Brabant rit 19 Juni 2011

Datum????

  • 12 juni

    Stemmen: 4 16,7%
  • 19 juni

    Stemmen: 20 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Denk da we met zn 6en 8en 9en de hele rit wel in 1 groep kunnen rijden :+

(Dopey, MarkieNL, Bakfiets1, KippenEi0, Paul_K, BBQ koning GrootKaalNix, Vera92, Plofkop en Melchen)
 
Laatst bewerkt:
@ Pre-meet Watertoren 't Fer: zorg dat je op tijd bent. Dan hoeven we niet via de snelweg naar Den Bosch. Dan kunnen we om 10:25 in Den Bosch zijn via een 80km weg.
Wat is op tijd :? Moet ik stoppen met bier of kan ik er nog een paar nemen?
 
Wat is op tijd :? Moet ik stoppen met bier of kan ik er nog een paar nemen?

Nou....nog 1tje dan
smiley_bier.gif
 
Even voor de duidelijkheid:

Premeet's Amsterdam en Nieuwegein komen te vervallen wegen te weinig animo.

Voorspellingen van buienradar én weer.nl zijn ook bagger als je het mij vraag :( . Ivo de mooiweerrijder de knoop al doorgehakt :? . Ik kijk morgen ochtend uit het raam, als het nog de gok waard is, dan stap ik op. Mocht het meteen al zwaar hoosweer zijn, dan vrees ik toch echt dat ik afhaak -O- .

Voor de rest met het rijden (mocht het hele feest door gaan ivm weer) ----> zorg maar dat je je regenpak aan hebt, onderweg stop ik hier niet voor. De enige reden dat ik onderweg extra zal stoppen is bij dermate heftige regenval dat het groepsrijden onverantwoord wordt/is. "De bui afwachten" doe ik niet aan }) .
 
Even voor de duidelijkheid:

Premeet's Amsterdam en Nieuwegein komen te vervallen wegen te weinig animo.

Voorspellingen van buienradar én weer.nl zijn ook bagger als je het mij vraag :( . Ivo de mooiweerrijder de knoop al doorgehakt :? . Ik kijk morgen ochtend uit het raam, als het nog de gok waard is, dan stap ik op. Mocht het meteen al zwaar hoosweer zijn, dan vrees ik toch echt dat ik afhaak -O- .

Voor de rest met het rijden (mocht het hele feest door gaan ivm weer) ----> zorg maar dat je je regenpak aan hebt, onderweg stop ik hier niet voor. De enige reden dat ik onderweg extra zal stoppen is bij dermate heftige regenval dat het groepsrijden onverantwoord wordt/is. "De bui afwachten" doe ik niet aan }) .
full
 
Even voor de duidelijkheid:

Premeet's Amsterdam en Nieuwegein komen te vervallen wegen te weinig animo.

Voorspellingen van buienradar én weer.nl zijn ook bagger als je het mij vraag :( . Ivo de mooiweerrijder de knoop al doorgehakt :? . Ik kijk morgen ochtend uit het raam, als het nog de gok waard is, dan stap ik op. Mocht het meteen al zwaar hoosweer zijn, dan vrees ik toch echt dat ik afhaak -O- .

Voor de rest met het rijden (mocht het hele feest door gaan ivm weer) ----> zorg maar dat je je regenpak aan hebt, onderweg stop ik hier niet voor. De enige reden dat ik onderweg extra zal stoppen is bij dermate heftige regenval dat het groepsrijden onverantwoord wordt/is. "De bui afwachten" doe ik niet aan }) .

Zo erg is het toch niet?
ja 'sochtends giet het...maar de rit begint pas na half 11....
op buienradar (gekeken bij den bosch) staat iets van 0,8 mm rond 11 uur.... en de rest van de ochtend/middag is het droog!

of kijken wij gewoon helemaal verkeerd?
 
Zo erg is het toch niet?
ja 'sochtends giet het...maar de rit begint pas na half 11....
op buienradar (gekeken bij den bosch) staat iets van 0,8 mm rond 11 uur.... en de rest van de ochtend/middag is het droog!

of kijken wij gewoon helemaal verkeerd?

hij kijkt na de radar :') Ja en die geeft wolken aan van 0,0 tot 5mm de rest is allemaal boven de rivieren :} *O*
 
Zo erg is het toch niet?
ja 'sochtends giet het...maar de rit begint pas na half 11....
op buienradar (gekeken bij den bosch) staat iets van 0,8 mm rond 11 uur.... en de rest van de ochtend/middag is het droog!

of kijken wij gewoon helemaal verkeerd?

Je kijkt niet verkeerd hoor.
Het valt morgen echt reuze mee!
Uit mijn informatie blijkt dat het pas in de avond gaat regenen.

Nou, aangezien gullie toch nie mee doen met de BBQ zulde daar helemaal geen last van hebben.

Dus kom lekker :] en geniet van deze mooie brabant rit :)
 
Ik wil alleen van Gianmarco even weten of hij komt. Zo niet, scheelt het mij weer tijd.

Ik zie dat de Premeet Amsterdam al is komen te vervallen maar mocht je vraag wellicht ook nog inhouden dat je enorm uitkijkt naar mijn uitstekende gezelschap tijdens het ritje dan moet ik je helaas teleurstellen... ik haak af! '( :X Ik verwacht morgen geen dramatisch weer maar ben afgelopen week net even wat te vaak kletsnat geregend. Zojuist wéér. En heb nu simpelweg gewoon geen zin meer in nog een (nat) ritje. Ik blijf morgen dus thuis.

Sorry Ivo! :$ Succes met de rit en tot een volgende keer! :]
 
Routes staan nu te laten op de GPS, eten ligt klaar, regenpak hangt, helm spoelt wel schoon, motor is nog vies, tank moet ik waarschijnlijk nog vullen en dan moet ik nog wakker zien te worden :X . Mammie is niet thuis om me me bed uit te trappen :')

Wie m'n nummer heeft: massaale bel aanval om 8:15 graag, ben echt bang dat ik door die wekker heen ga slapen anders :$ . Tel: nul zes, vierhonderd+achtduizend+vijf . Pas als ik iets op het forum heb laten horen mogen jullie stoppen _O-

Ja ik zal m'n wekker zetten :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat de Premeet Amsterdam al is komen te vervallen maar mocht je vraag wellicht ook nog inhouden dat je enorm uitkijkt naar mijn uitstekende gezelschap tijdens het ritje dan moet ik je helaas teleurstellen... ik haak af! '( :X Ik verwacht morgen geen dramatisch weer maar ben afgelopen week net even wat te vaak kletsnat geregend. Zojuist wéér. En heb nu simpelweg gewoon geen zin meer in nog een (nat) ritje. Ik blijf morgen dus thuis.

Sorry Ivo! :$ Succes met de rit en tot een volgende keer! :]
-O- '( Helaasa maar die post was niet zo hard bedoeld
 
Routes staan nu te laten op de GPS, eten ligt klaar, regenpak hangt, helm spoelt wel schoon, motor is nog vies, tank moet ik waarschijnlijk nog vullen en dan moet ik nog wakker zien te worden :X . Mammie is niet thuis om me me bed uit te trappen :')

Wie m'n nummer heeft: massaale bel aanval om 8:15 graag, ben echt bang dat ik door die wekker heen ga slapen anders :$ . Tel: nul zes, vierhonderd+achtduizend+vijf . Pas als ik iets op het forum heb laten horen mogen jullie stoppen _O-

Ja ik zal m'n wekker zetten :Y
_O- Zo effe eben ik door me bel bundel heen 200 berichten })
 
Terug
Bovenaan Onderaan