Brabant rit 19 Juni 2011

Datum????

  • 12 juni

    Stemmen: 4 16,7%
  • 19 juni

    Stemmen: 20 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Zo al het er nu naar uitziet gaat er niet al te veel vallen, dus ik ben er gewoon bij, ik zal toch op de een of andere manier in retie moeten geraken voor de BBQ...
 
pfieuwwww,pokkeweer hier!
Wachten is nog even op sabra,en dan gaan we rechtstreeks naar de Lucht,want premeet mc Best halen we niet meer :')

tot straksssss :W
 
Zo, ben weer thuis :( .

Ben vanmorgen met goede moed vertrokken richting De Lucht, maar eenmaal op de A2 was de wind toch wel erg sterk :X . Niet ver voor Breukelen heb ik het zooitje maar naar de linker vluchtstrook laten waaien en daar even gewacht. Waarom niet de rechter vluchtstrook? Daar waaide het dus te sterk voor B| . Afslag Breukelen gepakt, Ivo bericht dat ik afhaak, vond het niet verantwoord om nog verder te rijden :N . Voor mezelf niet en al helemaal niet met een groep achter me. Daarna binnendoor naar huis toe om het maar rustig aan te kunnen doen :z .

Hopelijk hebben jullie daar beneden in Brabo-land beter weer en minder wind :) . Oww enne, doe mij een plezier, hou het heel vandaag ;) :]

En je zal zien dat het nu dus de rest van de dag stralend weer gaat worden hé B|
 
Laatst bewerkt:
Nou stralend weer niet..
Raoul was z'n wekker vergeten dus werd te laat wakker.
Dacht nog.. zonde want de zon schijnt.
Nu is ie toch wel blij, 't waait hier echt fokking hard en komt met bakken uit de hemel.
In z'n niet waterdichte pak is dat toch niet erg lekker rijden. Is niet erg voor een klein stukje, maar 200 km is dan wel heel erg vermoeiend.

Ach ja, d'r is nog genoeg te doen hier in huis dus we zullen ons vast nog wel vermaken :)
 
't is hier in de regio (daar waar de rit geplanned staat) al de gehele ochtend redelijk droog alleen waait 't behoorlijk hard.

Temperatuur op het moment: 13° celsius .... en mijn fiets komt alleen naar buiten bóven de 15° celsius _O-
 
hallo

sorry voor het laate afmelden !!ik zag het vamorgen echt niet zitten om +- 400km te rijden in de regen !! had me er erg op verheugd !! altijd erg gezellie en goed georganiseerde tourtocht de newbies ritten !! maar vondt het toch een beetje erg slecht weer !! tot de volgende rit!!

heelle goede en veilige rit gewenst !!

groetens chrisace
 
Heerlijk thuis na een dagje sturen :] . Het waaide erg hard en zo nu en dan regende het, maar vooral de woei was nadrukkelijk aanwezig... })
Volgens mij waren we een stuk of 15 a 20 man.
Dankje voor de gezellige dag!!! *O* *O*

Ivo weer complimenten voor de georganiseerde rit *O* *O* :}
 
Was een erg suc6 volle leuke rit *O*

Jammer van het weer maar tijdens de rit maar hooguit 3 buitjes gehad :)

Vanmorgen daar in tegen was het echt zwaar shit weer :X
Voor mc best nog maar even tanken in veldhoven, was bijna fout afgelopen :X
Op het kruispunt voor het maxima ziekenhuis ging ik links af richting de fakkel en bij het uitkomen van de bocht dacht mijn achterwiel van dat kan sneller en gaat zo even naast mijn motor staan :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan