Brabant rit 19 Juni 2011

Datum????

  • 12 juni

    Stemmen: 4 16,7%
  • 19 juni

    Stemmen: 20 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Gootkaalnix aka Nico heeft ons toch allemaal uitgenodigd *O* *O*


Ja inderdaad....

als jullie je nu nog allemaal even opgeven..... dan weet ik hoeveel mensen er komen, hoeveel bier / cola ik moet inslaan.. en hoeveel vierkane meter gras ik moet afschrijven..


(( doe even per mail... Dan krijg je mijn rekening nummer en kun je even jou verplichtvrijwillige bijdrage storten ;) ))
 
@ Ivo: Hoelaat gok je bij het eindpunt te zijn?

Melchen en ik willen iig ook mee *O* *O* *O* (met een lichte ovb ivm toezegging van oppas)
En mijn jongste broertje Vincent wil ook graag mee als wij mee gaan, maar die bbq-t iig niet mee.

Gister hebben we ook gehoord dat zowel Marcel als Frank en Diana er ook over denken mee te gaan, ff afwachten op een definitieve ja
:] :] :] *O* *O* *O*
 
Ja inderdaad....

als jullie je nu nog allemaal even opgeven..... dan weet ik hoeveel mensen er komen, hoeveel bier / cola ik moet inslaan.. en hoeveel vierkane meter gras ik moet afschrijven..


(( doe even per mail... Dan krijg je mijn rekening nummer en kun je even jou verplichtvrijwillige bijdrage storten ;) ))
Mailtje verstuurd
 
@ Ivo: Hoelaat gok je bij het eindpunt te zijn?

Melchen en ik willen iig ook mee *O* *O* *O* (met een lichte ovb ivm toezegging van oppas)
En mijn jongste broertje Vincent wil ook graag mee als wij mee gaan, maar die bbq-t iig niet mee.

Gister hebben we ook gehoord dat zowel Marcel als Frank en Diana er ook over denken mee te gaan, ff afwachten op een definitieve ja
:] :] :] *O* *O* *O*

Gezellig: een brabo rit met veel brabo's *O* *O* *O* *O* :+
 
@ Ivo: Hoelaat gok je bij het eindpunt te zijn?

Melchen en ik willen iig ook mee *O* *O* *O* (met een lichte ovb ivm toezegging van oppas)
En mijn jongste broertje Vincent wil ook graag mee als wij mee gaan, maar die bbq-t iig niet mee.

Gister hebben we ook gehoord dat zowel Marcel als Frank en Diana er ook over denken mee te gaan, ff afwachten op een definitieve ja
:] :] :] *O* *O* *O*

En BBQen Marcel, Frank en Diana ook mee ?
overigens.. Wat doen jullie zelf ? je schrijft wel dat Vincent niet mee BBQt maar niets over je zelf..
 
Aangezien Ivo even niet in staat is om de OP aan te passen doe ik het maar even zo.
Ik zal op regelmatige basis deze reactie wijzigen en aanvullen met de personen die zich voor de rituele vlees verbranding aansluitend aan de brabo-rit hebben opgegeven.....

Voor wat betreft de kosten... een beetje smakelijk BBQ pakket kost ongeveer een 14,- euries per persoon. Laat ik dat voorlopig even als verplichtvrijwiligebijdrage aanhouden.
Uiteraard is dat zonder drank !! Dat rekenen we gewoon ter plekke af.

Inmiddels hebben zich opgegeven voor de BBQ

-Ivo
-Plofkop
-Paul_k
-Bakfiets1
-kippeneiO
-Grootkaalnix
-MarkieNL


Wil je ook mee BBQen... stuur even een mailtje PM of naar klavers2 kringelding gmail punt com . Dan zet ik je er bij en krijg je mijn rekeningnummer zodat je de bijdrage kunt voldoen..
 
Laatst bewerkt:
Aangezien Ivo even niet in staat is om de OP aan te passen doe ik het maar even zo.
Ik zal op regelmatige basis deze reactie wijzigen en aanvullen met de personen die zich voor de rituele vlees verbranding aansluitend aan de brabo-rit hebben opgegeven.....

Voor wat betreft de kosten... een beetje smakelijk BBQ pakket kost ongeveer een 14,- euries per persoon. Laat ik dat voorlopig even als verplichtvrijwiligebijdrage aanhouden.
Uiteraard is dat zonder drank !! Dat rekenen we gewoon ter plekke af.

Inmiddels hebben zich opgegeven voor de BBQ

-Ivo
-Plofkop
-Paul_k
-Bakfiets1
-kippeneiO
-Grootkaalnix
-MarkieNL


Wil je ook mee BBQen... stuur even een mailtje PM of naar klavers2 kringelding gmail punt com . Dan zet ik je er bij en krijg je mijn rekeningnummer zodat je de bijdrage kunt voldoen..
:W *O* Ik ben veilig en wel thuis :') Motor heeft 2600km uitgehouden en is een beetje extreem gebruikt zekers de heenweg :o :] Snel is ook echt snel :Y '( ivo heeft zijn motor flink moeten mishandelen en daardoor zijn zijn sportbanden nu op na 6500 km en ook de rullen stonden 3 dagen op me banden :] :} *O* Thanks dat ik zo'n geweldig weekend heb gehad en wel soms heel dicht de vangrail heb gezien -O- :$ zelf me tassen waren niet veilig er voor |(
 
EEEEEYYHH,

Ik sta niet meer in de OP, Ivo wil je me er opnieuw inplakken en dan niet met pritt, maar iets wat wel blijft zitten? (Misschien heeft GrootKaalNix nog iets liggen....)

Ik sta nog wel bij de pre-meet MacBest, maar om nou alleen naar de Mac op en neer te rijden....

Bytheway, ik doe ook mee met de BBQ in Retie, en schrijf ook maar vast een stukje gras af voor mij.

Nu nog even duimen dat we geen code Rood hebben die dag (of doen ze daar in Bels niet aan?)
 
EEEEEYYHH,

Ik sta niet meer in de OP, Ivo wil je me er opnieuw inplakken en dan niet met pritt, maar iets wat wel blijft zitten? (Misschien heeft GrootKaalNix nog iets liggen....)

Ik sta nog wel bij de pre-meet MacBest, maar om nou alleen naar de Mac op en neer te rijden....

Bytheway, ik doe ook mee met de BBQ in Retie, en schrijf ook maar vast een stukje gras af voor mij.

Nu nog even duimen dat we geen code Rood hebben die dag (of doen ze daar in Bels niet aan?)


Ohw ja.. de pre-meet.. IVO count me in please !!

code rood ? wasda ?

bij ons gaat gewoon de fik er in...
 
:] 19 JUNI :]


brabantsevlag1-150x150.jpg

De eerste zonnige dagen breken weer door en temperaturen stijgen.
Dat onderbuikgevoel begint weer te kriebelen...
Haal die hoes eraf, poets haar (/hem) op, en check de bandenspanning even. Het wordt weer tijd om te rijden! :]

In navolging van alle newbie ritten die ik heb gehad :] Komt deze er ook nog eens bij
Het leek me een goed idee om ook een brabo rit eens op te zetten *O* :]

Wat is het idee achter de rit? :?
Gezelligheid, genieten van de omgeving/route.
De route is al op voorhand getest en aangepast daar waar nodig. De wegen die we gaan rijden worden geselecteerd op begaanbaarheid, ook voor onervaren rijders.
:]
En dan hoeven wij brabo's ook eens niet vele km voor aanvang te rijden O-)

Wanneer is de rit :?
19 juni dus *O* :]

Hoelaat waar verzamelen :?
10.30 uur verzamelen bij shell a2 Den Bosch
http://maps.google.nl/maps/ms?gl=nl&hl=nl&ie=UTF8&msa=0&msid=211426417733993360379.00049d6f4136e1bcf6b48&ll=51.776988,5.261142&spn=0.009147,0.026414&t=h&z=16 (Shell - Google My Maps)


Hoe lang is de rit :?
Mijn idee is om een gezellige rit van circa 200 km vanuit Den Bosch te rijden richting Retie BE
De route komt langs de mooiste wegen die ik ken en zijn een kleine impressie wat Brabant te bieden heeft.
Mijn idee is om de dag te beginnen met de tocht :] , en dan
daarnaar een heerlijk hap te eten. :9~

Aangezien Ivo nu wel in staat is om de OP aan te passen hoef ik het niet meer te doen
Ik zal op regelmatige basis deze reactie wijzigen en aanvullen met de personen die zich voor de rituele vlees verbranding aansluitend aan de brabo-rit hebben opgegeven.....

Voor wat betreft de kosten... een beetje smakelijk BBQ pakket kost ongeveer een 14,- euries per persoon. Laat ik dat voorlopig even als verplichtvrijwiligebijdrage aanhouden.
Uiteraard is dat zonder drank !! Dat rekenen we gewoon ter plekke af.

Inmiddels hebben zich opgegeven voor de BBQ

-Ivo
-Plofkop
-Paul_k
-Bakfiets1
-kippeneiO
-Grootkaalnix
-MarkieNL


Wil je ook mee BBQen... stuur even een mailtje PM of naar klavers2 kringelding gmail punt com . Dan zet ik je er bij en krijg je mijn rekeningnummer zodat je de bijdrage kunt voldoen..

Hoe hard rijden jullie :?
zie groeps indeling Post 3

Mag ik ook voorrijden :?
Daarvoor kan je het beste een berichtje sturen. Een Garmin GPS (met route mogelijkheid) is een vereiste. Ervaring hebben met voorrijden is een pré.

Mag ik ook achterrijden ('t hek sluiten) :?
Ook daarvoor kan je het beste ook Mijn een berichtje sturen. Als achterrijder draag je wel de verantwoordelijkheid dat er niemand achter blijft. Ervaring is een pré, maar niet vereist.

Welke regels zijn er bij het rijden :?
Eigenlijk alleen maar regels die heel vanzelfsprekend zijn, starten met volle tank, gedraag je netjes, meld je af als je weg wilt, eigen risico, niet pushen en de gebruikelijke fatsoensnormen in het verkeer.


Aanmelden!
Door je hier te melden in het topic! Je komt in post 2 te staan onder je nickname

Groeps grote Wordt max 10 man exl. voorrijder achterrijder

Graag zou ik van de ovb-aanmeldingen ongeveer 2 weken van te voren, voor de rit doorkrijgen of ze nu definief wel of niet meegaan






 
uu ik moet me afmelden.

ik zie net dat ik een cursus geef op 19 juni van 9 tot 13:00 verrekte .....
Ik had zelfs al een vriend gevraagt of dat die ook mee wou rijden. bah
 
Aangezien Ivo even niet in staat is om de OP aan te passen doe ik het maar even zo.
Ik zal op regelmatige basis deze reactie wijzigen en aanvullen met de personen die zich voor de rituele vlees verbranding aansluitend aan de brabo-rit hebben opgegeven.....

Voor wat betreft de kosten... een beetje smakelijk BBQ pakket kost ongeveer een 14,- euries per persoon. Laat ik dat voorlopig even als verplichtvrijwiligebijdrage aanhouden.
Uiteraard is dat zonder drank !! Dat rekenen we gewoon ter plekke af.

Inmiddels hebben zich opgegeven voor de BBQ

-Ivo
-Plofkop
-Paul_k
-Bakfiets1
-kippeneiO
-Grootkaalnix
-MarkieNL


Wil je ook mee BBQen... stuur even een mailtje PM of naar klavers2 kringelding gmail punt com . Dan zet ik je er bij en krijg je mijn rekeningnummer zodat je de bijdrage kunt voldoen..
btw, die O die je daar schrijft is een 0, het is kippenei0 niet kippeneiO (nul niet oooo ) :P :)
 
kan ik ook nog meerijden als niet Brabander O-) :+
Heb waarschijnlijk nog iemand erbij maar die meldt zich ook nog wel aan ( ben ik bang }) :z )
 
Terug
Bovenaan Onderaan