft wel wat meer krasjes dan de vorige keer dat je hem zag |( maar de jouwe is ook niet splinternieuw meer dus valt niet op hoop ik haha

Ow help, je hebt het toch niet letterlijk genomen hé, dat ik als voorrijder een voorbeeldfunctie heb :X ? Zo ja, dan weet ik genoeg :')
 
Laatst bewerkt:
afspraak is gemaakt 17 juni gaat mijn motor weg voor onderhoud en weer naar vol vermogen van 36 pk naar 132 :D Alleen weet niet of hij die dag ook al klaar is ik hoop het. Dus worden van mijn geen mooie bochten en geen extreme snelheden eerst maar weer wennen aan mijn motor.
 
alle groepen rijden voor het plezier en het uitzicht toch :] }) *O*

@Ivo...rijden (behalve Nico), ook Marcel, Maarten & Melanie en anderen die bij Moezelweekend waren van jouw club...mee met deze brabant rit ?
Lijkt me leuk om ze weer te zien/spreken. :Y
 
Ik zal het eens thuis in de groep gooien. Het zou wel hartstikke gezwellig zijn 8-)
Het nadeel is alleen dat het dan vaderdag is en we dan meestal de veroorzakers van ons bestaan opzoeken :+ . Maar ik zal mijn puppylook gebruiken O-)
 
[quote
Het nadeel is alleen dat het dan vaderdag is en we dan meestal de veroorzakers van ons bestaan opzoeken :+ . ~[/quote]

Die kunnen toch ook mee achterop *D
 
Dat zou zeker kunnen, mijn pa heeft zelf een fiets dus die zou dan zelf kunnen rijden en de pa van Maarten zal denk niet achterop kruipen, maar dan krijgt hij Bram om dan op te passen.

Wij gaan in ieder geval morgen een stuk rijden *O* *O* *O* Even mijn divje uitlaten, dan kan ik gelijk kijken of ik het nog niet verleerd ben ;)
 
Vanmorgen al héél vroeg een leuk stukje wezen rijden met Plof en wat van zijn vrienden:
GroteFoto-BUTNUBUR-G.jpg


Om 06.00 uur vertrokken vanuit Apeldoorn...wereld is mooi en rustig dan hoor :+
~[edit : én ...brrr koud ]

Bossen, heidevelden en op 't eind (Oostelijke deel) een lekker stuk IJsseldijk :] :]

Bedankt Plof voor de leuke rit en leuk kennis te maken met de "bijnamen-clan" :)

Heb nu wel slaapzzzzz :Z :Z :Z

[ Ik beken : om 0430 de motor aantrappen vanuit Friesland, dan spoor je niet helemaal.]
 
Laatst bewerkt:
:W hey nb's and everyone else.

zet mij anders maar ook op het lijstje voor de brabantrit :]

nog steeds geen vakantie besproken dus heb vl. nog wat vrije zondagen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan