Brabant rit 19 Juni 2011

Datum????

  • 12 juni

    Stemmen: 4 16,7%
  • 19 juni

    Stemmen: 20 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Oh damn helemaal vergeten om me aan te melden, en nu issie vol! Als er nog iemand afzegt, prop mij maar ertussen!


Je had je wél aangemeld, alleen niet 'hier' maar in het Moezelrit-2011 draadje...daar schreef je :
El_Sayal schreef op 03 juni 2011 @ 20:50:Potverdikkeme wat was dat laatste stukkie lekker scheuren zeg!

Ivo! Is er nog plek in de brabantrit? Ik ga de gok maar wagen en ovb mee!

....dus eigenlijk had je je aangemeld hoor *O* :Y :Y :+
 
hey ivo zet je ons 4 (Vincent, 1961_Erik, Maartjinski en Melchen) ook bij de pre-meet-Best?
Kan ook goed zijn dat Plofkop daar ook bij zal zijn, rarara hoe weet ik dat ;)

Bovendien zie ik ook nergens waar je vincent (broertje Maartjinski) in hebt gedeeld, maar die wil het liefst wel ergens bij ons in een groep.
Agh anders kijken we bij het beginpunt in den Bosch wel wie, hoe, wat en waar :P

*O* Thx Melanie ;)
 
Even voor de officiële orde...
Helaas zullen Maartjinski en ik ook niet deelnemen aan de bbq. :N :N
Maar we rijden in ieder geval mee :] :] .... kan ik tijdens de stop mijn 'gewonnen' drankje nuttigen :P *O* *O*

Gezelligheid *O* :] *O*
 
Even voor de officiële orde...
Helaas zullen Maartjinski en ik ook niet deelnemen aan de bbq. :N :N
Maar we rijden in ieder geval mee :] :] .... kan ik tijdens de stop mijn 'gewonnen' drankje nuttigen :P *O* *O*

Gezelligheid *O* :] *O*


Je had m'n Quizje dan ook met vlag-en-wimpel gewonnen *O* :Y
....Dat-ie maar mag smaken...enne...als je zelf rijdt..niet meer dan één O-)
 
Zeg, Ivo, zit net eens te kijken en te denken over wat praktische zaken. Het aantal BBQ deelnemers is relatief klein, maar zij moeten wel helemaal afzakken naar België. Voor de meeste van ons is het dan een kl*te eind terug naar huis rijden. Zeker als het etenstijd is én je nog naar huis moet op een niet goed gevulde maag.

Daarom mijn suggestie: één groepje maken met daarin de BBQ deelnemers en hen de route tot in België te laten rijden. Dan de rest van de groepen een andere route meegeven die wat meer naar boven eindigt. Ken zelf nog wel wat leuke wegen daar, als er meer zijn die het willen, dan kan ik zo een route maken. Dan laat ik de route wat meer naar boven lopen, zodat deze redelijk in de buurt van het eindpunt uitkomt. Goed plan?

Zou mij ook wel goed uitkomen om eerlijk te zijn O-) . Mochten er trouwens wel veel zijn die tot België willen rijden vind ik het ook prima, dan kunnen we het ook zo doen dat ik één groepje achter me heb dat meer bovenin wil eindigen.
 
De meeste bbqers komen al wel uit Brabant.
Voor ons is België nou eenmaal niet zover weg :P

Motte mar niet zo ver weg boven de sloten gaan wonen :9
 
Zeg, Ivo, zit net eens te kijken en te denken over wat praktische zaken. Het aantal BBQ deelnemers is relatief klein, maar zij moeten wel helemaal afzakken naar België. Voor de meeste van ons is het dan een kl*te eind terug naar huis rijden. Zeker als het etenstijd is én je nog naar huis moet op een niet goed gevulde maag.

Daarom mijn suggestie: één groepje maken met daarin de BBQ deelnemers en hen de route tot in België te laten rijden. Dan de rest van de groepen een andere route meegeven die wat meer naar boven eindigt. Ken zelf nog wel wat leuke wegen daar, als er meer zijn die het willen, dan kan ik zo een route maken. Dan laat ik de route wat meer naar boven lopen, zodat deze redelijk in de buurt van het eindpunt uitkomt. Goed plan?

Zou mij ook wel goed uitkomen om eerlijk te zijn O-) . Mochten er trouwens wel veel zijn die tot België willen rijden vind ik het ook prima, dan kunnen we het ook zo doen dat ik één groepje achter me heb dat meer bovenin wil eindigen.


Nou kan ik zeggen dat het verschil met kmters en tijd geen ruk uitmaakt :N
40km na eindhoven en das te doen in 30min en 20 als je gas geeft })
Kwa anders maken van route zie ik dus niet zitten je kunt je altijd nog afmelden '( :$
 
Zeg, Ivo, zit net eens te kijken en te denken over wat praktische zaken. Het aantal BBQ deelnemers is relatief klein, maar zij moeten wel helemaal afzakken naar België. Voor de meeste van ons is het dan een kl*te eind terug naar huis rijden. Zeker als het etenstijd is én je nog naar huis moet op een niet goed gevulde maag.

Daarom mijn suggestie: één groepje maken met daarin de BBQ deelnemers en hen de route tot in België te laten rijden. Dan de rest van de groepen een andere route meegeven die wat meer naar boven eindigt. Ken zelf nog wel wat leuke wegen daar, als er meer zijn die het willen, dan kan ik zo een route maken. Dan laat ik de route wat meer naar boven lopen, zodat deze redelijk in de buurt van het eindpunt uitkomt. Goed plan?

Zou mij ook wel goed uitkomen om eerlijk te zijn O-) . Mochten er trouwens wel veel zijn die tot België willen rijden vind ik het ook prima, dan kunnen we het ook zo doen dat ik één groepje achter me heb dat meer bovenin wil eindigen.


Hoi Paul :W
Het verschil met de oorspronkelijke route van Ivo is niet zó groot, en het is toch leuk om (ook al BBQ'en meerdere mensen niet mee) de rit allemaal bij Nico in Retie te eindigen ?
Gezellie juist ! *O* :Y
Daar nog even kleppen en elkaar gedag zeggen en dan -al dan niet in groepjes - weer "naar boven"rijden.

Op het -voor een groot aantal waaronder mijn eigen persoontje - hele eind terug naar huis maken die paar km's / ½ uurtje extra toch ook niet meer uit ?

tot zondag :] *O*
 
@Ivo
Of we nou in Retie gaan eindigen of ik maak een route die bovenin ergens bij de Lucht het eindpunt heeft, scheelt een ruwe 75 kilometer voor de terugreis ;) . Met Eindhoven maakt het inderdaad wat minder verschil.

@Erik
Nou, het was al een lange rit, maar hij wordt nu nog langer voor mij. Eerst 80km heen, dan 200km rijden (of is de route ook nog langer geworden?) en dan nog eens 150 terug. Heb dat soort dagen wel eens gedaan, maar dan ben je niet met etenstijd terug :X . Als je het allemaal een beetje 'op tijd' wil afhandelen, dan mag je aardig het tempo erin houden en erg korte pauzes houden. Voor mij geen probleem, maar denk niet dat de groep mijn manier van pauzeren me in dank af gaat nemen _O-
 
@Ivo
Of we nou in Retie gaan eindigen of ik maak een route die bovenin ergens bij de Lucht het eindpunt heeft, scheelt een ruwe 75 kilometer voor de terugreis ;) . Met Eindhoven maakt het inderdaad wat minder verschil.

@Erik
Nou, het was al een lange rit, maar hij wordt nu nog langer voor mij. Eerst 80km heen, dan 200km rijden (of is de route ook nog langer geworden?) en dan nog eens 150 terug. Heb dat soort dagen wel eens gedaan, maar dan ben je niet met etenstijd terug :X . Als je het allemaal een beetje 'op tijd' wil afhandelen, dan mag je aardig het tempo erin houden en erg korte pauzes houden. Voor mij geen probleem, maar denk niet dat de groep mijn manier van pauzeren me in dank af gaat nemen _O-


Hoi Paul..

Discussies/argumenteren is leuk toch, vandaar ook mijn bijdrage, jij kan dat zéker 'hebben' gelukkig :Y :

In je "het-is-best-ver"-vergelijking moet je imho niet je zelfgemaakte/te maken eindpunt de Lucht met Retie vergelijken, maar Ivo's oorspronkelijke eindpunt in Ehv (waar je je zonder eerder km-bezwaar/voorbehoud voor op had gegeven) met Retie...en dat scheelt de wereld niet zoals je zelf al aangeeft.
[ tenzij je als Ivo wél in Ehv had geëindigd...ook een route wijziging had willen voorstellen ?]

Ja, dat er eens een rit tussen zit waarbij je buiten de 'normale' etenstijden thuis komt...voor mij geen big deal (heb ik 9 vd 10 keer namelijk), maar het scheelt maar/slechts een ½ uurtje met Ivo's oorspronkelijke opzet.
En dat je veel rijdt voor zo'n rit..tsja..voor mij is het 689 km (224 naar Best, 200 route, 265 naar huis), maar ik ben dan ook een beetje boel gek O-)

Stel je gewoon in op een wat langere huisreis, neem op de koop toe dat je wat later eet dan 'normaal', en zie het daarmee ook een beetje als respect naar Ivo als organisator ? :Y
En jij hóórt gewoonweg bij zo'n rit te zijn,als een van de vrolijke veelrijders die altijd helpt / meedoet en organiseert :] :Y

Think (again) about it ? ;) *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan