Brabants OliefantenTreffen (BOT)

Niet bevestigde aanmeldingen:

ratman1
zijspanrob
Mr Q
Janus??
Bikermouse
hevu
jasje

Zij die toch nog mee willen doen:

STUUR MIJ EEN MAIL MET DE BEVESTIGING EN HET AANTAL MENSEN WAARMEE JE KOMT!!!!!
Per omgaande krijg je plaats, tijd en routebeschrijving.
(Ik kan tenslotte moeilijk mijn adres op internet gooien)

'(
Had me reeds aangemeld maar sta nog in dit lijstje

Bij deze nogmaals,
komen met 2 dus 2x BBQ en 2x ontbijt
zend nog email ;) ;)
 
[me]oordopjes liggen klaar... *D [/me]



Had er trouwens nog iemand belang bij als ik een pmr setje meebreng inclusief helmsetjes, zodat 'men' dat kan uitproberen? :?
[me]ikzelf=wel benieuwd hoe ze 't doen & misschien heeft de organizassie d'r wat aan?[/me]
 

Oproep aan alle zijspanners die WEL komen :

Wie heeft er plaats voor een ouwe tovenaar in z'n/haar bakkie,na laatste berichtgeving blijft de chang hoogstwaarschijnlijk op stal... :(

Ik heb eigenlijk aan Catweazle belooft dat ie in het bakkie kon, maar kan dit MISSCHIEN niet waarmaken.

Wie heeft er plaats??

:)
 
Laatst bewerkt:
Als ik zo de 1ste post lees alleen prins. :? Tenzij de gastheer himself de bak nog leeg heeft, maar ik neem eigenlijk aan dat een van z'n kids al heeft gereserveerd. :)
Als je de beginposts nog beter leest, staat er slijtboutje + fraspie(=mijn maat)
Dus helaas, bakkie is hier ook vol ;(

Hee maar betekend dit nou ook dat Herr Flick helemaal niet komt, of watte :? :?

Trouwens RDZ, headsetje is zeer erg van harte welkom, is wel hendig, sjetten op de moto :9
 
Hee maar betekend dit nou ook dat Herr Flick helemaal niet komt, of watte :? :?


B|

Ik kom wellll....

Ik zit bij erwin in het bakkie, maar als er geen plaats is dan schuif ik er wel uit, en dan mag catweazle in mijn plaats! (belooft = belooft....).
En ik weet zo niet of Jos komt(is nog steeds onder voorbehoud, en of de vrouw van willie in het bakkie gaat.

:)
 
Ik kan natuurlijk wel een plaatsje aanbieden, maar aangezien mijn span achterzadel noch zijspanzetel heeft zal de eventuele passagier waarschijnlijk bijzonder weinig genoegen ondervinden van het gebeuren. '(
 
Ik kan natuurlijk wel een plaatsje aanbieden, maar aangezien mijn span achterzadel noch zijspanzetel heeft zal de eventuele passagier waarschijnlijk bijzonder weinig genoegen ondervinden van het gebeuren. '(
Ik heb nog een los zittinkje bij m'n velorexje. Kan ik wel meebrengen ter verhoging van de feestzit-vreugde. :?
 
En anders heb ik nog wel een solo over, mocht er iemand echt buiten de olieboot vallen.
Kent-ie toch nog meerijen. 8-)
 
uhhm, als roestendoenze nog steeds in mijn bak duikt heb ik geen plaats.... als roesten daar minder serieus over was dan kan ik dus 1 persoon bergen in't bakkie.......
 
uhhm, als roestendoenze nog steeds in mijn bak duikt heb ik geen plaats.... als roesten daar minder serieus over was dan kan ik dus 1 persoon bergen in't bakkie.......
B| <- kiektie serieus of kiektie serieus?

Een van mijn vorige posten hier ging over oordoppies...
[me]welke jij me hebt aangeraden ;) [/me]
 
ik heb 'm ik heb 'm....... geen plaats in mijn bakkie....... tis bezet....... ik snap 't al.......
ajjjaaaahhhjjjj auw auw, niet slaan...... sorry........

en die gehoorbescherming regelt zich vanzelf, zag net dat het 100km was, toertochten zijn altijd lekker bochies enzo (dus veel gasgeven.......) jouw gehoor is binnen 10km perfect beschermt hoor........
 
Ik heb nog een los zittinkje bij m'n velorexje. Kan ik wel meebrengen ter verhoging van de feestzit-vreugde. :?
Zit er ook een rugleuning bij? De stalen rand van de bak lijkt mij een goed begin voor een WAO-uitkering en dan mogen we straks nog meer belasting gaan betalen om de goede man van levensonderhoud te voorzien. Lijkt me geen briljant idee, dus tenzij iemand een complete zitbank met stevige rugleuning over heeft valt mijn span af voor passagiersvervoer.
 
Wil ik evt wel doen zodat Catweazle in de bak kan.

:)

Waa n scheet he', dankoewel :}

Kom met m'n eiges motor, loopt niet echt lekker, en omdat het een "oliefantentreffen" is durf ik daar met m'n sjoppert niet tussen te gaan rijden 8-)
Maar om heel eerlijk te zijn Wil ik in een bakkie meeee, om weer meer gemotiveerd te worden om vaart te zetten achter mijn project.

full
 
Waa n scheet he', dankoewel :}

Kom met m'n eiges motor, loopt niet echt lekker, en omdat het een "oliefantentreffen" is durf ik daar met m'n sjoppert niet tussen te gaan rijden 8-)
Maar om heel eerlijk te zijn Wil ik in een bakkie meeee, om weer meer gemotiveerd te worden om vaart te zetten achter mijn project.

(Afbeelding)


Laatste updeet :

Je kan hoogstwaarschijnlijk in de bak van een M72
 
tja....ega-lief is ziek, en gaat daardoor niet mee...zo had ik heel even een lege bak, maar voordat ik na kon denken over vulling zat schoonmoeders er al in.... :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan