Brabant rit 19 Juni 2011

Datum????

  • 12 juni

    Stemmen: 4 16,7%
  • 19 juni

    Stemmen: 20 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Ik gooi ook nog maar een steen in de vijver. :)

[sarcasm on]
1) Ivo organiseert een rit, die eindigt in Ehv.
2) Velen schrijven zich in en niemand mekkert over aantal km's , eindplek vd route en tijd.
3) Ivo verplaatst -dankzij het leuke initiatief/gebaar van grootkaalnix -eindpunt naar Retie. Jawel.... dat is in het buitenland zelfs :+
4) Dat is slechts 40 km verder dan het oorspronkelijke Eindhovense eindpunt.
5) Hele volkstammen vinden het nu ineens/klaarblijkelijk allemaal veel te ver en willen noordelijker eindigen, zelfs noordelijker dan het oorspronkelijke eindpunt van de route van Ivo (waar je eerder/destijds niemand over hoorde :? )

40 km méér rijden ( :] onze hobby !)...waar hébben we het over ?

[/sarcasm off]

Ik kan me wél voorstellen/inleven dat het voor de organisator écht niet leuk is dat men zich eerst inschrijft voor een route, en als die dan -vanwege een gastvrije geste -40 km langer wordt....'m wil wijzigen /inkorten /halverwege stoppen(?) etc.

Ik leg me gewoon neer bij wat Ivo - die het allemaal heeft geregeld / bedacht - zélf het liefste wil met "zijn" rit :Y

Ik stap weer van de zeepkist ;)

Effe teruglezen..... ik heb denk ik een stukje van de film gemist :Y :Y
 
Grootkaalnix, kunde mij uw gegevens pmen waar de bbq gehouden gaat worden?
Mocht de rit uitlopen tot 1 grote meningsverschil / vechtpartij, moet ik, bakfiets1 en kippenei0 wel weten waar de bqq te vinden is :9
 
zoals gewoonlijk weer de spijker op zijn kop. ;)
maar vlgs mij doet paul een gewoon voorstel, waarop nogal heftig wordt gereageerd. '(
een ieder is toch vrij om tijdens de route [evt] af te haken :?
ikzelf wilde ff "bijlullen" met oa. de moezelaars. :) en om een gezellig ritje te doen :],
met dien verstande dat ik zelf nog bepaal of ik de rit wel of niet uitrij.
let wel..... niets ten nadele van ivo, hoor. :}
maar het feit dat ik uit zaanstad kom om een stuk [kie] mee te rijden weegt blijkbaar niet op tegen de mogelijkheid dat ik eerder afhaak. :?

dus......................kan ik nu maar beter thuisblijven en een rondje NH gaan doen :? _O-

Hey Jari !!
Als mede-Moezelaar wil ik héél graag ff bijlullen, en zéker met jou, ouwe dibbes ! :Y
Dusss...gewoon aan de start in Best op komen draven dan zien we dan (allemaal) wel weer verder toch ? :] *O*

Peace ;)
 
Grootkaalnix, kunde mij uw gegevens pmen waar de bbq gehouden gaat worden?
Mocht de rit uitlopen tot 1 grote meningsverschil / vechtpartij, moet ik, bakfiets1 en kippenei0 wel weten waar de bqq te vinden is :9
:Y ik heb al betaald dus ik kom in ieder geval waar voor geld halen :9
 
Effe teruglezen..... ik heb denk ik een stukje van de film gemist :Y :Y
O-) _O- Jammer genoeg kon ik met een stukke pc niet echt reageren :')
Maar hierbij :


Ik ben al orgie van de rit echt niet van de regels en dingen die perse via mijn manier moeten ik wil alleen wel zeker weten wie wat doet en denk dat we allemaal zekers na de tussenstop moeten gaan in MAASKANTJE *O* :] :}
:P
Die reactie van me van gisteren is gewoon een flauw grapje na Paul vanuit mijn :+
:9
 
Hey Jari !!
Als mede-Moezelaar wil ik héél graag ff bijlullen, en zéker met jou, ouwe dibbes ! :Y
Dusss...gewoon aan de start in Best op komen draven dan zien we dan (allemaal) wel weer verder toch ? :] *O*

Peace ;)

_O- Komt iedereen na best of zo :') Je kunt gewoon bij de lucht ook nog ouwe hoeren en de tussenstop bij maaskantje ook *O*
 
Sander die afhaakt? Ehhh, in dat geval komen we een voorrijder tekort :P . En nee, ik heb niet zin in nog meer mensen achter me, heb al de grootste groep zoals het er nu voorstaat :X . Ja ik weet, normaal doe ik 30, maar dat is met FU. Als ik 200km moet gaan FU'en, in combinatie met een respectabel vlot tempo, kunnen ze me einde van de dag opvegen ben ik bang :$ .

Maargoed, nu het plan van hoger eindigen nou niet echt hartelijk wordt ontvangen, gaat groep 3 op de pijnbank ook }) . Route bestaat uit twee delen, die gaan we in twee delen rijden ook, geen extra pauzes :N . Maaskantje op de stopwatch af 45 minuten van arriveren tot wegrijden, alles inbegrepen ;) . Paulus wil om 6u 's avonds bij mammie thuis lekker aan kunnen schuiven voor een bord soep, het gaat nu lukken ook }) }) .

Ow, verder ben ik wel gezellig hoor O-) :+
 
Laatst bewerkt:
Sander die afhaakt? Ehhh, in dat geval komen we een voorrijder tekort :P . En nee, ik heb niet zin in nog meer mensen achter me, heb al de grootste groep zoals het er nu voorstaat :X . Ja ik weet, normaal doe ik 30, maar dat is met FU. Als ik 200km moet gaan FU'en, in combinatie met een respectabel vlot tempo, kunnen ze me einde van de dag opvegen ben ik bang :$ .

Maargoed, nu het plan van hoger eindigen nou niet echt hartelijk wordt ontvangen, gaat groep 3 op de pijnbank ook }) . Route bestaat uit twee delen, die gaan we in twee delen rijden ook, geen extra pauzes :N . Maaskantje op de stopwatch af 45 minuten van arriveren tot wegrijden, alles inbegrepen ;) . Paulus wil om 6u 's avonds bij mammie thuis lekker aan kunnen schuiven voor een bord soep, het gaat nu lukken ook }) }) .

Ow, verder ben ik wel gezellig hoor O-) :+
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Mooi zo :] *O* *O* *O* *O* *O*
 
full
 
Sander die afhaakt? Ehhh, in dat geval komen we een voorrijder tekort :P . En nee, ik heb niet zin in nog meer mensen achter me, heb al de grootste groep zoals het er nu voorstaat :X . Ja ik weet, normaal doe ik 30, maar dat is met FU. Als ik 200km moet gaan FU'en, in combinatie met een respectabel vlot tempo, kunnen ze me einde van de dag opvegen ben ik bang :$ .

Maargoed, nu het plan van hoger eindigen nou niet echt hartelijk wordt ontvangen, gaat groep 3 op de pijnbank ook }) . Route bestaat uit twee delen, die gaan we in twee delen rijden ook, geen extra pauzes :N . Maaskantje op de stopwatch af 45 minuten van arriveren tot wegrijden, alles inbegrepen ;) . Paulus wil om 6u 's avonds bij mammie thuis lekker aan kunnen schuiven voor een bord soep, het gaat nu lukken ook }) }) .

Ow, verder ben ik wel gezellig hoor O-) :+
_O- Van te voren reserveren bij het pleintje :9

Kan grootkaalnix dan niet in groep 3 anders moet ik zo lang wachten op de bbq })
 
Ivo: Wanneer is 't? Zondag, dus. Wil bést een even rondje brabant maken (buurt hier) .... Follow-Up/Rustig .... Kun jij je gang gaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Sander die afhaakt? Ehhh, in dat geval komen we een voorrijder tekort :P . En nee, ik heb niet zin in nog meer mensen achter me, heb al de grootste groep zoals het er nu voorstaat :X . Ja ik weet, normaal doe ik 30, maar dat is met FU. Als ik 200km moet gaan FU'en, in combinatie met een respectabel vlot tempo, kunnen ze me einde van de dag opvegen ben ik bang :$ .

Maargoed, nu het plan van hoger eindigen nou niet echt hartelijk wordt ontvangen, gaat groep 3 op de pijnbank ook }) . Route bestaat uit twee delen, die gaan we in twee delen rijden ook, geen extra pauzes :N . Maaskantje op de stopwatch af 45 minuten van arriveren tot wegrijden, alles inbegrepen ;) . Paulus wil om 6u 's avonds bij mammie thuis lekker aan kunnen schuiven voor een bord soep, het gaat nu lukken ook }) }) .

Ow, verder ben ik wel gezellig hoor O-) :+
Shit he ik ga alvast de dierenambu bellen voor al die gesneuvelde eenden :P

Jullie zijn nog laat bezig, :o :+


:Z
Beter rij jij even voor _O- haha



nee maar als iemand een stomstom voor mij heeft wil ik wel voor rijden :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan