Brabants OliefantenTreffen (BOT)

# 100

Bij deze wenst Jos zich ook aan te melden voor het BOT,nog wel onder voorbehoud,maar ik denk wel dat ie meegaat.

Flick komt met 2 personen BBQ
Willie met 2 personen BBQ
Jos 1 persoon BBQ (onder voorbehoud nog)


Please reaktie terug.

:)
 
# 100

Bij deze wenst Jos zich ook aan te melden voor het BOT,nog wel onder voorbehoud,maar ik denk wel dat ie meegaat.

Flick komt met 2 personen BBQ
Willie met 2 personen BBQ
Jos 1 persoon BBQ (onder voorbehoud nog)


Please reaktie terug.
Even gauw tussendoor, want Slijtboutje is druk.
Vanavond zal ik alle reacties verwerken.
De route is klaar, het feestterrein ook. :)

Ik hep er sin an!!! 8-)

 
@slijtboutje; heeft iedereen die op pag 1 van dit draadje staat zich ook daadwerkelijk aangemeld? Dan hebben we een leuk groeppie :}

leuk bij mooi weer; terrasje en dan alle spannen op de stoep ervoor... )
       :+
 
Nou, ik moet me nu toch onder voorbehoud af gaan melden. Wil nog steeds, maar heb het stuk verdriet nog steeds niet lekker lopend gekregen. Ik hoop voor de bot nog een nieuwe bobine erop te zetten en nieuwe carbs. Loopt ie dan nog niet lekker, hou ik het ff voor gezien dit jaar denk ik. :(

Ben tevens op zoek naar het boek, "Zen and the art of Ural-maintenance" }) Iemand?
 
Nou, ik moet me nu toch onder voorbehoud af gaan melden. Wil nog steeds, maar heb het stuk verdriet nog steeds niet lekker lopend gekregen. Ik hoop voor de bot nog een nieuwe bobine erop te zetten en nieuwe carbs. Loopt ie dan nog niet lekker, hou ik het ff voor gezien dit jaar denk ik. :(

Ben tevens op zoek naar het boek, "Zen and the art of Ural-maintenance" }) Iemand?

;( positief belonen misschien? "als je het goed doet mag je mee met het baasje" werkt misschien beter als "als je het niet doet kijk ik je dit jaar niet meer aan"



:+
 
Ben je effe aan het oefenen in de vogezen met de :r :] , wat dan weer 3 weken geduurd heeft voor dat je je zelf goed genoeg vind om mee te kunnen komen met de toer door de meierei is er hier weer enorm veel gebeurd en hep ie weer tijd nodig om weer bij te bene O-)

Zelf ken ik het nu wel maar die bakkenist van me blijft een belg (ische hond) B|

Linker bochten rechts zitten, rechterbochten links zitten of liggen.
Zal het maar moeten acepteren :?

Slijtboutje harstikke leuk dat het allemaal doorgaat :} :}

Wij komen, alleen of vaste bakkenist mee komt is niet zeker maar dan nog mag ie geen BBO

Wij dus ikke en vriendin zoizowel

stuur nog wel effe een mailtje

:) :) :)
 
Voor hoeveel personen ontbijt regelen Slijtboutje?
Laat maar ff wat weten
 
Laatst bewerkt:
De aanmeldingen stromen binnen over de mail.
Slijtboutje zit qua werk effe in een bijzonder drukke tijd, maar morgen heb ik tijd
om alles bij te werken.
En natuurlijk nog een aantal mensen terug te mailen ;)
Ik wacht nog tot zondag, Erwin, met het totaal aantal ontbijters enzo, als je het goed vind.
 
[Slijm modus]
Op vrijdag 01 oktober 2004 01:09 schreef slijtboutje het volgende:[/b][/url]
De aanmeldingen stromen binnen over de mail.

Mooi man, weet zeker wordt bere gezelligie :9~

Slijtboutje zit qua werk effe in een bijzonder drukke tijd, maar morgen heb ik tijd om alles bij te werken..

Herken drukke tijd toch mooi da goe kom ;)
Hep er zin an
[/slijmmodus]
 
De aanmeldingen stromen binnen over de mail.
Slijtboutje zit qua werk effe in een bijzonder drukke tijd, maar morgen heb ik tijd
om alles bij te werken.
En natuurlijk nog een aantal mensen terug te mailen ;)
Ik wacht nog tot zondag, Erwin, met het totaal aantal ontbijters enzo, als je het goed vind.

Slijtboutje, zet maar een hele rij vraagtekentjes achter mijn naam in't lijstje ;(
 
maar ik hoop wel dat we meer als 1 bikkel overhouden uiteindelijk B|

...ik ga weer even lekker aan de ural frutten zodat die in ieder geval in topconditie is.... :)

@slijtboutje; hoeveel man hebben zich nu definitief aangemeld

@de rest; hop, nog een week; aanmelden dat span!!!!!
 
Hoi, als ik mijn bakkeninst(te) kan overtuigen dan zijn wij ook van de partij. Morgen meer info. Omgeving d. bosch toch ? Ow. ja new on this forum.
 
Ok, we komen in ieder geval voor de rit. Of we overnachten zien we nog wel. Of ik de ural op een karretje zet of er op heenrijd moeten we nog even zien. We komen met zijn tweeen. Tot zaterdag. :]
 
======EXTRA======EXTRA=====EXTRA====EXTRA

Openingspost is nu gewijzigd, met daarin de voorlopige definitieve :+ lijst van deelnemers.

Allemaal effe lezen, en Er1win kan vast broodjes gaan smeren 8-)
 
Je hoeft voor mij helaas géén broodjes te smeren, moet de volgende dag met de familie op stap. Weet het, mis zo die brabantse blonde deerne die je had geregeld om me warm te houden in die koude nacht |(


       :+

@Flick, je hebt toch wel plekkie in span geregeld hé !!!!
Ben helaas nog steeds solorijder B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan