brandende knipperlichten!!

miehoe

MF veteraan
2 okt 2004
1.488
0
Schubbenkuttenveen
hallo,

Ik moet mijn motor nog maar eens een keertje invoeren. nu kwam ik vandaag een klein probleem tegen. WAAROM BLIJVEN MIJN KNIPPERLICHTEN CONTINU BRANDEN!!!!! ik vind het lelijk en dat buiten het feit om dat deze voor de invoerkeuring moeten knipperen!! (tenzij hier niet op gelet gaat worden, laat me dat dan ff weten)

hoe kan ik mijn knippers weer laten knipperen??
verder is mijn toerenteller dood, maar ik denk dat dat geen probleem zal zijn bij de invoer
 
Hoi,

Hoort dat niet gewoon van mijn Fzx blijven de voor knipperlichten ook continu branden en als ik me knipperlicht aan doe knipperen ze gewoon.
Komt omdat het een amerikaanse import fiets is.
Krijg je gewoon een vermelding op je kentekenbewijs'bijzonder verlichting' dat je die verlichting mag voeren.

groeten Peter
 
het is geen import. ja eigenlijk wel. uit belgenland. maar niet uit amerika ofzo. hij heeft er wel andere knippers op gezet, maar dit zou het knipperen niet moeten veranderen. waar ergens kan ik die relais vinden? zit dat in een centraal kastje of ergens tussen de bedrading?

ik hoor het graag
 
het is geen import. ja eigenlijk wel. uit belgenland. maar niet uit amerika ofzo. hij heeft er wel andere knippers op gezet, maar dit zou het knipperen niet moeten veranderen. waar ergens kan ik die relais vinden? zit dat in een centraal kastje of ergens tussen de bedrading?

ik hoor het graag
Kijk effe wat voor lampjes d'rin zitten. Als het lampjes met 2 aparte gloeidraden zijn dan gaan er ook 2 draden naar je knippers. Trek de kabel waar "constant" spanning op staat los van de kabelboom en je fiets is weer RDW-goedgekeurd... *O*

Als het níet van dat soort lampjes zijn moet je idd waarschijnlijk een andere relais hebben. Kosten niet veel vlgs. mij, maar waar 'ie zit bij jou fiets zou ik echt niet weten.
 
hallo,

Ik moet mijn motor nog maar eens een keertje invoeren. nu kwam ik vandaag een klein probleem tegen. WAAROM BLIJVEN MIJN KNIPPERLICHTEN CONTINU BRANDEN!!!!! ik vind het lelijk en dat buiten het feit om dat deze voor de invoerkeuring moeten knipperen!! (tenzij hier niet op gelet gaat worden, laat me dat dan ff weten)

hoe kan ik mijn knippers weer laten knipperen??
verder is mijn toerenteller dood, maar ik denk dat dat geen probleem zal zijn bij de invoer

Heb hetzelfde probleem gehad. Kijk es op de "How to LED knipperlichten monteren" (www.motor-forum.nl/forum/topic/72088?highlight=led%20knipper). Waarschijnlijk zijn bij jouw Appie vervangingsknippers gemonteerd, ik had bij de montage hiervan hetzelfde fenomeen.

Ander relais biedt de oplossing (zit links onder de buddy), maar de mijne had 10W knippers origineel ipv 21W. Rare jongens die Italiano's |(

Uiteindelijk opgelost met een universeel relais (te bestellen bij bijv. www.motozoom.nl. Voor 17 pleuro ben je dan klaar!

Suc6!
 
Laatst bewerkt:
Je hebt voor en achter verschillende wattage knipperlichten zitten.

Kijk maar na. :Y

Als je ze ook zonder de motor wilt laten knipperen zul je dezelfde knipperlichten moeten nemen.

Ik heb op mijn fiets 21 watt voor en 10 watt achter. Blijft ook continu branden tenzij ik de motor start.
 
Terug
Bovenaan Onderaan