Brabants OliefantenTreffen (BOT)

elke datum ok dan zal de brommert met steunwiel het wel weer doen. Moet het weer doen #@$%$%^%&@#! ;)
 
Urlaub, slijtboutje? Ik hoor nix!
Ja, zoiets. Sorry. :o
Ben vandaag nog openneer naar Die Heimat geweest om een zo goed als nieuwe Africatwin op te halen.
Had het effe druk de laatste dagen.
Ga U morgen even mailen
 
Ifgotgeenmail (heb ik je ook al eerder laten weten op jou meeladres)
Ken da nou :? :? :?
Ik heb een mail gestuurd op het adres dat je opgaf, en ik heb niks van je ontvangen.
Snap ik niks van.
Probeer het nog eens naar qh apestaart planet.nl

Ik probeer meteen nog een keer te mailen.

[edit] mail nog een keer verstuurd
 
Laatst bewerkt:
Ken da nou :? :? :?
Ik heb een mail gestuurd op het adres dat je opgaf, en ik heb niks van je ontvangen.
Snap ik niks van.
Probeer het nog eens naar qh apestaart planet.nl

Ik probeer meteen nog een keer te mailen.

[edit] mail nog een keer verstuurd


Je ziet alles komt goed, tot woensdag !!
 
Je ziet alles komt goed, tot woensdag !!
Eindelijk is het er toch van gekomen. :)

Bezoek gehad van Er1win. Zaken doorgesproken en tot de conclusie gekomen; 'Het komt goed' 8-)

We gaan uit van het weekeinde van 9/10 oktober.
Rond de middag verzamelen, bakkie,tentje opzetten, toertje, vlees branden, biertje,biertje en nog een.
Volgende morgen allemaal weer fris ( :? ) naar huis brommeren.

Binnenkort moet ik de route nog uitzetten.
Verwacht dat het iets wordt van rond de 100 kilometer, over kleine weggetjesin de Meierij.

LEES EVEN DE OPENINGSPOST NOG DOOR.
 
Laatst bewerkt:
Helaas, het weekend van 9 en 10 oktober zal voor mij niet lukken (werken). Het weekend ervoor of erna kan (onder voorbehoud) wel........
 
Eindelijk is het er toch van gekomen. :)

Bezoek gehad van Er1win. Zaken doorgesproken en tot de conclusie gekomen; 'Het komt goed' 8-)

We gaan uit van het weekeinde van 9/10 oktober.
Rond de middag verzamelen, bakkie,tentje opzetten, toertje, vlees branden, biertje,biertje en nog een.
Volgende morgen allemaal weer fris ( :? ) naar huis brommeren.

Binnenkort moet ik de route nog uitzetten.
Verwacht dat het iets wordt van rond de 100 kilometer, over kleine weggetjesin de Meierij.

LEES EVEN DE OPENINGSPOST NOG DOOR.


Het was gezellig Slijtboutje, Slijtboutintje en Slijtboutinderkes.
Goeie Brabantse teil pleur.
Lekker stekkie voor de BOT (ok om te wonen trouwens ;) )
Als iedereen nou ook nog ff iets lekkers (in de vorm van bier of zo) meebrengt, voor 's-avonds, dan komt 't gegarandeerd goe.
Heb er zin in.
Hou het heel in France Slijtboutje m.a.w. maak geen Slijtboutfoutje!
We spreken elkaar, groetjes aan je vrouw en kinderen
 
slijtboutje ik schiet helemaal vol, dat het bot er toch echt gaat komen.
ik wil je vast bij voorbaat danken voor al de voorbereiding die je erin stopt.
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
ik ga es eens hier probeeren })
full

Hier missen wij nog 10 Zijspannen om de 100 vol te krijgen,
geef u allen op!!!!!
 
Per 18 augustus zou ik de gele 400 met span bij m'n motorboer kunnen neerzetten, ter aanvang van het aanbouw project.

Komt ff een ander projectje tussen. De wegligging van de rooie 400 is nl ineens niet meer zo goed. O-)


Ik weet niet of ik beide projecten parallel kan aanbieden en welke invloed dit heeft op de eind-data hiervan. ;)
 
top! altijd leuk om met een kudde olifanten rond te gaan :] en leuk dat dat dan ook nog eens in het plaatselijke wildpark kan gebeuren...het is voor mij toch zeker zo'n 15km rijden naar den bosch... 8-)

dussss......mits mijn russische vriend er ook dan nog zin in heeft ben ik (waarschijnlijk met ega in de bak) van de partij! ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan