Brabants OliefantenTreffen (BOT)

slijtboutje

MF veteraan
15 okt 2001
3.201
10
Voor het eerst in de M-F historie wordt er een Zijspanmeeting georganiseerd.
Datum 9/10 oktober.
Op veler verzoek,en omdat dat gewoon leuk is, wordt het een toer met barbeque en kampvuur na :9
Plek is er genoeg om in alle weersomstandigheden, binnen danwel buiten, te stoken, en de spannen binnen te stallen.

OP ZATERDAG 9 OKTOBER OM 14.00u


verzamelen bij Slijtboutje
Bakkie doen, tentje opzetten en vervolgens een rit door de dreven van de Meierij.
Het wordt een rit van bijna 100 kilometer.

Daarna, zoals gezegd, barbeque en kampvuur na.
Om de kosten voor de organisatie overzichtelijk te houden, stel ik voor dat eenieder Zopie voor de avond meebrengt

De barbeque bestel ik wel bij de lokale vleesboer en kunnen we gewoon hoofdelijk omslaan.

Er1win zal zorgen voor het ontbijt :}

Tot nog toe hebben zich 12 spannen aangemeld.
Sommigen blijven bbqen en ontbijten, anderen gaan 's-avonds naar huis.
Het kampeerterrein ligt bij Slijtboutje op het gazon van de boerderie, en is van alle gemakken voorzien, zoals; stromend water(als het regent), modern sanitair(?) en valse honden :+
Voor regen hoef je niet bang te zijn, want er is genoeg plek om zelfs het kampvuur binnen te doen.
Voor de duidelijkheid: Zelf tent enzo meebrengen!!!

In de verwerking van de mails hoop ik dat ik geen fouten heb gemaakt of iemand over het hoofd heb gezien :o
Mocht dat toch zo zijn: effe mailen.

Mochten sommigen nog speciale wensen hebben, ook even laten weten aub.

Aanmeldingen met bevestiging via de mail:

1. slijtboutje&Co + fraspie 5 bbq 5 ontbijt
2. Er1win 2 bbq 1 ontbijt
3. halflive + bmwoman 2 bbq 2 ontbijt
4. roestendoenze 1 bbq
5. Herr Flick und Frau Helga,
6. Willie en Toos met kinders 7 bbq 4 ontbijt
7. catweazle 1 bbq
8. Mogu 5 bbq 5 ontbijt
9. 3wheel 1 bbq
10. Prinsje 1 bbq 1 ontbijt
11. Roadrocket_aan_het_w 2 bbq
12. xzor1 2 bbq 2 ontbiijt
13. hevu 2 bbq 2 ontbijt
14. Moturist 1 ontbijt

Onder voorbehoud aangemeld:

Ralfie
Jos

Niet bevestigde aanmeldingen:


ratman1
zijspanrob
Mr Q
Janus??
Bikermouse
jasje

Zij die toch nog mee willen doen:

STUUR MIJ EEN MAIL MET DE BEVESTIGING EN HET AANTAL MENSEN WAARMEE JE KOMT!!!!!
Per omgaande krijg je plaats, tijd en routebeschrijving.
(Ik kan tenslotte moeilijk mijn adres op internet gooien)



 
Laatst bewerkt:
Wel een erg optimistisch lijstje, dat je Ralfie en Roestendoenze er al in op neemt :P :+
 
Vindt dit leuk, maar een weekend met camperen leuker!
Een weekend kamperen is zeker leuker.
Qua plek enzo kan dat best maar daar komt nogal wat aan organisatie bij kijken.(fourage enzo)
Is geen geringe klus.
 
Een weekend kamperen is zeker leuker.
Qua plek enzo kan dat best maar daar komt nogal wat aan organisatie bij kijken.(fourage enzo)
Is geen geringe klus.

Maar wel de moeite waard ;) .

Komen er geen pizzabrommers bij jou in de buurt? :9 En verder gewoon zelf ontbijt meenemen :?

8-)
 
Maar wel de moeite waard ;) .
:^ :^ :^


Als ik in campeer-mode kom, heb ik sowieso meestal eet/drink/snoep voorraad bij me. En dan lekker prutsen met 'n camping brandertje. *D (en mensen met andere voorkeuren kunnen ook hun driewielers richting dorpsplein sturen om een bakkie friet te scoren oid O-) )



@Ralf: Als de v'rex nog in Z'phen verblijft tegen die tijd, bied ik me bij deze aan als bakkenist. ;) :P
 
Kamperen is natuurlijk het leukst.
Ik zie er alleen tegenop om voor 30 man koek en zopie te regelen.
Als iedereen zijn eigen drinken en ontbijt meeneemt, kunnen we inderdaad lux uit eten bij de locale Vetshop :)
Ik dan wel voor een kampvuur (ook evt. binnen te doen, bij slecht weer) en een pan soep ofzo.
En wat die datum betreft; we zijn uiteindelijk maar met niet zo veel man, dus daar kan ook gemakkelijk in geschoven worden.
Zijn er nog meer die op de negende/tiende niet kunnen?
Zijn er die op de 16/17e niet kunnen?
 
wij nnemen wel een kistje/treetje bier mee dan is in ieder geval jouw deel van de catering gedekt.
als we allemaal wat lappen voor het frietkot mogen we dan éééééén nachtje blijven logeren? pliesplies :} :} :} :} :} :} :}
 
:^ :^ :^


Als ik in campeer-mode kom, heb ik sowieso meestal eet/drink/snoep voorraad bij me. En dan lekker prutsen met 'n camping brandertje. *D (en mensen met andere voorkeuren kunnen ook hun driewielers richting dorpsplein sturen om een bakkie friet te scoren oid O-) )



@Ralf: Als de v'rex nog in Z'phen verblijft tegen die tijd, bied ik me bij deze aan als bakkenist. ;) :P

héh nee héh zo lang gaat dat toch niet duren met dat velorexje?
als het in augustus nog niets is zie ik me bijna genoodzaakt op te treden :(
 
Kamperen is natuurlijk het leukst.
hé hé
Ik zie er alleen tegenop om voor 30 man koek en zopie te regelen.
Low budget kant en klaar erbsensuppe + stokbroodie

Als iedereen zijn eigen drinken en ontbijt meeneemt,
Ik regel voor alle deelnemers wel het ontbijt (sponsering BOT)

kunnen we inderdaad lux uit eten bij de locale Vetshop :) Spek op kampvuur met brood (Of gaan we op de vitamientjes letten?)

Ik dan wel voor een kampvuur (ook evt. binnen te doen, bij slecht weer) en een pan soep ofzo. Check

En wat die datum betreft; we zijn uiteindelijk maar met niet zo veel man, dus daar kan ook gemakkelijk in geschoven worden.
Zijn er nog meer die op de negende/tiende niet kunnen?
Zijn er die op de 16/17e niet kunnen?

Ik voel dat het goed gaat komen :+
 
:^ :^ :^


Als ik in campeer-mode kom, heb ik sowieso meestal eet/drink/snoep voorraad bij me. En dan lekker prutsen met 'n camping brandertje. *D (en mensen met andere voorkeuren kunnen ook hun driewielers richting dorpsplein sturen om een bakkie friet te scoren oid O-) )



@Ralf: Als de v'rex nog in Z'phen verblijft tegen die tijd, bied ik me bij deze aan als bakkenist. ;) :P

Is dat ding nou nog niet in het zuiden?

Moek anders een keer met de aanhanger rijden?
Je zegt het maar. Kan ik gelijk een keer die tanker van Ralf zien :) :9
 
Is dat ding nou nog niet in het zuiden?

Moek anders een keer met de aanhanger rijden?
Je zegt het maar. Kan ik gelijk een keer die tanker van Ralf zien :) :9
Nee, nog niet afgeleverd :( . Verdomme nog steeds geen tijd gehad. Over 2 weken weer op de honden van schoonma passen dus dan helemaal geen tijd meer.

Als je een keer deze kant op wilt rijden zijn jullie ook van harte welkom :) .
 
Nee, nog niet afgeleverd :( . Verdomme nog steeds geen tijd gehad. Over 2 weken weer op de honden van schoonma passen dus dan helemaal geen tijd meer.

Als je een keer deze kant op wilt rijden zijn jullie ook van harte welkom :) .
NOu RDZ, roept U maar :)
 
Kunnen we het volgende week wel over hebben. *D (nadat gebleken is of ik een 3wieler heelhuids door een wei kan navigeren) :PDatum staat nog op 10e. Wordt 't dan 9e op 10e of 10e op 11e? :?
Vergeet de Elandproef niet 8-) :+

Wat de datum betreft; die is makkelijk te verzetten.
Als nou iedereen in het weekeind van 16/17 wel kan, is het opgelost.
Maar dan moet men zich wel even melden hier.
 
Vergeet de Elandproef niet 8-) :+

Wat de datum betreft; die is makkelijk te verzetten.
Als nou iedereen in het weekeind van 16/17 wel kan, is het opgelost.
Maar dan moet men zich wel even melden hier.
We hebben in 'wat is waar te doen' eigenlijk een meerkeuze poll nodig. Dan kun je verschillende opties ingeven en dan kunnen deelnemers aangeven op welke opties ze wel (of niet) kunnen meedoen.

Doe anders maar weer het 'truukje' vh obt topic. Meerdere data met kruisjes achter de deelnemers als je er van uit gaat dat ze mee kunnen. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan