Brad Binder

Brad komt voor 2022 op het podium in de MotoGP

  • Nee, hij mag blij zijn met top 10 posities

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, vast wel een keertje

    Stemmen: 14 77,8%
  • Ja, sterker nog, hij gaat voor het wereldkampioenschap in 2023

    Stemmen: 4 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Tof topic en er kan er natuurlijk maar 1 zijn die deze aangemaakt heeft ;)
Gaan nog heel wat pagina s bij komen in de (nabije) toekomst
 
Nou het valt mij ook gewoon ronduit tegen van dhr. BInder.!!

man man wat was dat op BRNo een uitschieter
 
Nou het valt mij ook gewoon ronduit tegen van dhr. BInder.!!

man man wat was dat op BRNo een uitschieter
Wat voor KTM geldt is volgens mij dat alles nog draait om data. Als ze die wél hebben, zoals Brno waar ze met Dani kort tevoren getest hadden, of op thuiscircuit Red Bull Ring, dan gaat de KTM goed. Als ze de data niet hebben, is het wisselvallig. Met andere woorden, de motor is in orde, maar hoe ze 'm in moeten zetten per circuit maakt veel verschil. De huidige motor wordt nog niet lang genoeg gebruikt in genoeg verschillende omstandigheden om een solide basis te hebben die overal wel min of meer werkt.
 
Wat voor KTM geldt is volgens mij dat alles nog draait om data. Als ze die wél hebben, zoals Brno waar ze met Dani kort tevoren getest hadden, of op thuiscircuit Red Bull Ring, dan gaat de KTM goed. Als ze de data niet hebben, is het wisselvallig. Met andere woorden, de motor is in orde, maar hoe ze 'm in moeten zetten per circuit maakt veel verschil. De huidige motor wordt nog niet lang genoeg gebruikt in genoeg verschillende omstandigheden om een solide basis te hebben die overal wel min of meer werkt.
Daar zit zeker iets in maar dat maakt het verhaal niet sluitend ;)
Ze rijden ook back 2 back races op hetzelfde circuit, ook dan kan hij geen potten breken.
 
Daar zit zeker iets in maar dat maakt het verhaal niet sluitend ;)
Ze rijden ook back 2 back races op hetzelfde circuit, ook dan kan hij geen potten breken.
Jerez Race 2: DNF
Spielberg Race 2: p8
Misano Race 2: DNF
Aragón Race 2: DNF

Over gebrek aan data gesproken... _O-:X
 
Jerez Race 2: DNF
Spielberg Race 2: p8
Misano Race 2: DNF
Aragón Race 2: DNF

Over gebrek aan data gesproken... _O-:X

Precies wat ik zei toch ?!
Data van race 1 kunne ze gebruiken voor race 2.
Hij zat er tijdens de 2de races op dezelfde circuits telkens niet veel beter bij dan tijdens de 1ste races.. wat ik zo uit mijn geheugen weet.
 
Teken ik meteen voor !
Word wel krap in de top 4 dan, zie het SRT er ook graag bij en een van de marquezen wil er vast ook wel bij :P
 
Mooie twee weekenden van Brad: Eerst laten zien waarom hij ‘sunday man’ wordt genoemd en keurig 4de worden na een matige kwalificatie. Om hierna even zijn enorme cohones te laten zien en winnen op een zeiknatte baan met slicks onder een motor met 280 PK.
Hierom ben ik fan van die gozer.
 
Mooie twee weekenden van Brad: Eerst laten zien waarom hij ‘sunday man’ wordt genoemd en keurig 4de worden na een matige kwalificatie. Om hierna even zijn enorme cohones te laten zien en winnen op een zeiknatte baan met slicks onder een motor met 280 PK.
Hierom ben ik fan van die gozer.
Heeft ook wel een hele aparte rijstijl.
 
Gisteravond met een hele grote smile zitten kijken. Wat een held!
 
Terug
Bovenaan Onderaan