Brabant rit 19 Juni 2011

Datum????

  • 12 juni

    Stemmen: 4 16,7%
  • 19 juni

    Stemmen: 20 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Er is mij elders verteld dat ik hier moest komen spammen })

Misschien zaterdag maar eens gaan kijken voor regenkleding :P
 
die regenkleding neem ik ook wel mee :Y
Maar hoe ga jij dat doen met en nachtrit en deze rit gewoon doorrijden })
Gewoon in 1 ruk doorrijden :9













Maar sinds wanneer rij ik met de nachtrit mee :?

Wil ik nog wel een keer doen maar je moet toch keuzes maken
 
Ik meld me jammer genoeg af voor de rit '(

Wegens privé-problemen thuis met een van de kids hebben vrouwlief en ik samen besloten dat het even niet verantwoord is voor mij om dit weekend 'weg' te gaan.
Hoe leuk de hobby ook is, "thuis" gaat altijd boven alles, en dat is nu even het belangrijkste. Het komt wel weer op z'n pootjes terecht.

Een aantal van jullie heb ik al even via PB geïnformeerd, waaronder natuurlijk Ivo.

Tot een volgende keer, excuus voor de late afmelding en...dat jullie maar een hele gezellige dag mogen hebben, met mooie wegen :] ,veel lol en (degenen die zouden gaan BBQ'en) een gezellige afsluiting in Retie bij Nico *O*

Enne...allemaal weer veilig thuis komen ! :Y
 
Ik meld me jammer genoeg af voor de rit '(

Wegens privé-problemen thuis met een van de kids hebben vrouwlief en ik samen besloten dat het even niet verantwoord is voor mij om dit weekend 'weg' te gaan.
Hoe leuk de hobby ook is, "thuis" gaat altijd boven alles, en dat is nu even het belangrijkste. Het komt wel weer op z'n pootjes terecht.

Een aantal van jullie heb ik al even via PB geïnformeerd, waaronder natuurlijk Ivo.

Tot een volgende keer, excuus voor de late afmelding en...dat jullie maar een hele gezellige dag mogen hebben, met mooie wegen :] ,veel lol en (degenen die zouden gaan BBQ'en) een gezellige afsluiting in Retie bij Nico *O*

Enne...allemaal weer veilig thuis komen ! :Y

Klasse man, verstandige keuze :} :}

Er is mij elders verteld dat ik hier moest komen spammen })

Misschien zaterdag maar eens gaan kijken voor regenkleding :P

heb nog een MQP regenbroek in de maat "Plofkop" in de aanbieding, zal ik h'm maar preventief meenemen??
 
Ik meld me jammer genoeg af voor de rit '(

Wegens privé-problemen thuis met een van de kids hebben vrouwlief en ik samen besloten dat het even niet verantwoord is voor mij om dit weekend 'weg' te gaan.
Hoe leuk de hobby ook is, "thuis" gaat altijd boven alles, en dat is nu even het belangrijkste. Het komt wel weer op z'n pootjes terecht.

Een aantal van jullie heb ik al even via PB geïnformeerd, waaronder natuurlijk Ivo.

Tot een volgende keer, excuus voor de late afmelding en...dat jullie maar een hele gezellige dag mogen hebben, met mooie wegen :] ,veel lol en (degenen die zouden gaan BBQ'en) een gezellige afsluiting in Retie bij Nico *O*

Enne...allemaal weer veilig thuis komen ! :Y

Jammer dat je er niet bij kan zijn, maar wel begrijpelijk. Zonder er verder op in te gaan wens ik je wel het beste toe! Hopelijk komen de zaken weer goed. Ritten komen er nog genoeg, gezin gaat terecht voor ;) . Tot ziens bij de volgende keer :W
 
Volgens mij :X :X heeft Melchen het over het lenen van een gps en niet over nog een extra mee-rijder *D en Garmin bestanden kan je ook redelijk goed overzetten naar TT formaat :Y :Y
:Y idd ivo |( B| :/



















:9 :W :P *D :+
Melchen had het over het lenen van een evt gps (merk onbekend, kan tomtom zijn kan Garmin zijn)...
Dus geef maar aan of dat nodig is, deste eerder je het aangeeft deste meer kans we maken hem te mogen lenen ;)

[me="Maartjinski"]vind het fijn dat z'n vrouwlief hem vrijwillig heeft aangewezen om voorrijder te zijn, zonder overleg _O- [/me]
 
Ik meld me jammer genoeg af voor de rit '(

Wegens privé-problemen thuis met een van de kids hebben vrouwlief en ik samen besloten dat het even niet verantwoord is voor mij om dit weekend 'weg' te gaan.
Hoe leuk de hobby ook is, "thuis" gaat altijd boven alles, en dat is nu even het belangrijkste. Het komt wel weer op z'n pootjes terecht.

Een aantal van jullie heb ik al even via PB geïnformeerd, waaronder natuurlijk Ivo.

Tot een volgende keer, excuus voor de late afmelding en...dat jullie maar een hele gezellige dag mogen hebben, met mooie wegen :] ,veel lol en (degenen die zouden gaan BBQ'en) een gezellige afsluiting in Retie bij Nico *O*

Enne...allemaal weer veilig thuis komen ! :Y



Jammer maar heel verstandig !!!
 
:Y idd ivo |( B| :/



















:9 :W :P *D :+
Melchen had het over het lenen van een evt gps (merk onbekend, kan tomtom zijn kan Garmin zijn)...
Dus geef maar aan of dat nodig is, deste eerder je het aangeeft deste meer kans we maken hem te mogen lenen ;)

[me="Maartjinski"]vind het fijn dat z'n vrouwlief hem vrijwillig heeft aangewezen om voorrijder te zijn, zonder overleg _O- [/me]
fijn he vrouwen :P
Maar op het idee om als voorrijder te fungeren is een goed.idee :Y
je kunt het altijd lenen en.zeg dat het een garmin is kan ik je de route mailen
 
Het Gaat druk worden op de BBQ....

tot nu toe hebben betaald;
( en dus definitief ingeschreven )

-Plofkop
-Kippenei0
-MArkienl
-Mr Langenberg ( Jan )

Ivo en Stef BBQen blijkbaar niet mee ;-)
 
Laatst bewerkt:
Het Gaat druk worden op de BBQ....

tot nu toe hebben betaald;
( en dus definitief ingeschreven )

-Plofkop
-Kippenei0
-MArkienl
-Mr Langenberg

Ivo en Stef BBQen blijkbaar niet mee ;-)
Zeg maar gewoon Evert hoor of bakfiets of Erwin ik reageer overal op toch mark :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan