brandstof douche, how the f*ck? ( cbr600f2 1994 )

AlexHozee

Die hard MF'er
2 feb 2008
324
41
Emmen
hello,


heb net het luchtfilterhuis gemonteerd en toen de tank weer.
Starten en lopen...................... en toen een stroom bezine uit één vd carb ontluchting slangen ( rechter ).
Hij verzuipt ook.

Alles gedemonteerd om te checken of alles goed vast zat en dat zit het.

Als de benzine kraan dicht zit doet ie het niet omdat er dan geen toevoer is.

Het lijkt erop dat de toevoer continu doorgaat, zou de vlotter vast kunnen zitten?

iemand hier ervarin mee?
 
Ja, kan heel goed een vlotter probleem zijn. Zelf gehad bij mijn suzuki, waar uiteindelijk de vlotternaald versleten bleek te zijn en de toevoer niet meer kon dichten. Ook kan het zijn dat de vlotter blijft ''hangen''. Een voorzichtige tik met de achterkant van een schroevendraaier tegen de bettreffende carb. wil nog wel eens werken!

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Dan blijft waarschijnlijk idd je vlotter hangen, kun je erbij om op te tikken met de achterkant van een schroevendraaier? dan zou je dat even kunnen proberen.
Mocht dit niet werken dan zul je toch moeten demonteren en schoon moeten maken.
Als het dan nog aanhoud, carb revisie setje steken. Het blijft een minder klusje mijnsinziens.

maar goed,

sc6
 
Idd zoals de anderen al zeggen een vlotternaald die blijft hangen.
Heb het pas gehad met mijn blade. Als het tikje tegen de vlotterbak niet
helpt, de boel demonteren en de naalden schoonmaken met benzine en een messing draadborstel, worden ze weer helemaal nieuw van.

suc6!
 
THANKS!

ga vd week direct aan de slag, wil hem eigenlijk wel weer ok hebben voor ik op vakantie ga.
Niet met de motor maar anders staat ie 3 weken uit elkaar.

Zal morgen ff een 'tikkie' geven

Greetz

Alex
 
Terug
Bovenaan Onderaan