Brabants OliefantenTreffen (BOT)

Gaat idd zeker door, slijtboutje is volgens mij aan het genieten van zijn vakantie, vandaar een beetje rustig. dus komt allen! wordt het gezeligste zijspantreffen (lees; bier) van oktober garantee!!! :] :z :]
BTW wie regelt er life muziek? gitaartje of zo!
full

sfeerimpressie Er1wins span + zoon
 
Ho, dat klinkt als een gezellig gebeuren! Met nog een bescheiden slag om de arm wil ik me bij deze aanmelden voor dit festijn, uiteraard inclusief de BBQ-optie. :9

Slag is om de arm gelegd aangezien mijn span sinds de OBT6 (NH) niet meer uit de garage is geweest en wellicht nog wat onderhoud behoeft.
 
Joeghee!!!
Slijtboutje is weer terug uit Den Vreemde en het word tijd dit topic weer eens wat leven in te blazen.

Allereerst kun je erop gerust zijn dat het door gaat (in weerwil van sommige geruchten in dit topic ;)

Ik zal gelijk even de lijst bijwerken.
Dussss...
- de plek is er......
- de zin is er....
- de route wordt zeeeer binnenkort uitgezet.........
- voor ontbijt is gezorgd......

alleen......ik weet niet met hoevelen de verschillende deelnemers zullen komen.
Is nogal belangrijk ivm de bestelling van de BBQ.

Aan alle deelnemers dus het verzoek:

STUUR EEN MAIL NAAR SLIJTBOUTJE met de benodigde informatie.(aub)

Per omgaande krijg je dan een mail terug met tijd, plaats en routebeschrijving.
 
Ha Slijtboutje, back in one piece?
Nou ben ik en Flick aan de beurt, vrijdagnacht gaan we op weg naar de Pyreneën :] (met de solo's wel te verstaan). Een weekje slijtbouten op de slingers. Mochten we Lourdes aandoen :Z dan zal ik het BOT weekend laten
zegenen O-)

Aantal deelnemers BOT is ook prettig om te weten voor wat betreft 't ontbijt.
Gaat helemaal goedkomen da weekendje!
Oh ja, al bekend wie er voor life muziek zorgt, gitaar oid?
 
he-le-maal goed...zal ff checken of mijn ega voor het broodnodige gewicht in de bak wil zorgen of dat ik gewoon een extra kratje bier moet laden ;)

@slijtboutje; ik laat je zsm weten of ik alleen of met z'n 2-en kom, en of we blijven pitten of die hele 15km naar huis zwalk op 2,3,2,3,2,3,2,3,2,3 wieltjes... :]
 
Eerst zijspan aanbouwerij kleine 4 weken later van start vanwege botsing met de rooie cb. Gaat dus op z'n vroegst aanstaande zaterdag van start, met nog 5 weken te gaan.

Lees ik ook nog net dat m'n backup plan weg valt. B|


Wat denk je Slijtbout? Hoe ver kom ik met de sjorband constructie? :?

[me]
ps:
azzikkomizzettrouwesalleen en geen volledig weekend ook want vrouwlief verjaart die zondag ;)
[/me]
 
Wat denk je Slijtbout? Hoe ver kom ik met de sjorband constructie? :?

en anders macgyver- aka ducktape...doet wonderen })

ach...ik heb gisteravond ook even koppeling/versnellingsbak/cardan/achterwiel eruit gehaald en erin gezet...dus 5 weken voor een bakkie moet lukken...toch? :P
 
Ha Slijtboutje, back in one piece?
Nou ben ik en Flick aan de beurt, vrijdagnacht gaan we op weg naar de Pyreneën :] (met de solo's wel te verstaan). Een weekje slijtbouten op de slingers. Mochten we Lourdes aandoen :Z dan zal ik het BOT weekend laten
zegenen O-)
Laat dan wel de fietsen buiten de poort van de Heiligdommen, ik ben er met fiets en al afgestuurd. Althans, dat is wat ik uit de wilde gebaren van de onverstaanbare Fransoos dacht te begrijpen. :?
Aantal deelnemers BOT is ook prettig om te weten voor wat betreft 't ontbijt.
Gaat helemaal goedkomen da weekendje!
Oh ja, al bekend wie er voor life muziek zorgt, gitaar oid?
Dan kom ik met m'n tweeën, heb ik in ieder geval genoeg te eten. :9 O-)

En ik kan desgewenst nog wel een gitaar in m'n bakkie prakken, zij het voor bij en niet voor in het kampvuur (Is van triplex, brandt beroerd en stinkt!).
 
gewoon uit nieuwsgierigheid, hoeveel russisch (en aanverwant chinees) materiaal rijdt er mee met de BOT?? (ik is al 1) ....en natuurlijk... wat rijdt de rest (voor zover we dat nog niet uit MF hebben op kunnen maken)?

:]
 
gewoon uit nieuwsgierigheid, hoeveel russisch (en aanverwant chinees) materiaal rijdt er mee met de BOT?? (ik is al 1) ....en natuurlijk... wat rijdt de rest (voor zover we dat nog niet uit MF hebben op kunnen maken)?

:]
Ik verwacht toch zeker een stuk of 6-7 russen, een chinees }) , een tjech en verder de nodige cb's en een enkele Guzzi.
 
Bij deze meld ik mij af voor de BOT. ;(
Sommige van jullie weten al dat de Verschnellingsbak en de
Achterschokbrekers naar de Kl..... zijn. Nou deeze Week ook nog onze Koelkast
het ook nog begeven, dus da zit nu het Geld voor de SB. in
Tevens zijn in de afgelopen Weken 2 goede Vrienden van mij overleden en
heb ik het even gehad '(
Volgend Jaar beter, Sorry!
 
Bij deze meld ik mij af voor de BOT. ;(
Sommige van jullie weten al dat de Verschnellingsbak en de
Achterschokbrekers naar de Kl..... zijn. Nou deeze Week ook nog onze Koelkast
het ook nog begeven, dus da zit nu het Geld voor de SB. in
Tevens zijn in de afgelopen Weken 2 goede Vrienden van mij overleden en
heb ik het even gehad '(
Volgend Jaar beter, Sorry!
Verdorie Bacchus :( :( '(
Het valt niet mee voor je.
Sterkte!!!!
 
hoogst waarschijnlijk ga ik toch nog komen naar het bot,

met of zonder bakkenist weet ik nog niet, maar laat zo spoedig mogelijk wat van me horen.

de papieren van de gl1000 zijn na het weekend eindelijk binnen. (de rdw was het frame nr. kwijt?)
het djeprrrr span staat al in de lak en gaat er als alles mee zit, qua tijd in de komende weken wel aan.

bakkenist gaat ik nog even organiseren en anders komt ik gewoon alleen,


u hoort nog van mij

gegroet janus
 
Ik kom zeker zonder bakkenist. Degenen die ik een rit in mijn bak zou gunnen wil ik niet een weekend lang in mijn nabijheid :r en degenen die ik wel in m'n buurt duld gun ik geen rit in mijn bakkie. '(

Kortom: Er zit geen zetel in.
 
Iedereen neemt toch bier mee, anders wordt het nooit gezellig :+ .
Volgende week vrijdag met m'n Chang naar de RDW, hopelijk gunnen ze me m'n kentekentje, zo niet wordt ik ff kwoad gvd (maar da zal wel nie helpe.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan