Brabants OliefantenTreffen (BOT)

Kunnen we het volgende week wel over hebben. *D (nadat gebleken is of ik een 3wieler heelhuids door een wei kan navigeren) :P

hier worden toch wel foto's van geplaatst toch?

hou je camera bij de hand voor het geval er een hek oversteekt!


:+ :]


full
 
Zet er ff een polletje bij dan voor datum en al dan niet kreperen (ow nee kamperen)


Ik meen ergens gelezen te hebben dat er ook al een kampeerweekendje zou zijn in de buurt van St Oedenrode
 
Zet er ff een polletje bij dan voor datum en al dan niet kreperen (ow nee kamperen)


Ik meen ergens gelezen te hebben dat er ook al een kampeerweekendje zou zijn in de buurt van St Oedenrode

In Geffen vindt op 2,3 en 4 juli het zomertreffen van de UDCN plaats (= ook een kampeerweekendje) mischien bedoel je dit?
Ik heb me vanavond opgegeven en ben met m'n Uralleke van de partij.
 
1
:o
2
B|
3
Slag in z'n wiel? :? :? :? Of is dat een feature van de Mozilla browser? :?


hij zit te swingen op zijn motor van vreugde over zoveel voorpret. :+
ik kan iedereen aanraden de nieuwe firefox te downloaden, de snelste en strakste browser die ik ooit gehad heb.
veel stabieler en veiliger als dat gammele explorer spul, onbergrijpelijk dat beide mosaic als basis hebben. :X
 
Ik kijk er naar uit.
voor mij kan de een week eerder ook en de een week later is iets minder aantrekkelijk voor mij. de 10e is in elkgeval Okee.

laten we allemaal wat meenemen voor eten en drinken. Ik neem in elk geval wel een krat HJ mee.
 
Vergeet de Elandproef niet 8-) :+

Wat de datum betreft; die is makkelijk te verzetten.
Als nou iedereen in het weekeind van 16/17 wel kan, is het opgelost.
Maar dan moet men zich wel even melden hier.

16/17 is wat mij betreft ook goed,
en eten en drinken neem ik zelf mee!!
 
Moet niet zo'n schuifdatum worden weer. ;)


Ik stel voor dat Slijtboutje een aantal data neerzet die hem het beste lijken. En dat wij humble (aspirant) spanners dan ieder voor onszelf een wel/niet respons geven.

Dan kan Slijtbout uiteindelijk de datum kiezen waar de meeste mensen een 'wel' hebben staan.

Bijv:

9 okt = wel
10 okt = niet
16 okt = wel
17 okt = wel
 
voor mij en bmwoman maakt het geen klap uit. het weekend van 24 okt moet ik werken dus graag een van deze dagen
9 okt = wel
10 okt = wel
16 okt = wel
17 okt = wel
tot ziens
 
Ik heb wel een voorkeur voor een zaterdag i.p.v. een zondag
(er vanuit gaande dat de bovengenoemde datums als afzonderlijk zijn bedoeld en niet als heel weekend)
met overnachting van zaterdag op zondag is natuurlijk perfect, verder maakt het mij niet uit. 16/17 is ook prima
 
Laatst bewerkt:
9/10 = ok
16/17= ok

Moet het wel ruim van te voren weten, want dan kan ik nog m'n diensten aanvragen.
Dus....
 
Vergeet de Elandproef niet 8-) :+

Wat de datum betreft; die is makkelijk te verzetten.
Als nou iedereen in het weekeind van 16/17 wel kan, is het opgelost.
Maar dan moet men zich wel even melden hier.
Ik heb wat heen en weer gelezen in dit topic en volgens mij heeft er nog niemand gereageerd die de 16e/17e niet kan.


Misschien dat er een aantal die als 'deelnemer' staan genoteerd dit topic nog niet hebben gevonden. :? Ik zou een mail-lijstje kunnen maken van de huidige deelnemers. Kunnen we een info-bommetje sturen. }) (maar ik zit me er dan wel weer tegen de organizassie aan te bemoeien :X )


Eerst maar eens m'n zaakjes op orde maken, da'k sowieso een 3wieler heb in oktober. B|
 
Okay dan, zet deze ouwe lul dan ook maar onder voorbehoud op het lijstje...

ik moet even wachten tot 1 sept, dan krijg ik m`n werkrooster voor de wintermaanden......
 
howdy mensen;
zet mij ook maar op het lijstje, is ver genoeg weg (nu kan de kleine elk moment geboren worden.....;-))

afhankelijk van de uiteindelijke datum (alles voor mij prima) gaat mijn vrouw al of niet mee; zo niet kan ik zowel in het span als in de tent 1 gast meenemen.

greetz
Steven
 
Ik zal straks even grondig de openingspost verbouwen.
Nieuwe deelnemers en nieuwe inzichten 8-)
 
Attentie, Attentie!!!!!
Openingspost ingrijpend gewijzigd 8-)

Shoot!!!!!
 
Tot nu toe 18 liefhebbers :] , dat gaat bere-gezellie worden!
Als ik iets moet (of mag) regelen dan hoor ik het wel.
Het ochtendeten voor de deelnemers (BOT sposoring) regel ik wel, had ik al beloofd toch.
 
Laatst bewerkt:
Tot nu toe 18 liefhebbers :] , dat gaat bere-gezellie worden!
Als ik iets moet (of mag) regelen dan hoor ik het wel.
Het ochtendeten voor de deelnemers (BOT sposoring) regel ik wel, had ik al beloofd toch.
Kom anders maar een keer deze kant op ploffen. (liefst op je Bami-bike) 8-)
Kunnen we de plannen een beetje doornemen ;)
 
Kom anders maar een keer deze kant op ploffen. (liefst op je Bami-bike) 8-)
Kunnen we de plannen een beetje doornemen ;)

Afspraak op korte termijn wordt sushi-bike
Afspraak op middellange termijn wordt wodka-bike
Afspraak op lange termijn wordt bami-bike
Mail me ff, dan spreken we iets af!
 
Terug
Bovenaan Onderaan