brakbrik-pic

Jasje

MF'er
17 apr 2003
138
0
Den Haag
Hier istie dan.Een onvervalst brakbrik.(met dank aan CB400F) :+ Zegt geen boe of bah, accu heeft aan het infuus gelegen, maar bleek allang overleden.Mist een paar zekeringen, rem- en koppelingskabel moet vervangen worden,nieuwe plaat halen(blauw!)etc.etc. En dan nog weet ik niet of zij het zal doen. Waar moet ik beginnen? In ieder geval heb ik grootse plannen om er iets moois van te maken en heb mezelf hopelijk een grote dosis lol (en ws frustraties)op de hals gehaald. I'll keep u informed!
(nu nog kijken of ik het piccie erbij gevrot krijg)
full
 
Laatst bewerkt:
en hij rijdt? Dan heb ik nog hoop :)


ps. Ik rij stiekem ook nog een vfr uit '97 voor naar m'n werk, mag ik dan wel hier op het brikkenforum meepraten? :?


Nou vooruit dan ;) . Brikkie ziet er nog best goed uit hoor. Zet er eerst maar een goeie accu in en dan kijken wat ie wel en niet doet :)
 
Leuke brommert,
als ik de mijne kocht zag die er heel wat slechter uit! Gewoon benzine erin, aan de accu van de auto leggen (of een nieuwe erin) en starten maar; bij mij lukte het ook!
 
Ziet eruit als een gezond uitgangspunt voor een hoop brikplezier. :+
En wie weet; misschien geef je ooit die VFR een schop.... :+
 
Hoera, weer eentje van de sloop gered.
Hij ziet er nog goed uit, toch? *D

Gauw proberen natuurlijk!
Effe bougies oplappen, beetje benz erin en gaaaaaaaaaaannnn.

Succes met de reanimatie1 :)
 
Gefeliciteerd er mee.
Zitten nog mooie Koni's onder.
Je kunt hem toch gewoon aantrappen met z'n kicker.
 
Je kunt hem toch gewoon aantrappen met z'n kicker.
Als de accu overleden is kun je hem ook niet aankicken, er is namelijk geen spanning meer over voor de bobines :) , zodat de bougies niet meer vonken, plus het is zeer slecht voor de dynamo (die moet constant full power leveren dan)en spanningsregelaar.
:P

verder mooi brikkie hoor :P
Op zondag 08 juni 2003 04:03 schreef hplaverda het volgende:
Die CB's worden ondertussen een Cultus Brik.
Komen er steeds meer terug op de weg.

oeiii, voor dat we het weten rijden de bekende nederlanders straks ook op brikies :+ :P
 
Op zaterdag 07 juni 2003 13:15 schreef Jasje het volgende:en hij rijdt? Dan heb ik nog hoop :)

Ja hoor, hij loopt alleen nog niet echt stationair (als ik binnenkort weer eens wat tijd heb ga ik alles eens even nakijken.

Het heeft alleen af en toe zijn mindere kanten. Het is af en toe weer een verrassing of alles het weer doet. Ik was gisteravond bij mijn broer. En ik had aan het begin van de avond nog even voor de zekerheid gecheckt of mijn licht het wel deed. Geen probleem, licht werkte prima. Ga ik om half twaalf weg, zet ik het contact aan, brand het achterlicht niet :? . Ik balen natuurlijk, zonder achterlicht ga ik nou niet in het donker rijden. Maar een beetje met de schakelaar en de lamp zitten klooien en ineens deed ie het weer. Maar snel naar huis gereden en onderweg telkens even checken of hij nog brande, maar geen problemen meer gehad.
 
1
Dan heb ik nog hoop :)

2
ps. Ik rij stiekem ook nog een vfr uit '97 voor naar m'n werk, mag ik dan wel hier op het brikkenforum meepraten? :?
1
Een hele hoop hoop, mag ik hopen? ;) Ziet er compleet genoeg uit. *D Voel je nog wat weerstand als de de kick intrapt? Heb je de bougies & luchtfilter al eens goed bekeken? Heb je eerst de vlotterkamers leeg laten lopen, voor je startpogingen?

2
Pfff ik rij zelfs wel eens in een opel kadett naar m'n werk. ;)
 
Op dinsdag 10 juni 2003 13:28 schreef roestendoenze het volgende:2
Pfff ik rij zelfs wel eens in een opel kadett naar m'n werk. ;)

Zó grappig was ';t nou ook weer niet... Server hikte ff. Pardon, dubbel! :P
 
ziet er goed uit, wat ik zo zie is enkel uiterlijk vertoon. Gewoon aan verse accu hangen, kijken of je bougies vonken (zo niet vervangen) nogmaals controleren. bezine leiding ff doorblazen (beide kanten op) zodat je benzine toevoer helemaal vrij is. luchtfilter eruit en starten, moet werken.
 
Niet verkeerd; goed uitgangspunt voor een puik brikkie !

.. en zoals je al merkt heerst er best wel wat brikkenkennis op dit stukje van het net, en wordt het graag gedeeld.. houd ons op de hoogte ! :) ;)
 
Niet verkeerd; goed uitgangspunt voor een puik brikkie !

.. en zoals je al merkt heerst er best wel wat brikkenkennis op dit stukje van het net, en wordt het graag gedeeld.. houd ons op de hoogte ! :) ;)

er zijn gewoon een hoop CB brikkers :+ Die Honda(a) blijft gewoon erg trouw aan zijn baasjes :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan