Brabant rit 19 Juni 2011

Datum????

  • 12 juni

    Stemmen: 4 16,7%
  • 19 juni

    Stemmen: 20 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Ik moet nog even kijken wat ik doe met de BBQ, het is een behoorlijk stuk extra rijden of ik moet m'n maandag afstrepen. Beide komen niet opperbest uit. Dan rij ik liever gezellig met de lui uit deze omgeving terug na afloop van de 'hoofdrit' :] . Had wel erg zin in die BBQ, maar het komt niet echt lekker uit helaas -O- . Heb Nico ook al een berichtje gestuurd :)
 
Jammer Paul!
Anders sponser je je inmiddels al vooraf betaalde bbq pakket aan ons :+
Komt wel goed :9
 
Of op tijd vrij regelen... Maar meestal hoef ik niet op maandag, en anders moet ik om 12 beginnen, dus valt wel mee.
 
Ik wil me graag ook nog aanmelden voor de rit, en ik meld me ook aan voor de pre meet in Amsterdam. Helaas moet ik me wel afmelden voor de BBQ.
 
doe is rustig aan :X
en nee is verandert paul :] *O* Wel zelfde afstand alleen anderen eindbestemming })

Owja, dat is waar ook, jouw huis was toch de eindbestemming geworden :? . Kijk dan wel even uit met het versturen van de route, voor je het weet jatten ze je VFR :X
 
:+ gewoon ieders zijn eigen groepje kon echt niet dat alle voorrijders bij elkaar rijden _O- B| :]
En jullie wilde zo graag ingedeeld worden dus lekker hendig gedaan zo ingedeeld en wordt na mijn idee ook niet verandert O-) :+

Ik kan niet voorrijden....


Nog nooit gedaan! En het lijkt me ook niks! :N








Mag ik nu bij Paul in dijn groepske? :+
 
Ook al gedaan..... we nemen je wel een hoop werk uit handen B| B| :+ :+ :o

Samen met Sander de groepen indelen. Nu mails voor hem versturen. Moeten nog voorrijden ook. Wat doet hij zelf nog :? Hhahaha, neehoor Ivo, gaat prima zo :Y . Heb er nu al zin in *O* .

Groepje voor de Amsterdam Pre-Meet groeit ook al aardig :) . Kan je Gianmarco en psychopunk er ook bij zetten :Y . Als Natascha ook mee gaat, dan gok ik zomaar dat ze ook wel vanaf de Amsterdam pre-meet mee doet O-)
 
MMM wil jij een grote groep rijden paul :$
ik zie dat namelijk ook niet zitten met 16 man :N :+
:P
en zal nu als laatste voor ik in bed kruip effe nog de premeet amsterdam veranderen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan