Brandstof

Cariosa

Rookie
1 dec 2004
9
0
Dalmsholte
Hallo,

Ik heb net een kawa zx6r uit 99 gekocht. Nu hoor ik verschillende berichten over de brandstof die het beste is voor deze motor. In Duitsland tankt men bijna allemaal V-power, maar in Nederland ligt het octaan gehalte lager, waardoor ik van sommigen hoor dat het niet uitmaakt of je nu euro 95 tankt, of dat je de nederlandse V-power tankt.
 
Gebruik de zoekfunctie maar ten aanzien van V-power :X

Verder is er ook al veel gediscussieerd over 95 of 98. Normaal gesproken is normale loodvrij (RON 95) prima en van het geld dat je in je zak houdt kan je andere dingen kopen.
 
95 of 98 maakt niet veel uit alleen in je portemonee

v power of pura of wat krijgen we hierna? ik geloof er niet in kost alleen meer geld
 
Verschillende berichten...tja, er is er maar een die je kan vertrouwen...en da's die van de fabrikant (of heb je er geen boekje bij B| )
 
Hallo,

Ik heb net een kawa zx6r uit 99 gekocht. Nu hoor ik verschillende berichten over de brandstof die het beste is voor deze motor. In Duitsland tankt men bijna allemaal V-power, maar in Nederland ligt het octaan gehalte lager, waardoor ik van sommigen hoor dat het niet uitmaakt of je nu euro 95 tankt, of dat je de nederlandse V-power tankt.


ik heb dezelfde motor en hij rijd prima op euro 95
 
leg mij nou eens uit wat het uitmaakt dit gezeik altijd om de brandstof?
Je gaat er echt niks van merken!!

Ik heb alles in de tank gehad, op whiskey na dan die gaat in mijn tank!!

Motor rijdt niet harder, rijdt niet zuiniger

hij rijdt gewoon.
Dus in plaats van deze nutteloze vraag te stellen ,

had je de motor kunnen pakken.
Dus je hebt net zuivere motorrijtijd weggegooid.... :X
 
Gewoon 95 ingooien.
Zal er prima op lopen.

Na een paar weken schakel je een poosje
over op 98, om te kijken of het verschil maakt.
Bij elke tankbeurt wisselen heeft geen zin.
Dan kom je uiteindelijk uit op 96,5 ofzo :)

Dan nog eens wisselen naar VPower.
Laat de diesel en LPG maar zitten, zou ik zeggen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan