brandende vraag over r6

Ik vind een r6 geen goeie startmotor

:? Voor iemand van 28jr mag dat geen probleem zijn,rijdt als een "brommer"makelijk in omgang,snel als het moet,maar rustig rijden vreet tie ook goed hoor :Y

Trouwens TS,mijn vrouw heeft haar R46 te koop staan,super mooie orig. Rossi uitv.,gelimiteerde oplage ;)
Bouwjr; 2005/km.stnd 10.850, in showroom staat,heeft nog nooit regen gezien.

interesse? pm-tje ;)
 
Als hier 3 mensen hadden gezegt dat het absoluut niks was, met onderbouwing denk ik dat TS er wel van af had gezien hoor. Hij vroeg of het iets was, en liet daar zijn keuze van af hangen. Een R6 kun je best rijden, en daarom gaat hij nu dus ook zoeken...

Net erg leuk om zo te reageren vind je niet?

Klopt, hoe moet ik anders reageren op dit topic? Mijn posts hebben geen toegevoegde waarde evenals de initiele vraag. Er zijn al zo ontzettend veel topics over dit onderwerp. Zou de publieke opinie in de loop der jaren veranderd zijn?

Een 600 racer kan ontzettend giftig uit de hoek komen! Menigeen wordt er nog door verrast en helaas ook ver-ast!

@Repsol_RR: leeftijd staat toch echt voor een groot deel los van jezelf kunnen beheersen ja of nee. Wat ik uitspook op de Duc verdient geen schoonheidsprijs en zou me echt mijn rijbewijs mogen kosten.... Ik ben ook 28 jaar oud....
 
Laatst bewerkt:
Klopt, hoe moet ik anders reageren op dit topic? Mijn posts hebben geen toegevoegde waarde evenals de initiele vraag. Er zijn al zo ontzettend veel topics over dit onderwerp. Zou de publieke opinie in de loop der jaren veranderd zijn?

Een 600 racer kan ontzettend giftig uit de hoek komen! Menigeen wordt er nog door verrast en helaas ook ver-ast!

@Repsol_RR: leeftijd staat toch echt voor een groot deel los van jezelf kunnen beheersen ja of nee. Wat ik uitspook op de Duc verdient geen schoonheidsprijs en zou me echt mijn rijbewijs mogen kosten.... Ik ben ook 28 jaar oud....

Dat segt ik,dan hanteren wij ongeveer dezelfde rijstijl op onze Duc's(zou het daar aan liggen dan :? _O- ) alleen ben ik ietsepietsjes ouder dan 28 :X
 
Ik moet zeggen dat de R6 een hele leuke fiets is om mee te beginnen. ik heb zelf ook een r6 (2003) bijna twee jaar in mijn bezit. Het is een fiets met een hoge speelfactor met genoeg vermogen.
Ik heb mijn fiets toevallig te koop staan. Deze advertentie kun je ook hier op motor-forum terug vinden.
Lees hem maar even en laat maar weten of je geïnteresseerd bent.
Mocht je nog vragen hebben let me know!
 
ik ben ook meteen begonnen op mn 18e met een R6 uit 2006. Heerlijke motor,duvels snel(als ik hem onbegrensd reed) en vrij vergevingsgezind als je beetje lomp rijdt. Je moet overigens niet vergeten dat het geen tourmotor is. ik kon er dan ook niet echt langer dan 3 a 4 uur per dag mee rijden zonder last te krijgen van mn polsen en nek. voor de kortere ritjes van 1a2 uur is t een heerlijke machine
 
Terug
Bovenaan Onderaan