Brabantse Nacht 2

CandyLightningMaus

Die hard MF'er
7 nov 2002
852
0
Brabantse Lange Nacht editie 2!
Datum: ZATERDAG 1 FEBRUARI
Tijd: 18.30 BIJ HEZEMANS



VOOR DE LAATSTE UP-DATE EN DE TEAMINDELING ZIE PAG. 24
 
Laatst bewerkt:
Tof Maus,

Ik ben erbij en zal rest van Prinsenbekenaren eens polsen maar dat zit meestal wel goed ;) .

Ik lees aandachtig mee..
 
Mooi, dus CL Mause neemt de organisatie op zich? :P

Maar eh, willen jullie alweer afgestraft worden op de kartbaan of gaan we andere niet motorgerelateerde dingen doen? ;)

I'm in !!!
 
Ideeën zijn welkom ... Misschien valt er iets te verzinnen waarin de kansen een beetje eerlijker verdeeld zijn. Hoef ik ook niet de rest van de avond in een door jullie uitgezocht hitsig Hunkemoller setje op pad. (zie Brabantse Nachten zijn lang 1)
 
Laserschieten?? is niet echt motorgerelateerd maar wel leuk al is het lang geleden dat ik dat eens gedaan heb.

Als je dan verliest Maus dan zien ze je in ieder geval niet zo lopen in het donker.. ;)

Trouwens met dat ultra violet licht daarbinnen steekt wit wel erg af. :9~
 
Niet erg motorgerelateerd is misschien alleen maar goed voor sommige onder ons.
Ik heb hem toegevoegd.

Enne...
Waarom wit? Zijn nog veel meer leuke (spannende) kleurtjes! Bovendien was t niet de bedoeling dat ik vooraf al zo ging rond rennen geloof ik. Of heb ik bij deze ook al bij voorbaat vreselijk verloren?
(Wat dat betreft is laserschieten zeker n goeie optie. Naar mijn weten doe je dat in teams toch? Dus ben ik niet de enige die achteraf de l*l is!!!) :}
 
Goed idee. Wat dachten jullie van karten bij Hezemans in Eindhoven? Lekker centraal
 
Eerst maar ns afwachten wat de rest nog te melden heeft? Misschien krijgen we nog wel meer geweldige ideeën? Enne ... Dragon, poolen/snooker is wel leuk maar niet als je met n grotere groep ben. Wordt beetje moeilijk zeg maar.
 
Eerst maar ns afwachten wat de rest nog te melden heeft? Misschien krijgen we nog wel meer geweldige ideeën? Enne ... Dragon, poolen/snooker is wel leuk maar niet als je met n grotere groep ben. Wordt beetje moeilijk zeg maar.

In Eindhoven zit een wat groter snookercenter (bij het station)
 
4 man per tafel,5/6 tafels huren,de hele tent waarschijnlijk. ;)

Maar ik vind alles best,als 't weer karten wordt moet ik toch maar een keer doordeweeks(lees:als 't rustig is) gaan oefenen. :)
 
bullit house Tilburg? Paintballen!!!!!!!!!!
Als je geraakt word met paintballen dan weet je het de volgende dag nog }) .
Laserschieten is saai gaan er een paar lampjes knipperen.

MZZL'Z Spank
 
Mischien een themafeestje bij de Eeterij in Diessen of de Heksenkethel in Udenhout. (is ongeveer dezelfde prijs all-in)

In Tilburg zit ook nog een zaak waar je met diverse voertuigen kunt racen en zelf een pit-stop met bandenwissel moet maken !! (dit alles is wel schaal 1 op 10 o.i.d.) ;)
Racebanen voor volwassenen dus. :9

Ik vindt eigenlijk alles wel best so you can count me in.
 
Ik hou dit topic in de gaten natuurlijk, moet nog wel een paar dagen weg voor mijn werk deze maand dus ik ben ook benieuwd naar de datum. Lasergun is idd niet zo maar het maakt me niet zoveel uit.
 
geen angst RRR1, de kans is groot dat het toch pas in het volgende jaar werkelijkheid gaat worden die 2e Brabantse Nacht. Sinterklaas heeft pas weer net zijn kont gekeerd en met de Kerst en Oud en Nieuw voor de deur heeft iedereen het al druk genoeg. En zijn of haar pleuros hard genoeg nodig ook. Lijkt me dus een beter plan om tot het begin van 2003 te wachten. Of het moet zijn dat de meeste onder ons zo vreselijk ongeduldig zijn dat dat veel te lang gaat duren. Dan niet natuurlijk!?!
 
Hey Fabian ... Ben jij ook van de partij de eerst volgende keer? Denk dat sommige onder ons (ga geen namen noemen) dat wel op prijs zullen stellen!
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 07 december 2002 16:50 schreef CandyLightningMaus het volgende:
Hey Fabain ... Ben jij ook van de partij de eerst volgende keer? Denk dat sommige onder ons (ga geen namen noemen) dat wel op prijs zullen stellen!

Ik ben erbij denk ik ja :) Ligt eraan wat we gaan doen tenmiste, ben niet zon discobowler bijvoobeeld :+
 
Nou ja aangezien de voorkeur deze keer naar een bezigheid iets meer centraal brabant gelegen uitgaat. En er nu al 'anti' Worsterhout leuze worden geroepen (niet door mij overigens, ik heb me daar de vorige keer in die kroeg na het karten goed vermaakt) zal het disco bowlen wel niet zo heel hoog gaan scoren vermoed ik. Maar zeg nooit nooit natuurlijk!
 
Haga-San doet naturlijk ook weer mee, al wordt mijn enthousiasme wel getemperd als CL Maus niet in het Hunkemoller setje komt... :( haha ;) (laat het mijn vriendinnetje maar niet horen hehe).

Effe reageren:

- Karten is mijn voorkeur!
- Hezemans/EHV is prima
- Schieten is ook leuk maar liever karten.
- Discobowlen ken ik niet exact maar.. lijkt me wat minder.
- Fabian moet niet zeuren en gewoon komen!!! ;)
- RRR1 hetzelfde
- De Steak koning (koen) moet ook mee.

Grtzz HagaSan.
 
karten bij Hezemans is prima verzorgd (als je gaat voor karren en happen) of je splits de avond in karten bij hezemans en happen in Oirschot, The longhorn of zo. Eindhoven centrum met een grote groep is imho geen optie. wanneer gaat het gebeuren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan