brandende vraag over r6

defelix

Rookie
16 okt 2009
7
0
even voorstellen ik ben bart en woon in het ruime zeeland.
wil graag een yamaha r6 koopen voor lekker een rondje te rijden
en af en toe mee naar het werk te gaan. is dit een geschikte motor om op te starten.
groeten uit zeeland
 
Ik zou zeggen nee, ik denk namelijk dat je weinig initiatief toont gezien dat je niet zoekt naar een antwoord. Je bent daarnaast lui en wacht maar totdat het antwoord je aangedragen wordt.

Een sportieve fiets vraagt juist om iemand die initiatief neemt en zijn wil oplegt aan de machine.
 
Ik zou zeggen nee, ik denk namelijk dat je weinig initiatief toont gezien dat je niet zoekt naar een antwoord. Je bent daarnaast lui en wacht maar totdat het antwoord je aangedragen wordt.

Een sportieve fiets vraagt juist om iemand die initiatief neemt en zijn wil oplegt aan de machine.


_O- _O-

full
 
Ik zou zeggen nee, ik denk namelijk dat je weinig initiatief toont gezien dat je niet zoekt naar een antwoord. Je bent daarnaast lui en wacht maar totdat het antwoord je aangedragen wordt.

Een sportieve fiets vraagt juist om iemand die initiatief neemt en zijn wil oplegt aan de machine.
_O- _O- :Y
 
Goede motor om mee te beginnen, lekker tam laag in de toeren. Een R6 begint vanaf ongeveer 9000 toeren echt snel te worden.
 
mijn eerste motor was ook een R6.
is goed te doen om op te beginnen zolang je je rechterpols maar onder controle hebt.
 
Ik zou zeggen nee, ik denk namelijk dat je weinig initiatief toont gezien dat je niet zoekt naar een antwoord. Je bent daarnaast lui en wacht maar totdat het antwoord je aangedragen wordt.

Een sportieve fiets vraagt juist om iemand die initiatief neemt en zijn wil oplegt aan de machine.

Iedere boerenkinkel met gevoel in z'n handen & rbw A kan een R6-je rijden.

jouw advies is zkr koop een Fazer 600.... :o :+ Dan heb je precies hetzelfde maar het woordje Sport is verdwenen
 
even voorstellen ik ben bart en woon in het ruime zeeland.
wil graag een yamaha r6 koopen voor lekker een rondje te rijden
en af en toe mee naar het werk te gaan. is dit een geschikte motor om op te starten.
groeten uit zeeland

Hoi ik ben Aardappel, en ik woon in het gemoedelijke brabant
Een r6 is goed om op te starten, want duwend kost het heel veel moeite.
Dat maakt niet uit als het in je vrije tijd is, maar voor af en toe naar het werk komt je zeker te laat!

744980838_5_v3Qk.jpeg
 
Hoi ik ben Aardappel, en ik woon in het gemoedelijke brabant
Een r6 is goed om op te starten, want duwend kost het heel veel moeite.
Dat maakt niet uit als het in je vrije tijd is, maar voor af en toe naar het werk komt je zeker te laat!

[http://94.100.115.110/744950001-745000000/744980801-744980900/744980838_5_v3Qk.jpeg (afbeelding)]


Ge hêt ouw bus gemis, verrekte koekwaus :+


@TS: als je nog 25kw moet rijden moet je je wel bedenken dat je een R6 niet 25kw op kenteken kunt krijgen ;)

EDIT: hmm, 1981, das 28 jaartjes geloof ik, hoef je geen 25kw meer nee......
 
Laatst bewerkt:
nee ik hoef niet op 25 kw te beginnen heb wel wat rij ervaring maar dat is niet met een sportief model en de r6 is het enige wat me aan spreekt in zijn prijs klassen
 
Laatst bewerkt:
nee ik hoef niet op 25 kw te beginnen heb wel wat rij ervaring maar dat is niet met een sportief model en de r6 is het enige wat me aan spreekt in zijn prijs klassen


Als je al rijervaring hebt dan lijkt mij dat er niks in de weg staat om er een te halen. Waarom zouden andere mensen het wel kunnen en jij niet. Er is echt niet veel meer speciaals aan een andere motor hoor, het is niet dat je weer helemaal opnieuw moet leren rijden alleen maar omdat je een snellere fiets hebt he ;) gewoon je pols in bedwang houden en rijden :)
 
ja als je het zo steld ja denk het wel maar de andere tips waren ook leerzaam
 
Ooooooohhhh, zeg dat dan! Je wilt je keuze alleen maar bevestigd zien!

Prima fiets om op te rijden hoor, niets mis mee! Ik zou zeggen doen!


Als hier 3 mensen hadden gezegt dat het absoluut niks was, met onderbouwing denk ik dat TS er wel van af had gezien hoor. Hij vroeg of het iets was, en liet daar zijn keuze van af hangen. Een R6 kun je best rijden, en daarom gaat hij nu dus ook zoeken...

Net erg leuk om zo te reageren vind je niet?
 
Is een prima motor om mee te starten ben er zelf ook mee begonnen maar is idd wel een sportmotor!! waarom niet een Honda cbr 600 rr of Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX R 750....is ook zelfde prijsklassen
 
ja de suzuki is ook een mooie motor want zeg nou zelf het oog wil ook wat. niet dat de andere oer lelijk zijn maar zelf vind ik ze nie zo
 
ja de suzuki is ook een mooie motor want zeg nou zelf het oog wil ook wat. niet dat de andere oer lelijk zijn maar zelf vind ik ze nie zo

Goedzo. :P

Eerste type R6 heeft vaak problemen met de transmissie (versnellingsbak dus..), en je ziet hier en daar een gescheurde cilinderwand. :X Vanaf '03 hebben ze niets meer *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan